Las het ook, ik hoop echt dat ze die misselijke zieke faker pakken.quote:Op zondag 10 april 2011 17:42 schreef Auti het volgende:
De jongen wiens foto hij had gebruikt gaat ook aangifte doen
Kan nog wel een hele erge aanklacht worden van smaad en laster, dan is ie echt de lul geheel terecht overigensquote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Klaudias het volgende:
Telegraaf en GeenStijl gebruiken die foto nog steeds
Geste? Wat bedoel je? Een geste is een gebaar.quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Tot gisteren heb ik nog nooit geweten dat Tristan een naam was, en nu blijken er zelfs 2 (!) in dezelfde woonplaats te wonen met ook nog eens dezelfde achternaam. Wat een geste.˛
Schandalig. Mag hopen dat die Tristan hen ook aanklaagt...of iig excuses eist die ook in de krant en op de website komen te staan. In het groot.quote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Klaudias het volgende:
Welke Tristan?quote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schandalig. Mag hopen dat die Tristan hen ook aanklaagt...of iig excuses eist die ook in de krant en op de website komen te staan. In het groot.
Schelden? Waar zie je mij schelden?quote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heeee, goed zo! We gaan alweer schelden in dit topic!
Je bent het even kwijt denk ik.quote:
Dan weet jij meer dan ik, nog niks over gehoordquote:Op zondag 10 april 2011 17:42 schreef Auti het volgende:
De jongen wiens foto hij had gebruikt gaat ook aangifte doen
Hahaha, die zit nu flink te schijten, hoe mooiquote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef Klaudias het volgende:
http://twitter.com/tristanalpie/status/57101404942237696
Daar heeft hij al twits gewist, maar anderen hebben het al opgeslagen gelukkig. O.a.: http://www.mobypicture.com/user/r0eland/view/9191108quote:Op zondag 10 april 2011 17:48 schreef Fosfolipide het volgende:
Voor het geval hij zijn Twitteraccount gaat deleten.
LoekNL Loekquote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik, nog niks over gehoord
Welke foto, die van de echte dader?quote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Klaudias het volgende:
Ah mooi, ik had alleen mailcontact vandaar.quote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
LoekNL Loek
@tristanalpie Mooi dat je nu in de shit zit, hoop dat ze je flink pakken bij de politie. Ik zal morgen ook nog even mijn verhaal indienen.
@tristanalpie Mooi dat je nu in de shit zit, hoop dat ze je flink pakken bij de politie. Ik zal morgen ook nog even mijn verhaal indienen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik, nog niks over gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |