Mooi, dan wordt ik er ook niet meer toe verleidt. Nu nog punten pakken deze wedstrijd en dan kan ik gaan rusten voor morgen.quote:
Uitslag van te voren opzoeken, maar kan blijkbaar niet meer.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan je nu nog vals spelen dan?
Hmmmzz klinkt als een passen train seizoen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mooi zuur ja, maar goed... dode spelmomenten. De rest van het seizoen lekker voor de kat zijn kut spelen
Dan kan je nog niks veranderen en dus niet vals spelen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Habork het volgende:
[..]
Uitslag van te voren opzoeken, maar kan blijkbaar niet meer.
Neh, kan ik mijn keeper niet aan doenquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmmzz klinkt als een passen train seizoen.
Ja. Maar geen tijd... Je kunt misschien toch maar alvast bij een logofederatie gaan vragen... Dat zal sneller gaan. Ik ben nog te druk bezig met een applicatie die ik voor het werk aan het maken ben...quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pssst.... heb je nog aan mijn logo gedaacht?
Dan gooi ik mijn hattrick geld liever in de gracht of zoquote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon verkopen die gast.1 speler kan niet heel je team tegen houden.
Ok.quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar geen tijd... Je kunt misschien toch maar alvast bij een logofederatie gaan vragen... Dat zal sneller gaan. Ik ben nog te druk bezig met een applicatie die ik voor het werk aan het maken ben...
quote:Teamgeest: dolgelukkig
Zelfvertrouwen: sterk
Lol net alsof je nu niks krijgt voor je keep? Daarnaast kan je met passen veel meer geld verdienen in 1 seizoen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn hattrick geld liever in de gracht of zo
Kazimir is +2.. wordt lastig om hem speelklaar te krijgen voor volgende week zondag..quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn mid heeft een +1... Misschien dat hij woensdag dan toch kan spelen.
Njaa, maar ik was ook niet echt van plan om te gaan degraderen of zo en daarvoor heb ik wel een keeper nodigquote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol net alsof je nu niks krijgt voor je keep? Daarnaast kan je met passen veel meer geld verdienen in 1 seizoen.
MiddenvEld is een bitch.quote:
10 dokters, en hopen. Morgen even invoeren bij de calculator op HAG. Al is die niet heel betrouwbaar heb ik gemerkt. Mijn keeper is namelijk nog steeds geblesseerd...quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Kazimir is +2.. wordt lastig om hem speelklaar te krijgen voor volgende week zondag..
Ik counterde, dus daar zou het niet eens aan mogen liggenquote:
Net alsof je gaat degraderen met passen training.quote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Njaa, maar ik was ook niet echt van plan om te gaan degraderen of zo en daarvoor heb ik wel een keeper nodigEn die gaat ook behoorlijk in waarde stijgen hoor met wat verdediging training.
Als ik optimaal passen ga trainen met 5-5-0 en 2-5-3 en mijn keeper verkoop degradeer ik sowieso hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof je gaat degraderen met passen training.Gewoon op woensdag vol passen trainen en zondag met je sterkste team aantreden. Voor de beker hoef je volgens mij ook geen moeite meer te doen.
quote:Dikkerds zal het een tijdje zonder Tobias Maat moeten stellen, want in de 72e minuut liep hij een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Storm Prent.
Ik win toch wel 2-6, maar die blessure van een trainee is zo vervelend. Ik heb er gemiddeld elke week 2 die eraf getrapt worden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Storm is een klasbak, hij gaat je redden.
Fysio's.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik win toch wel 2-6, maar die blessure van een trainee is zo vervelend. Ik heb er gemiddeld elke week 2 die eraf getrapt worden.
Wow, dat is dus echt wel pech hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik win toch wel 2-6, maar die blessure van een trainee is zo vervelend. Ik heb er gemiddeld elke week 2 die eraf getrapt worden.
Dat is de helft van mijn totale spelerssalarisquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wekelijkse uitgaven, gewoon even rekenen. Ik heb er 3, dus dat is maar 5400 per week.
quote:Robert Gessler verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Dutchess de 1-0 opleverde.
En wat heeft dat er mee te maken? Het gaat erom of je het kunt betalen...quote:Op zondag 10 april 2011 22:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat is de helft van mijn totale spelerssalaris
Hahahahahaha ik wil je helemaal niet overtuigen. Als je maar weet dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik optimaal passen ga trainen met 5-5-0 en 2-5-3 en mijn keeper verkoop degradeer ik sowieso hoorZou ik het anders aanpakken, dan train ik niet optimaal en dan kan ik beter optimaal verdedigen trainen. Dus nee, je gaat me niet overtuigen vanavond
Zo bedoel ik te zeggen dat het voor mij niet zo weinig is als voor anderen. Kan ik het 2-wekelijks betalen? Tuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken? Het gaat erom of je het kunt betalen...
Moet je mn held maar niet op de bank zettenquote:Sébastien Guérin werd er bij Kluitje in gestuurd voor Joost Van Den Bosch, die in de 57e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Ja, doenquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
Oeh weer een van den Bosch op de tl.
Dominiek Van Den Bosch (262278148)
Zal ik kijken of ik m kan kopen en verder trainen in passen? Lijkt mij gezien zn leeftijd wel de beste optie.
Dacht ik idd ook. Nou nog zien waar ik t geld vandaan haal.quote:
quote:Sébastien Guérin werd er bij Kluitje in gestuurd voor Joost Van Den Bosch, die in de 57e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Lees nou eens 3 posts terug...quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht ik idd ook. Nou nog zien waar ik t geld vandaan haal.straks ga ik nog winnen :
[..]
Helaas, valt nog mee met na een half uur al een rode kaart. Tot de volgende keerquote:Isaac Daatselaar van Dutchess sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Bjorn Gyssels stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 2-0.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Habork het volgende:
[..]
Helaas, valt nog mee met na een half uur al een rode kaart. Tot de volgende keer
4 dan...pffffquote:Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben ik terug bij mn eigen post....
Lolquote:
lmao waarom dat?quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Flappekz het volgende:
Note to self: bij alles dat ik post moet ik een quote van een post van Possie plaatsen.
Als ik een tijd afwezig ben geweest wel ja.quote:Op zondag 10 april 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heey! Jij zou toch alleen dingen lezen waarin je wordt gequote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |