O, de Coppolaquote:Op zondag 10 april 2011 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is't toch een fijn nummer. Bij een fijne film.
Ja ik zou dat ook maar in de gaten houden ja!quote:Op zondag 10 april 2011 09:36 schreef Vlarp het volgende:
Er circelen weer allemaal helikopters boven Rotterdam vanwege de marathon
quote:
quote:
Als jij er bij springt zonder kleren, dan moet je het even laten weten, want dat lijkt me wel een fotomoment.quote:Op zondag 10 april 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Maar dat bericht was al van 10:00! Het is nu 3 uur later, dan mag ik het best hier neerzetten
En natuurlijk dat we dadelijk naar het Standswandelpark gaan. Hopelijk met net zoveel mooie mannen als gister. Sodeju! En dat ze dan weer met kleren en al in het water springen
Je hebt weer een baardjequote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben dan misschien niet in een park of bij vrienden, maar ik mag niet klagen.
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik al zo'n baardje hadquote:
Niet die kleurquote:
Aaawwww..quote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dudequote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht, ik doe ook eenfoto maar deze heeft een beetje een rare hoek.
![]()
Jammer, is anders niets om je voor te schamenquote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is niet wat het lijkt!
Ja, ik heb ook zo'n boxer die er zo bijstaat ook al zit er niks inquote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet zo opgewonden!quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zo'n boxer die er zo bijstaat ook al zit er niks in
Het kwik komt vandaag voor het eerst boven de 15 graden uitquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Waxxer het volgende:
Hi Won!![]()
Is het bij jou ook zo semi-zomers?
Ik ook niet (want het deukt onder een spijkerbroek zo weer in) maar ik ken het principe dus.quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]!
Nou, zo'n boxer heb ik nou ook weer niet nodig.
Het is meer de hoek van de foto, close-up, beeldvertekening, weet ik veel.quote:Op zondag 10 april 2011 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet (want het deukt onder een spijkerbroek zo weer in) maar ik ken het principe dus.
Je was gewoon geil. Niks mis mee.quote:Op zondag 10 april 2011 19:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is meer de hoek van de foto, close-up, beeldvertekening, weet ik veel.
Aftersun erop dan.quote:Op zondag 10 april 2011 19:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Had ik niet bij me. En zou er ook niet aan denken..
Oh ja, er zit geen natte plek nu.quote:
Ik ben al 28 uur wakker, let maar niet op mijquote:
Je kijkt zo gelukzalig.quote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
*kutscheet*quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook nog ff met de buuf geoefend in et park
[ afbeelding ]
Die zijn geurloos, een gewone scheet is ergerquote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Als ze dat ooit doet laat ik d'r op d'r kop stuiteren!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
hoi hallo ik ben voor 12en alweer thuis
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is ook al kinderbedtijd geweest.
Gaat ie ook voor het zingen de kerk uit?quote:
Geen idee... maar hij krijgt mijn 12 punten qua looksquote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gaat ie ook voor het zingen de kerk uit?
"all rise"
http://www.youtube.com/results?search_query=all+rise+blue&aq=f
Ow godquote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee... maar hij krijgt mijn 12 punten qua looks
Da's best een knap downsyndroom jongetje jaquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's best een knap downsyndroom jongetje ja
Valse nicht, dat ben jequote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's best een knap downsyndroom jongetje ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik al gezegdLee
Ryan
??????
[ Bericht 6% gewijzigd door Cybart op 11-04-2011 11:19:34 ]
Misschien voelde hij wel dat het een "Nou ja, misschien moet ik het rationeel gezien eens proberen" beslissing was.quote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Date: Ja ik ben ook met een andere jongen gaan daten en dat was toch ook wel leuk.
Ik: Ja maar met ons was het tochook leuk, tenminste dat zei je
Date: ja maar ik wil het proces wat ik met deze jongen heb ingezet niet verstoren , dus het lijkt me beter als wij, in ieder geval voorlopig niet meer daten....
JA lekker weer.....
Doe ik eens mijn best om een "ouder" iemand (34) te veroveren, krijg je dit.
Misschien komt het wel omdat ik bij de eerste 3 verzoekjes niet meteen met hem het bed ingedoken ben...
Misschien was die ander wel makkelijker, of toch leuker.
Terwijl ik notabene in eerste instantie niet eens op hem viel, maar het meer als een verstandig besluit genomen had.
En dan?quote:Hij toonde duidelijk interesse, diverse keren, en ik doe er slim aan om een vriend boven de 25 of zo te zoeken.
maar goed, wie weet valt die nieuwe jongen uiteindelijk toch nog tegen...
quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Cybart het volgende:
Lee
Ryan
NSFWLee... ik heb de plaatjes niet gezien maar sowieso LeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik al gezegdLee
Ryan
??????
![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Crap, ik had er bij moeten zijnquote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Wat een fokking fijne dag was dit
Eerst met iemand lunchen in het park, daarna steeds meer vrienden die zich erbij aansloten. En gelukkig klikte dat onderling ook. Spelletjes spelen, flink veel rosé drinken, lachen. Op een gegeven moment chinees bestellen: "Waar moeten we het afgeven? Stadswandelpark? O... oke!"
![]()
En dat we dan geen bestek hebben, maar dat ene jongen achter ons ineens zegt "Ik ben in Thailand op vakantie geweest,... en ik heb stokjes bij!"en dat we dan ineens met z'n allen met geleende metalen mooie Thaise stokjes uit de bakken chinees zitten te etenDaarna zingen en liggen en toen het te koud werd bij mij thuis The Easy A gekeken............
Het is lente! This is the life.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap, ik had er bij moeten zijn. Maar ja, ik zat aan de oude gracht op een trapje met iemand prosecco te drinken en mag eigenlijk ook niet klagen over de dag. Of de nacht
.
De nacht?quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap, ik had er bij moeten zijn. Maar ja, ik zat aan de oude gracht op een trapje met iemand prosecco te drinken en mag eigenlijk ook niet klagen over de dag. Of de nacht
.
Kleine jongens worden grootquote:
Ok, maar ik vind het wel heel tof voor jequote:
Nee hoor.quote:
Welles.quote:
ach ik heb het geprobeerdquote:Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien voelde hij wel dat het een "Nou ja, misschien moet ik het rationeel gezien eens proberen" beslissing was.
[..]
En dan?
Het hoort er (helaas) bij.
Je bedoelt de maatschappelijke elite? Patriciërs?quote:
Ben je Japans?quote:
oh mijn god, wist je dat niet dan? RACIST!quote:
quote:[auto] of [oto]?
Wat is de juiste uitspraak van auto: [auto] of [oto]?
Zowel de uitspraak [oto] als de uitspraak [auto] is goed.
Het woord auto is in 1899 voor het eerst in het Nederlands gesignaleerd. Volgens het Woordenboek der Nederlandsche Taal zou aan het begin van de twintigste eeuw de uitspraak [oto] het meest zijn gebruikt, onder invloed van de belangrijke rol die Frankrijk toen speelde in de auto-industrie. Wat ook kan hebben meegespeeld, is dat alleen de elite (de adel en de gegoede burgerij) in staat was zich een auto te veroorloven, en de voertaal binnen deze kringen was toen deels nog Frans.
In de loop van de twintigste eeuw is de uitspraak [auto] steeds gebruikelijker geworden, misschien vanwege de spelling van het woord. Woordenboeken, zoals het Witte Woordenboek (2007), Van Dale's Pocketwoordenboek Nederlands als tweede taal (2003) en de grote Van Dale (2005), vermelden beide uitspraakvarianten. De uitspraak [auto] mag dan in opkomst zijn, [oto] is zeker nog niet verdwenen.
In dat geval wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt de maatschappelijke elite? Patriciërs?
Of maak je mij nu uit voor poepnicht?
/carequote:Op maandag 11 april 2011 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
En het kanji teken voor karuma (wagen) is 車. En als je goed kijkt, zie je dat het een karretje met twee wielen van bovenaf gezien moet voorstellen.
Ik vind dat grappig.quote:
Dan is ie zeker net ff weg?quote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
/care
here's a hot guy
[ afbeelding ]
ik was vergeten dat jij ging voor de 17 jarige jongetjes met ingeklapte borstkas.quote:
Hallo, ik ben Nathan niet.quote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik was vergeten dat jij ging voor de 17 jarige jongetjes met ingeklapte borstkas.
er is geen middenweg en er zijn geen extremen... het is ja of nee, of ben jij soms een nazi/terrorist dat je ineens dwars gaat liggen met nuances enzo... haat jij vrijheid G.E? HAAT JIJ NEDERLAND!?quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet als het zo'n dikke mat is die doorloopt op de rug. Maar het kan sexy zijn, idd.
you could have fooled Breezerslet en L'Ascorbinezuur en gastwatdefok...quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Nathan niet.
Wie zijn dat?quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you could have fooled Breezerslet en L'Ascorbinezuur en gastwatdefok...
Dat je denkt: Heeft ie nou z'n trui aan in het park?quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet als het zo'n dikke mat is die doorloopt op de rug. Maar het kan sexy zijn, idd.
Steeds als er zoiets is als in Alphen, dan denk ik even, "het zal Kugari-Ken toch niet zijn". Dat journalisten hier dan ons komen vragen of we het niet aan zagen komen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
er is geen middenweg en er zijn geen extremen... het is ja of nee, of ben jij soms een nazi/terrorist dat je ineens dwars gaat liggen met nuances enzo... haat jij vrijheid G.E? HAAT JIJ NEDERLAND!?
De vriendjes van Tomassoquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Steeds als er zoiets is als in Alphen, dan denk ik even, "het zal Kugari-Ken toch niet zijn". Dat journalisten hier dan ons komen vragen of we het niet aan zagen komen.
Of "met wat voor banaan hebben ze jou uit het oerwoud gelokt". Wat in het Duits grappiger klinkt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je denkt: Heeft ie nou z'n trui aan in het park?
quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Steeds als er zoiets is als in Alphen, dan denk ik even, "het zal Kugari-Ken toch niet zijn". Dat journalisten hier dan ons komen vragen of we het niet aan zagen komen.
Toch niet in E.?! Nu durf ik niet meer naar de AH!quote:Op maandag 11 april 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Zeg... ik zie Kug vanavond....
It was nice knowing you all!
De AIVD kijkt overal mee... hoi hey Aah Ie Vee Dee!quote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Je kunt hier wel angstaanjagend reageren.
Zou het borderline zijn? Een fok-psychose?quote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt hier wel angstaanjagend reageren.
dat vind je Spanjaard vast niet ergquote:
De Spanjaard is uit mijn levenquote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vind je Spanjaard vast niet erg
(is dat nog overigens?)
Totdat je het op hebt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind knoflook niet stinken overigens, ik vind het eigenlijk best wel lekker ruiken...
Niks mis met borsthaar.quote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Poll: Borsthaar is sexy!
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dat is toch jammer...quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Spanjaard is uit mijn leven. Hij zag het niet zitten, een relatie met een jonger iemand, en oh ja, hij is terug bij zijn ex. Een zwitser. Uit Zwitserland.
.
maar de stemmen gaan vrijwel gelijk op!quote:
Ik ben er niet zo rouwig onderquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh dat is toch jammer...
Zo zie je maar, ik houd het te weinig bij allemaal.
Maar je had toch een leuke nacht gehad las ik...
Is er al een nieuwe vlam in je leven dan?
leuk, lekker lente dusquote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo rouwig onder. Ja, nou vlam niet echt. Gewoon leuk enzo, dit dat.
Smeer jezelf in met lijm en vraag of je de hond mag kammen?quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het zelf alleen niet.
Playerquote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo rouwig onder. Ja, nou vlam niet echt. Gewoon leuk enzo, dit dat.
De ene staat het en de ander niet, da's mijn mening oveer borsthaar.quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het zelf alleen niet.
omg breezerslet, je manboob plaatjequote:
Ik ging helemaal los :$quote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
omg breezerslet, je manboob plaatje
I love it
That's disgustingquote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
omg breezerslet, je manboob plaatje
I love it
Jaquote:
Ik wissel af, geloof ik.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef gastwatdefok het volgende:
dezu [ afbeelding ]
en dezu [ afbeelding ]
Neen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Auto spreek je gewoon uit als auto, niet oto.
Nee, gewoon ''vanzelf''.quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Great.Expectations het volgende:
En zeggen jullie dan ook "auw-tomatisch"?
Ja.quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Ja...quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Automatisch zeg ik, niks auw :squote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef Great.Expectations het volgende:
En hoe spreek je bureau dan uit? Als bureauw?quote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Automatisch zeg ik, niks auw :s
Die onderstequote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef gastwatdefok het volgende:
dezu [ afbeelding ]
en dezu [ afbeelding ]
Buro natuurlijk, daar zit nog een e bij zodat het echt een Frans woord is.quote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En hoe spreek je bureau dan uit? Als bureauw?
Als buro, want die e etcquote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En hoe spreek je bureau dan uit? Als bureauw?
Lolwhatquote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihihi
je vindt het stiekempjes wel leukquote:
Wie zegt dat jij nog wat te kiezen hebtquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef creno het volgende:
- ik kies Duncan.
- ik zeg auto.
- ik kies voor geen borsthaar.
zooo, ik ben weer bij gelezen.
nep-homo's....quote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Aangezien de meesten hier toch een hekel hebben aan het Songfestival en dit topic toch al vol staat met nutteloze discussies over au of oo, gooi ik er nog maar even een inzending in
Italie
Past prima bij dit zonnige weer
Vetrollenquote:
Het regent weer, so prepare!quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[HOMO] is vandaag niet vooruit te branden zeg
heb jij je neger moobs al prepared?!quote:
Da's vel, geen vetquote:
Adjusted them perfectlyquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
heb jij je neger moobs al prepared?!
Ik deed even een imitatie van jouquote:
ik ben druk bezig ze weg te werkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:03 schreef wonderer het volgende:
Wil ik helemaal niet
Kan trouwens ook gewoon in de spiegel kijken
zonder pics gaat punt b niet opquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:02 schreef gastwatdefok het volgende:
als je vetrollen wil zien moet je
a) naar Breezerslet z'n plaatje kijken
b) naar mij kijken
Ik ook. Nou ja, niet "druk" bezigquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben druk bezig ze weg te werken
lukt al aardig![]()
ik ben weer lui aanet wordenquote:
morgen misschien, nu ga ik zo dadelijk misschien op den duur slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zonder pics gaat punt b niet op
Nu al?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:15 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben weer lui aanet worden
al 1 1/2 week niet naar de sportschool
[..]
morgen misschien, nu ga ik zo dadelijk misschien op den duur slapen
k doe aan wandelen. Zet lekker veel zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:15 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben weer lui aanet worden
al 1 1/2 week niet naar de sportschool
[..]
morgen misschien, nu ga ik zo dadelijk misschien op den duur slapen
morgen school?quote:
Krachttrainingquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
k doe aan wandelen. Zet lekker veel zoden aan de dijk
Ligt eraan. Bij de intensiteit van wandelen verbruik je (relatief!) meer vet dan bij bijvoorbeeld hardlopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
k doe aan wandelen. Zet lekker veel zoden aan de dijk
Nope.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:19 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
morgen school?
[..]
Krachttraining
*flex*
nog niet echt een schema, meer wat me vader me adviseertquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nope.![]()
Krachttraining wil ik binnenkort ook aan beginnen. Welk schema gebruik je?
Ah oké.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:30 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
nog niet echt een schema, meer wat me vader me adviseert
ben eigenlijk te lui om er een te maken/zoeken
Ik heb van die schoenen met een bolle zool zodat het effectiever wordt (zeggen ze). Na mijn operatie ga ik echt weer aan de slag in de sportschool, dat is nu te lastig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bij de intensiteit van wandelen verbruik je (relatief!) meer vet dan bij bijvoorbeeld hardlopen.![]()
mijn motivatie: SIXPACKSIXPACKSIXPACKSIXPACKMOETSIXPACKquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ah oké.![]()
Als ik iets ga doen, dan wil ik het ook goed doen, met schema en al.
Anders kan ik me echt niet motiveren.
Dat is waarschijnlijk jou doel.. jou motivatie is om dat doel te bereiken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:33 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
mijn motivatie: SIXPACKSIXPACKSIXPACKSIXPACKMOETSIXPACK![]()
mijn motivatie is dan om er naar mijn mening beter uit te zien dan nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk jou doel.. jou motivatie is om dat doel te bereiken...
Nee, dom bezig ben je nooit, maar dat is inderdaad een motivatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 01:36 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
mijn motivatie is dan om er naar mijn mening beter uit te zien dan nu
of ben ik nu weer dom bezig?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk jouw doel.. jouw motivatie is om dat doel te bereiken...
Spellingcorrectie heb ik niet aan staan om half 2 's Nachts, maar bedankt voor uW scherpe opmerkingquote:
Normaal ben ik niet zo nazistisch maar dit was wel heel erg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Spellingcorrectie heb ik niet aan staan om half 2 's Nachts, maar bedankt voor uw scherpe opmerking
Geef ik ook toe dat het wel erg erg was en is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo nazistisch maar dit was wel heel erg.
Neequote:
Komt allemaal wel in orde. Rustig blijven!quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:42 schreef gastwatdefok het volgende:
ik ga maares slapen, lekker nerveus voor morgen, en lichtelijk depri
Zooitje*quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee
Communicatie is 70% lichaamstaal. Op internet heb je dus maar 30% over. Als je dat OOK nog eens gaat vernachelen, wordt het gewoon een zootje.
depri omdatquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt allemaal wel in orde. Rustig blijven!
Dat is wel kut ja, maar dat rustig blijven ging over die test. Je gaat gewoon je best doen en meer kan ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:44 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
depri omdat
1) die test morgen.
2) me oma gisteren overleden is
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=zootje&w=w
Nee, dit is het homo-topicquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:45 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb trouwens sterk het gevoel dat ik niet in de topic van onzin!radio aan het posten ben?
en als ik die test faal, word ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, maar dat rustig blijven ging over die test. Je gaat gewoon je best doen en meer kan ook niet
die is ook weer wegquote:
daar moet je niet aan denken, want dan gaat je jezelf lopen opnaaien en JUIST de toets verprutsen. Je kunt het heus wel. Rustig an en geloven in jezelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:46 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
en als ik die test faal, word ik
a) van school gedonderstraald
b) in een klas met mongooltjes gezet
allebei niet fijn
Oke, hoe ik hier in vredesnaam beland ben weet ik niet, maar even goede vrienden...quote:
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, hoe ik hier in vredesnaam beland ben weet ik niet, maar even goede vrienden...Ik hop ff verder
zal me vast wel eruit lullen, maar heb niet de papiertjes die ik nodig hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
daar moet je niet aan denken, want dan gaat je jezelf lopen opnaaien en JUIST de toets verprutsen. Je kunt het heus wel. Rustig an en geloven in jezelf
normaal wel, maar er was een storing bij onzin!radio. En waarschijnlijk ben ik zonder te kijken in deze topic beland...quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens wetenKijk je niet naar de titel van een topic voor je gaat posten?
Waar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
(quote doet het niet)
@wonderer: Nog genoeg spel- en stijlfouten te bekennen anders.
Ik dacht een nieuw lid voor de club, maar helaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
normaal wel, maar er was een storing bij onzin!radio. En waarschijnlijk ben ik zonder te kijken in deze topic beland...
Ja, omdat veel mensen zo denkenquote:
Dat zeggen ze allemaal in het beginquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
normaal wel, maar er was een storing bij onzin!radio. En waarschijnlijk ben ik zonder te kijken in deze topic beland...
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee
Communicatie is 70% lichaamstaal. Op internet heb je dus maar 30% over. Als je dat OOK nog eens gaat vernachelen, wordt het gewoon een zootje.
quote:
Och jee, schrijvers onder elkaar hoorquote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och jee, schrijvers onder elkaar hoor
Schrijvers in Nederland zijn allemaal hetzelfde, klieken allemaal samen, met voorkeur in de Randstad, en beginnen dan furieus met elkaar te masturberen. De een roept tegen de ander hoe geweldig die wel niet is, en dat zorgt voor de nodige stimulering in de neder-regionen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och jee, schrijvers onder elkaar hoor
Jaloezie is iets wat je niet kent als je superieur bent!quote:
Vandaar dus: jaloers?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaloezie is iets wat je niet kent als je superieur bent!
Als schrijver moet je toch weten dat dit soort "comeback-jokes" door het gebruiken van de tekst van de tegenpartij nooit echt grappig zijn maar eerder een gebrek aan eigen inspiratie laten zien hequote:
Ik ben niet in Nederlandquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Schrijvers in Nederland zijn allemaal hetzelfde, klieken allemaal samen, met voorkeur in de Randstad, en beginnen dan furieus met elkaar te masturberen. De een roept tegen de ander hoe geweldig die wel niet is, en dat zorgt voor de nodige stimulering in de neder-regionen.
pffffft details, details... geen hond die daar naar kraait.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pffffft details, details... geen hond die daar naar kraait.
Dat heb je met acteurs ook, althans diegenen die toneelacademie gedaan hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Schrijvers in Nederland zijn allemaal hetzelfde, klieken allemaal samen, met voorkeur in de Randstad, en beginnen dan furieus met elkaar te masturberen. De een roept tegen de ander hoe geweldig die wel niet is, en dat zorgt voor de nodige stimulering in de neder-regionen.
Die scholen zijn inderdaad wel ENORM incestueuze groepjes ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat heb je met acteurs ook, althans diegenen die toneelacademie gedaan hebben.
Ze hebben het ook allemaal met elkaar gedaan.
Is me een raadselquote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost.
Ik zie je al op zo'n sofa liggen, toga aan, druifjes en mannen gevoerd wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik toch de toneelacademie moeten doen.
Dat zou me niet verkeerd lijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je al op zo'n sofa liggen, toga aan, druifjes en mannen gevoerd worden
Ja, ik ook hoor, maar ik was in Utrechtquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Overigens waren we het er allemaal wel over eens dat je er bij had moeten liggen afgelopen zondag! Eefje, Rik, Sandra, ik. Alleen Nadia kent je nog niet geloof ik. Wel? *denk denk denk denk*
Jaaaa ik wil!quote:Maar goed, hopelijk komen er nog wel zonnige zondagen waarbij we met druifjes en knullen in het park kunnen loungen
En je had het lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor, maar ik was in Utrecht!
O ja! Ja ik zat al met het briefjesspel in m'n hopofd, dat ik dacht "Die hebben elkaar toch gezien?" Maar later dacht ik: Friso? Nee. Camping disco? Nee. ... Maar dat was O&N inderdaad jaquote:Nadia kent me heul wel. Oud en Nieuw weet je nog?
Trouwen in het park?quote:[..]
Jaaaa ik wil!
quote:
Jij meteen je pose innemen met Sandra in je armenquote:[..]
O ja! Ja ik zat al met het briefjesspel in m'n hopofd, dat ik dacht "Die hebben elkaar toch gezien?" Maar later dacht ik: Friso? Nee. Camping disco? Nee. ... Maar dat was O&N inderdaad ja
[..]
Trouwen in het park?
O ja, dat was zaterdag. Huppelde er ineens een bollywood bruidje door het park heen
Chadmaaaa, hey chadma chadmaaaaaaa!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij meteen je pose innemen met Sandra in je armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |