Namen van slachtoffers denk ik?quote:
Ze pakken mensen op na aanleiding van een twitteraccountjequote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef -0- het volgende:
[..]
De korpschef zal zijn uitspraak wel op wat meer dan een twitteraccountje baseren gok ik zo...
Bij bedreigingen: terecht.quote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze pakken mensen op na aanleiding van een twitteraccountje
Oh noes..quote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Omg... Telegraaf dan;
telegraaf De Telegraaf nieuws
@tristanalpie we willen je graag spreken.. nieuwsdienst@telegraaf.nl
En zo wordt nieuws gemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Omg... Telegraaf dan;
telegraaf De Telegraaf nieuws
@tristanalpie we willen je graag spreken.. nieuwsdienst@telegraaf.nl
En dan? Als blijkt dat het percentage moordenaars onder de gamers groter is dan bij de niet-gamers heb je daar nog niets mee aangetoond en kan je er ook verder niets mee, want een reden voor een verbod is het zeker niet.quote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Niets mis mee om het wel te onderzoeken, toch?
Nee, zo vult de Telegraaf het vod dat zij een krant noemen.quote:
quote:Inderdaad! RT @SamiraDV 70 rechercheurs aan het onderzoek naar #schietpartij in #alphen ik vraag me dan wel af; wat valt er te onderzoeken?
Schijnt door de bril geschoten te zijn oid.quote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Het gaat om drie vrouwen van 45, 68 en 91 jaar en drie mannen van 42, 49 en 80 jaar. De 42-jarige man was van Syrische afkomst.
17 gewonden
Er zijn 17 gewonden, acht vrouwen en negen mannen. Zeven zijn zwaargewond. Onder de gewonden zijn twee meisjes van zes en tien jaar. Volgens korpschef Stikvoort is het gerucht dat een meisje van tien jaar zwaargewond is geraakt -ze zou door haar hoofd zijn geschoten- niet waar. Het meisje is zelfs alweer thuis.
quote:
Zoiets?quote:I know that this humanity is almost done. that we will be free. We have proven to fate that we are the everything of purity & halcyon, & that we deserve, need, love, cant exist w /o each other. its bad i think that i might not be enough, my mind sometimes gets stuck on its own things, i think about human things. All i try to do is imagine the happiness between us. that is something we cannot even concieve in the toilet earth. The everything, the halcyon, the happiness is ours. There will be no notes from me. Let the humans suffer w / o my knowledge of the everything.I am trying not to think about the happiness, somehow thinking that "fate" will destroy it if i concieve/relish in it when I'm a human. But i love her. we are soulmates.
quote:tristanalpie Gisterenavond laat had iemand anders toegang tot mijn account, en beweerde dat het allemaal een grap was
Bil, niet bril. Als je die bril op je neus had staan was je zo dood als een pier.quote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Schijnt door de bril geschoten te zijn oid.
quote:Onderzoek heeft uitgewezen dat er geen 2e persoon in #Alphen is met dezelfde naam als de dader. Politie onderneemt actie naar #faker.
Is het echt bil of denk je dat? Bij een bril kan die alsnog langs je gezicht gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 17:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bil, niet bril. Als je die bril op je neus had staan was je zo dood als een pier.
AmberRoner RT @jochemgeerdink: Bye bye @tristanalpie RT @PolitieHM Onderzoek: geen 2e persoon in #Alphen met dezelfde naam als dader. Politie onderneemt actie naar #faker.quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Tot gisteren heb ik nog nooit geweten dat Tristan een naam was, en nu blijken er zelfs 2 (!) in dezelfde woonplaats te wonen met ook nog eens dezelfde achternaam. Wat een geste.²
https://twitter.com/#!/112gouda/status/57101266660241408quote:Geen 2e persoon met zelfde naam, politie heeft dit uitgesloten, politie neemt actie tegen de faker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |