Neequote:
Komt allemaal wel in orde. Rustig blijven!quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:42 schreef gastwatdefok het volgende:
ik ga maares slapen, lekker nerveus voor morgen, en lichtelijk depri
Zooitje*quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee
Communicatie is 70% lichaamstaal. Op internet heb je dus maar 30% over. Als je dat OOK nog eens gaat vernachelen, wordt het gewoon een zootje.
depri omdatquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt allemaal wel in orde. Rustig blijven!
Dat is wel kut ja, maar dat rustig blijven ging over die test. Je gaat gewoon je best doen en meer kan ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:44 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
depri omdat
1) die test morgen.
2) me oma gisteren overleden is
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=zootje&w=w
Nee, dit is het homo-topicquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:45 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb trouwens sterk het gevoel dat ik niet in de topic van onzin!radio aan het posten ben?
en als ik die test faal, word ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, maar dat rustig blijven ging over die test. Je gaat gewoon je best doen en meer kan ook niet
die is ook weer wegquote:
daar moet je niet aan denken, want dan gaat je jezelf lopen opnaaien en JUIST de toets verprutsen. Je kunt het heus wel. Rustig an en geloven in jezelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:46 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
en als ik die test faal, word ik
a) van school gedonderstraald
b) in een klas met mongooltjes gezet
allebei niet fijn
Oke, hoe ik hier in vredesnaam beland ben weet ik niet, maar even goede vrienden...quote:
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, hoe ik hier in vredesnaam beland ben weet ik niet, maar even goede vrienden...Ik hop ff verder
zal me vast wel eruit lullen, maar heb niet de papiertjes die ik nodig hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
daar moet je niet aan denken, want dan gaat je jezelf lopen opnaaien en JUIST de toets verprutsen. Je kunt het heus wel. Rustig an en geloven in jezelf
normaal wel, maar er was een storing bij onzin!radio. En waarschijnlijk ben ik zonder te kijken in deze topic beland...quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens wetenKijk je niet naar de titel van een topic voor je gaat posten?
Waar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
(quote doet het niet)
@wonderer: Nog genoeg spel- en stijlfouten te bekennen anders.
Ik dacht een nieuw lid voor de club, maar helaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
normaal wel, maar er was een storing bij onzin!radio. En waarschijnlijk ben ik zonder te kijken in deze topic beland...
Ja, omdat veel mensen zo denkenquote:
Dat zeggen ze allemaal in het beginquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
normaal wel, maar er was een storing bij onzin!radio. En waarschijnlijk ben ik zonder te kijken in deze topic beland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |