de mensen die het beoordeeld hebben kunnen echt wel vaststellen of iemand overleden is of niet.quote:Op zondag 10 april 2011 12:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zal inderdaad zorgvuldig zijn gekeken, maar ik vind het toch vreemd dat ze het niet in het ziekenhuis (met wellicht betere apparatuur?) hebben beoordeeld. Het schijnt dat bij andere, vergelijkbare incidenten de lichamen wel meteen naar het ziekenhuis werden gebracht (dan maken ze foto's en trekken ze een lijn om het lichaam enzo).
Maar goed ik heb er verder geen verstand van, het lijkt me alleen verschrikkelijk als je zoon/dochter/ouder/whoever wordt doodgeschoten en dan ook nog een halve dag op de crimescene moet blijven liggen.
Ze waren bezig met onderzoek naar de bommen. Toen dat afgerond was zijn ze vrij snel 'geruimd'.quote:Op zondag 10 april 2011 12:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zal inderdaad zorgvuldig zijn gekeken, maar ik vind het toch vreemd dat ze het niet in het ziekenhuis (met wellicht betere apparatuur?) hebben beoordeeld. Het schijnt dat bij andere, vergelijkbare incidenten de lichamen wel meteen naar het ziekenhuis werden gebracht (dan maken ze foto's en trekken ze een lijn om het lichaam enzo).
Maar goed ik heb er verder geen verstand van, het lijkt me alleen verschrikkelijk als je zoon/dochter/ouder/whoever wordt doodgeschoten en dan ook nog een halve dag op de crimescene moet blijven liggen.
lijkt mij ook verschrikkelijk, maar ze hebben eerst onderzoek naar eventuele explosieven gedaan voordat ze de rest konden onderzoeken.quote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef shmoopy het volgende:
Onverteerbaar voor de familie ook, dat jouw kind/man/zus daar gewoon nog de hele nacht ligt.
Gewoon van mensen van de basisschool/sport en dergelijke waar je vroeger veel mee omging, maar al tijden niet hebt gezien. En ook kassières waar je elke week langskomt.. Met de mensen die ik echt kent weet ik het wel ja.quote:Op zondag 10 april 2011 12:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als je ze ECHT kende dan wist je het al. :|w
Morgen bij de eerste de beste kapperszaak/bakkerij/bejaardensoos naar binnen stappen, dan zul je een hoop te weten komen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Als Alphenaar zijnde ben ik toch wel benieuwd of je ze toevallig niet kent.
Ik denk dat dat de meeste mensen uit die regio daar snel genoeg achter komen.. Als een lopend vuurtje..quote:Op zondag 10 april 2011 12:42 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Gewoon van mensen van de basisschool/sport en dergelijke waar je vroeger veel mee omging, maar al tijden niet hebt gezien. En ook kassières waar je elke week langskomt.. Met de mensen die ik echt kent weet ik het wel ja.
Maar ik zeg ook, als ze het geheim willen houden begrijp ik dat natuurlijk wel, maar dan kan ik toch nog wel benieuwd zijn?
Een bevestigde afbeelding van verdachte.quote:
Ik ken 'm niet, gelukkig.quote:Op zondag 10 april 2011 12:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een bevestigde afbeelding van verdachte.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:45 schreef Caland het volgende:
Hij ziet er op die foto trouwens uit als 16
Forensisch onderzoek is niet zoals bij CSI 5 minuten werk.quote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef shmoopy het volgende:
Onverteerbaar voor de familie ook, dat jouw kind/man/zus daar gewoon nog de hele nacht ligt.
dat maakt het niet draaglijker voor de nabestaanden, helaasquote:Op zondag 10 april 2011 12:46 schreef Temlin het volgende:
[..]
Forensisch onderzoek is niet zoals bij CSI 5 minuten werk.
Vind je hem zo lelijk?quote:
Oude fotoquote:
Een arts stelt vast of iemand overleden is, en dat hoeft echt niet in het ziekenhuis te gebeuren.quote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
de mensen die het beoordeeld hebben kunnen echt wel vaststellen of iemand overleden is of niet.
in kader van het onderzoek zijn de overleden mensen niet verplaatst.
wat ik zo begrepen heb zijn de slachtoffers door hun hoofd geschoten![]()
volgens mij heb je dan sowieso een kleine overlevingskans
Ik dacht 16..quote:
weet ik, ik doelde op degene die ik gequote hadquote:Op zondag 10 april 2011 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een arts stelt vast of iemand overleden is, en dat hoeft echt niet in het ziekenhuis te gebeuren.
Nog steeds niets bekend over zijn motief, wel huiszoekingen gedaan en een computer van de dader in beslag genomen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Is ook al meer over de dader bekend ??? zijn motief ofzo ???
Bizar dat iemand dit zo ineens gaat doen.
Ja, ze hadden zijn boodschappen niet goed aangeslagen, en toen ging hij verhaal halen bij de Appie.quote:Op zondag 10 april 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Yep de meeste mensen zijn rampotoeristenquote:Op zondag 10 april 2011 12:52 schreef IDisposable het volgende:
Die wedloop ook gelijk wie als eerste een foto weet te publiceren!
ZIjn motief?? Als hij al van plan was zelfmoord te plegen,, waarom dan niet mensen mee nemen? heeft hij misschien gedacht, alleen is maar alleenquote:Op zondag 10 april 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Lafheid is dat. Echt zwaar laf, maar ja, die jongen zal niet goed in z'n hoofd zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 12:54 schreef GameKitten het volgende:
[..]
ZIjn motief?? Als hij al van plan was zelfmoord te plegen,, waarom dan niet mensen mee nemen? heeft hij misschien gedacht, alleen is maar alleen
Beter, bedanktquote:Op zondag 10 april 2011 12:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Foto verdachte.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)rtij-nog-afgezet.xml
Het is dan ook nog maar een dag later.quote:Op zondag 10 april 2011 12:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Er komt weinig nieuws los over bekenden met hun verhaal.
Doet me beetje aan dit denken:quote:Op zondag 10 april 2011 12:54 schreef GameKitten het volgende:
[..]
ZIjn motief?? Als hij al van plan was zelfmoord te plegen,, waarom dan niet mensen mee nemen? heeft hij misschien gedacht, alleen is maar alleen
Morgen misschien wat meer in de kranten.quote:Op zondag 10 april 2011 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het is dan ook nog maar een dag later.
Jah laf,, maarja het zal hem een worst wezen wat mensen over hem denken,, tuurlijk is hij gek en dom,, als hij dit van plan was, en zoveel ellende verspreiden waarom dan niet koninginnedag?quote:Op zondag 10 april 2011 12:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lafheid is dat. Echt zwaar laf, maar ja, die jongen zal niet goed in z'n hoofd zijn.
Kijk eerst eens een paar posts terug ofzo.quote:Op zondag 10 april 2011 12:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Foto verdachte.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)rtij-nog-afgezet.xml
Als je al zover heen bent dat je er een eind aan wilt maken, interesseert dat je echt helemaal niks lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 12:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lafheid is dat. Echt zwaar laf, maar ja, die jongen zal niet goed in z'n hoofd zijn.
Waarom zou die in godsnaam dan in een winkelcentrum mensen doodschieten? Waarom gewoon niet thuis door z'n kop schieten? Klinkt grof, is eigenlijk ook wel zo, maar doe het liever alleen dan meer mensen meenemen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je al zover heen bent dat je er een eind aan wilt maken, interesseert dat je echt helemaal niks lijkt me.
Ik kan dat maar moeilijk accepteren als excuus...quote:Op zondag 10 april 2011 12:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb paar jaar geleden paar x over zelfmoord gedacht maar de gedachte mensen met mij mee te nemen is niet 1x door mijn hoofd gegaan.quote:Op zondag 10 april 2011 12:59 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik kan dat maar moeilijk accepteren als excuus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |