Nee ze is in haar bil geschoten, dat was al een tijdje bekend.quote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Is het echt bil of denk je dat? Bij een bril kan die alsnog langs je gezicht gaan.
Oke, dan heb ik het verkeerd gelezenquote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee ze is in haar bil geschoten, dat was al een tijdje bekend.
Je weet wat geste betekent?quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Tot gisteren heb ik nog nooit geweten dat Tristan een naam was, en nu blijken er zelfs 2 (!) in dezelfde woonplaats te wonen met ook nog eens dezelfde achternaam. Wat een geste.²
1) Beweging 2) Daad 3) Gebaar 4) Gesticulatie 5) Handbeweging 6) Handgebaar 7) Mime 8) Plus en min 9) Vriendelijke tegemoetkomingquote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Tot gisteren heb ik nog nooit geweten dat Tristan een naam was, en nu blijken er zelfs 2 (!) in dezelfde woonplaats te wonen met ook nog eens dezelfde achternaam. Wat een geste.²
Nooit gehoord van Tristan en Isolde?quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/112gouda/status/57101266660241408
Zeker. Het is toch extreem toevallig dat er 2 met exact dezelfde naam ook nog eens in dezelfde woonplaats wonen. Met zo'n "exotische" naam is dat toch wel bijzonder te noemen me dunkt.quote:
nou misschien in Gouda, niet in Alphen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Het is toch extreem toevallig dat er 2 met exact dezelfde naam ook nog eens in dezelfde woonplaats wonen. Met zo'n "exotische" naam is dat toch wel bijzonder te noemen me dunkt.²
Beter in de bil dan ergens anders...quote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Kan iemand mijn vraag beantwoorden. Vanavond 8 uur persconferentie of is dat nog van gister?
Apart man, iemand in dr bil geschoten, het zal je maar gebeuren?
Mooi, en tegen geenstijl hoop ik nog.quote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
welke bron moet ik nu geloven..quote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heeee, goed zo! We gaan alweer schelden in dit topic!quote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef vosss het volgende:
[..]
1) Beweging 2) Daad 3) Gebaar 4) Gesticulatie 5) Handbeweging 6) Handgebaar 7) Mime 8) Plus en min 9) Vriendelijke tegemoetkoming
Leer Nederlands vermaledijde Moslim
En terecht, hij heeft zn tweet met: "SUCCESFULL TROLL SUCCESFULL" verwijdert, mooi dat die klootzak bezoekt krijgt van de politie, echt een ziek figuur inderdaad. Ik gok op een jongen van 13-15jaar, sidebet iemand?quote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Ding Dong.. hier spreekt de Politie, trollolololol.
Wat een ziek figuur, het was gister al triest maar dat hij nu verder gaat.. dan ben je echt een beetje raar hoor.
Zo'n toevalligheid is inderdaad een erg vriendelijke tegemoetkoming.quote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Het is toch extreem toevallig dat er 2 met exact dezelfde naam ook nog eens in dezelfde woonplaats wonen. Met zo'n "exotische" naam is dat toch wel bijzonder te noemen me dunkt.²
wat voor actie kunnen ze in zo'n geval ondernemen? Boete? Paar uurtjes in een verhoorkamer gedrilld worden door agenten die met het onderzoek bezig zijn? celstraf?quote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Deze:
https://twitter.com/#!/PolitieHM/status/57101033620516864
ja hij krijgt het benauwdquote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef Auti het volgende:
tristanalpie: Ik heb er genoeg van deze leugens over mij!, ik ga mijn twitter verwijderen, ik wordt alleen maar lastig gevallen
2 minutes ago via web
ik wordt.....jonger dan 14 dus?quote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef Auti het volgende:
tristanalpie: Ik heb er genoeg van deze leugens over mij!, ik ga mijn twitter verwijderen, ik wordt alleen maar lastig gevallen
2 minutes ago via web
Zo zie je maar hoe betrouwbaar de politie isquote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Deze:
https://twitter.com/#!/PolitieHM/status/57101033620516864
quote:Korpschef Jan Stikvoort: “Er is een tweede persoon in Alphen met dezelfde naam en die heeft nu geen leven. De dader is dood dus laat deze man graag alleen. Hij heeft er helemaal niets mee te maken."
Laster? En ik het gevaar brengen van de werkelijke Tristan. Maar als het om een minderjarig iemand gaat zal het wel geen straf worden. Hoop wel dat hij met een psych gaat praten, de gek.quote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat voor actie kunnen ze in zo'n geval ondernemen? Boete? Paar uurtjes in een verhoorkamer gedrilld worden door agenten die met het onderzoek bezig zijn? celstraf?
Wat een verwerpelijke actie trouwens!
Kennelijk niet.quote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef -0- het volgende:
De korpschef zal zijn uitspraak wel op wat meer dan een twitteraccountje baseren gok ik zo...
quote:Onderzoek heeft uitgewezen dat er geen 2e persoon in #Alphen is met dezelfde naam als de dader. Politie onderneemt actie naar #faker. 18 minutes ago via TweetDeck
bron
Las het ook, ik hoop echt dat ze die misselijke zieke faker pakken.quote:Op zondag 10 april 2011 17:42 schreef Auti het volgende:
De jongen wiens foto hij had gebruikt gaat ook aangifte doen
Kan nog wel een hele erge aanklacht worden van smaad en laster, dan is ie echt de lul geheel terecht overigensquote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Klaudias het volgende:
Telegraaf en GeenStijl gebruiken die foto nog steeds
Geste? Wat bedoel je? Een geste is een gebaar.quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Schandalig. Mag hopen dat die Tristan hen ook aanklaagt...of iig excuses eist die ook in de krant en op de website komen te staan. In het groot.quote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Klaudias het volgende:
Welke Tristan?quote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schandalig. Mag hopen dat die Tristan hen ook aanklaagt...of iig excuses eist die ook in de krant en op de website komen te staan. In het groot.
Schelden? Waar zie je mij schelden?quote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heeee, goed zo! We gaan alweer schelden in dit topic!
Je bent het even kwijt denk ik.quote:
Dan weet jij meer dan ik, nog niks over gehoordquote:Op zondag 10 april 2011 17:42 schreef Auti het volgende:
De jongen wiens foto hij had gebruikt gaat ook aangifte doen
Hahaha, die zit nu flink te schijten, hoe mooiquote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef Klaudias het volgende:
http://twitter.com/tristanalpie/status/57101404942237696
Daar heeft hij al twits gewist, maar anderen hebben het al opgeslagen gelukkig. O.a.: http://www.mobypicture.com/user/r0eland/view/9191108quote:Op zondag 10 april 2011 17:48 schreef Fosfolipide het volgende:
Voor het geval hij zijn Twitteraccount gaat deleten.
LoekNL Loekquote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik, nog niks over gehoord
Welke foto, die van de echte dader?quote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Klaudias het volgende:
Ah mooi, ik had alleen mailcontact vandaar.quote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
LoekNL Loek
@tristanalpie Mooi dat je nu in de shit zit, hoop dat ze je flink pakken bij de politie. Ik zal morgen ook nog even mijn verhaal indienen.
@tristanalpie Mooi dat je nu in de shit zit, hoop dat ze je flink pakken bij de politie. Ik zal morgen ook nog even mijn verhaal indienen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik, nog niks over gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |