link?quote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens erg triest die Sandra Scheurbuik van RTL nieuws, die vanaf een gallerijflat op het lijk van die man op de parkeerplaats gaat staan filmen![]()
Kweenie of het een foute gerucht was dat de moeder was overleden of ook dat het fout was dat ze een winkel daar had?quote:Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef shmoopy het volgende:
Ooggetuigen verklaarden dat de dame van het wolwinkeltje dood was en dat de moeder van de schutter een winkel in damesmode heeft.
Je zou maar op die manier iemand herkennen, misselijkmakend..quote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens erg triest die Sandra Scheurbuik van RTL nieuws, die vanaf een gallerijflat op het lijk van die man op de parkeerplaats gaat staan filmen![]()
op RTL.nl staat dat dat foutieve informatie geweest is en dat beide ouders nog in leven zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Kweenie of het een foute gerucht was dat de moeder was overleden of ook dat het fout was dat ze een winkel daar had?
Dat zei ze gisteren zelf in haar 'reportage' voor het RTLnieuws van half 8.quote:
Die moeder woont volgens mij in Leiden ,maar daar is weinig over te vinden .quote:Op zondag 10 april 2011 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op RTL.nl staat dat dat foutieve informatie geweest is en dat beide ouders nog in leven zijn.
Het lijkt me dat er erg zorgvuldig naar de slachtoffers is gekeken en dat er gewoon écht geen mogelijkheid meer was om ze te reanimeren....quote:Op zondag 10 april 2011 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand die vanavond naar de herdenking gaat? Ik ga wel denk ik, hoewel ik het een heel eng idee vind om naar de Ridderhof te gaan.
Ik vind het trouwens heel vreemd dat die lichamen daar zijn gebleven (is waarschijnlijk al 1000 keer gezegd maar ik heb niet alle topics bijgehouden), wellicht dat ze in het ziekenhuis toch nog iets hadden kunnen doen. Iemand dood verklaren is immers niet altijd zo gemakkelijk.
Ja. 'Gelukkig' hebben we van die fijne kranten als de Telegraaf daarvoor.quote:Op zondag 10 april 2011 12:23 schreef GameKitten het volgende:
Gewoon even geduld hebben denk, het lekt snel genoeg uit
Uh.. Waarom zou je daar niets van geloven?quote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dus schietverenigingen mogen een kind van 7 jaar lekker met luchtbuksen laten schieten?Ik geloof er niks van
ook triest dat er in eerste instantie niks over die persoon heen werd gelegd, later een plastic zakje over zijn hoofd en later pas een deken over het lichaamquote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als Alphenaar zijnde ben ik toch wel benieuwd of je ze toevallig niet kent.quote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef Document1 het volgende:
Waarom is het voor sommige hie zo belangrijk om achter de namen te komen??? :|
Oh... okay... jij vind dat normaal?quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Uh.. Waarom zou je daar niets van geloven?
Als je ze ECHT kende dan wist je het al. :|wquote:Op zondag 10 april 2011 12:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Als Alphenaar zijnde ben ik toch wel benieuwd of je ze toevallig niet kent.
Als je ze kent, dan kom je daar later deze week wel achter, het is zou niet de taak van de media moeten zijn om rouwende mensen ongevraagd te etalerenquote:Op zondag 10 april 2011 12:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze lopen toch ook met waterpistolen enz rond?quote:Op zondag 10 april 2011 12:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Oh... okay... jij vind dat normaal?
Oh oke de link deed het idd bij mij ook niet,, maarja niks te zienquote:Op zondag 10 april 2011 12:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren zelf in haar 'reportage' voor het RTLnieuws van half 8.
Edit: De link met de reportage werkt niet meer (hebben ze denk ik weggehaald), maar hier is wel het shot vanaf die gallerij waar die muts het over had. Daar is dus een cameraman naar boven geklommen om dat shot van dat lijk te maken.....![]()
[ afbeelding ]
Maar dan denk ik dat je het snel genoeg hoort. De lijst met namen hoeft daarvoor toch niet gepubliceerd?quote:Op zondag 10 april 2011 12:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Er zal inderdaad zorgvuldig zijn gekeken, maar ik vind het toch vreemd dat ze het niet in het ziekenhuis (met wellicht betere apparatuur?) hebben beoordeeld. Het schijnt dat bij andere, vergelijkbare incidenten de lichamen wel meteen naar het ziekenhuis werden gebracht (dan maken ze foto's en trekken ze een lijn om het lichaam enzo).quote:Op zondag 10 april 2011 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er erg zorgvuldig naar de slachtoffers is gekeken en dat er gewoon écht geen mogelijkheid meer was om ze te reanimeren....
Kvind het ook bizar dat het zo lang moet duren..quote:Op zondag 10 april 2011 12:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zal inderdaad zorgvuldig zijn gekeken, maar ik vind het toch vreemd dat ze het niet in het ziekenhuis (met wellicht betere apparatuur?) hebben beoordeeld. Het schijnt dat bij andere, vergelijkbare incidenten de lichamen wel meteen naar het ziekenhuis werden gebracht (dan maken ze foto's en trekken ze een lijn om het lichaam enzo).
Maar goed ik heb er verder geen verstand van, het lijkt me alleen verschrikkelijk als je zoon/dochter/ouder/whoever wordt doodgeschoten en dan ook nog een halve dag op de crimescene moet blijven liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |