En soms als je aanwezig bent dus ook...quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik een tijd afwezig ben geweest wel ja.
Ik mis wel eens wat ja.quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En soms als je aanwezig bent dus ook...
Huh, dat was ik niet, en ook niet mijn kloon, maar hovenierquote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gedurft.
Edit :
Vooral na je laatst een topic vergat te openen.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Huh, dat was ik niet, en ook niet mijn kloon, maar hovenier
Oja fuck, jij gaf jezelf een naam topic dat je t niet vergat.quote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Huh, dat was ik niet, en ook niet mijn kloon, maar hovenier
M'n fans zijn in de zevende hemel, en m'n TS staat op tevreden(erg hoog)
Say duhhhh..... Net alsof ik niet weet waar de lat is?quote:Victor-Ciprian Costache was dicht bij nog een doelpunt voor de bezoekers, toen hij volledig vrij voor Wout van den Bosch kwam te staan na een pass door het midden. Hij liftte de bal mooi over de keeper, maar raakte slechts de lat.
quote:Kluitje moest in de 86e minuut wisselen. Rémy Moreau strompelde mank van het veld en werd vervangen door Raigo Kungla.
Anders wacht je ff tot vannacht 4 uur. Is er zeker niemand meer onlinequote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
Nu op naar de 5 dan? Ik moet The HIVes toch een keer verslaan.....
Niks mis met Chromequote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
mja laat maar Chrome werkt niet mee....
Ik moet ook slapen straks.quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Anders wacht je ff tot vannacht 4 uur. Is er zeker niemand meer online
Inderdaad, dan blijft hij laden toch?quote:Op zondag 10 april 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Tenminste wel als ik snel achter elkaar wil posten.....
Klopt dan blijft ie hangen....quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Inderdaad, dan blijft hij laden toch?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef IPeePie het volgende:
OT: Ik heb de #1 plaats in m'n competitie veroverd
Niet dat ik 'm nog lang vast ga houden, maar tot na volgende week lukt nog wel
quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef PeeJie_ het volgende:
En vanavond met 4-2 gewonnen, maar net geen 1ste op 3 doelpuntjes na
tot komend weekend dus.quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef IPeePie het volgende:
OT: Ik heb de #1 plaats in m'n competitie veroverd
Niet dat ik 'm nog lang vast ga houden, maar tot na volgende week lukt nog wel
Woehoequote:10-04-2011 (3/45) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 15 ¤
quote:
Betrouwbaar genoeg om te gebruikenquote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoe betrouwbaar is die wedstrijdsimulatie van HO! ?
Nee, suggesties?quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
Hebben jullie al een nieuwe TT verzonnen? Deze mag van mij wel dicht voor ik ga slapen.
Geen idee. Ik gebruik HO niet. Ik ga uit van mn eigen interlect.quote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoe betrouwbaar is die wedstrijdsimulatie van HO! ?
En, betrouwbaar?quote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik HO niet. Ik ga uit van mn eigen interlect.
Is goed, ga ik de volgende keer jouw uitslag met die van HO! vergelijken, kijken wie er het meest in de buurt zitquote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn interlect is heul betrouwbaar ja!![]()
(Al type ik interlect nu al 3x verkeerd.)
Vandaag bijvoorbeeld had hij alles bij mij goed, behalve een subleveltje MV, en een sublevel rechterverdediging.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is goed, ga ik de volgende keer jouw uitslag met die van HO! vergelijken, kijken wie er het meest in de buurt zit![]()
(intellect)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |