nou een 0 - 10 had ik voor getekend vanavondquote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wist niet dat jij daar ook van houd.
quote:Bij een counter over links kreeg Czesaw Juranek van barena plotseling een vrij veld voor zich nadat hij de buitenspelval omzeilde. Hij passeerde de keeper en scoorde 0-3.
quote:31:17
Fabio Weiss should probably have put his team up another goal after 31 minutes, but some great goalkeeping by Mauro Fernández Linares kept the visitors in the game
quote:66:30
Fabio Weiss almost put Ladderzatsquad ahead another goal when he curled a free kick over the defensive wall and almost into the net, but the visitors' keeper got there just in time to knock it wide.
en dan nog een goal en voorzetquote:72:13
After 72 minutes, a couple of quick and successful challenges followed by a shot from just outside the penalty area by Fabio Weiss might have resulted in another goal for Ladderzatsquad. However, Mauro Fernández Linares made a spectacular save.
Ooeehh, wat een spanning, kan ik er nog een gelijkspelletje van maken?quote:In de 81e minuut nam Anthony Jamet een voorzet van links knap aan. Met alleen de keeper nog voor zich, maakte hij geen fout en scoorde 4-3.
Nope. Ik kijk all1 of ik gequote ben meer niet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 posts na een post van je dan... Lezen tussen je eigen posts doe je dus niet...
quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou een 0 - 10 had ik voor getekend vanavond
quote:Tegen een minder goed team was de slimme indirecte vrije trap van Hansaplast na 75 minuten vast heel goed gelukt. Een drietal passes bracht de bal voorbij de verdediging, maar de speler voor wie hij bedoeld was werd prima van de bal gehouden. De keeper kon de bal dan ook eenvoudig pakken.
Lekker interactiefquote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Ik kijk all1 of ik gequote ben meer niet.
quote:De corner van Rainer Ebner leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Lois Staffetius hem tussen allerlei maaiende benen door toch binnen te koppen: 3-2.
Soms welquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof t nut heeft om te reageren op een post van een dag geleden.
Het gaat om posts tussen je eigen posts in. Die zijn niet van een dag geleden, eerder van een minuut geleden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof t nut heeft om te reageren op een post van een dag geleden.
quote:Lois Staffetius kwam dicht bij de gelijkmaker in de 83e minuut toen hij een steekpass kreeg van links, maar zijn uiteindelijke schot trof slechts de paal.
Nee daar ging t niet om. T ging om post tussen mn laatste van gister en mn 1e van vandaag.quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het gaat om posts tussen je eigen posts in. Die zijn niet van een dag geleden, eerder van een minuut geleden.
soms op dezelfde dag al niet meer..quote:
Het is 21:41, da's wel erg vroegquote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Habork het volgende:
Waarom sta ik niet gewoon met 3-0 achter maar nog steeds 0-0 gelijk. Ik wilde vroeg gaan slapen
Nee. Niet eens...quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee daar ging t niet om. T ging om post tussen mn laatste van gister en mn 1e van vandaag.
Dan posten ze t nog maar een keer.quote:
dit is wel zwaar klote..quote:Simon van Groningen werd er bij Dynamo in gestuurd voor Kazimir van Groningen, die in de 85e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
quote:Rainer Ebner probeerde slim door te breken op rechts, maar daar stond nog een verdediger die de bal tot corner kon verwerken
quote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
Competitiegenoot staat 5-2 voor in de 86ste min.. over 3 min staat het 5-5
Owquote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Niet eens...
Het ging over de twee posts die om de post van flappie heen stonden...
Schoolreisjequote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Habork het volgende:
[..]
Morgenvroeg half 7 in de bus, ben dat niet gewend.
Normale tijden dusquote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Habork het volgende:
[..]
Morgenvroeg half 7 in de bus, ben dat niet gewend.
ME de gekstequote:89:34
Daniel Terry van het bezoekende team kon met een geweldige kopbal de 5-5 gelijkmaker scoren in de 89e minuut, na goed werk op rechts.
89:28
De door de wol geverfde HJD-speler Estéfano Sarubi zag het juiste moment om te storen in de vijandelijke verdediging. Hij maakte zich meester van de bal en lepelde hem achter de keeper: 5-4.
88:31
HJD liet zich niet uit het veld slaan en in de 88e minuut kwam Estéfano Sarubi met de 5-3. Na een paar uitstekende acties op rechts kreeg hij de bal op een presenteerblaadje en maakte het af met een stiftje.
Je kunt niet meer vals spelen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Habork het volgende:
[..]
Maar het is pas de 57e minuut en ik wil niet vals spelen. Klote spel
Hoe kan je nu nog vals spelen dan?quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Habork het volgende:
[..]
Maar het is pas de 57e minuut en ik wil niet vals spelen. Klote spel
Mooi zuur ja, maar goed... dode spelmomenten. De rest van het seizoen lekker voor de kat zijn kut spelenquote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Genaaid zonder dat je genoten hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |