ik ben weer lui aanet wordenquote:
morgen misschien, nu ga ik zo dadelijk misschien op den duur slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zonder pics gaat punt b niet op
Nu al?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:15 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben weer lui aanet worden
al 1 1/2 week niet naar de sportschool
[..]
morgen misschien, nu ga ik zo dadelijk misschien op den duur slapen
k doe aan wandelen. Zet lekker veel zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:15 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben weer lui aanet worden
al 1 1/2 week niet naar de sportschool
[..]
morgen misschien, nu ga ik zo dadelijk misschien op den duur slapen
morgen school?quote:
Krachttrainingquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
k doe aan wandelen. Zet lekker veel zoden aan de dijk
Ligt eraan. Bij de intensiteit van wandelen verbruik je (relatief!) meer vet dan bij bijvoorbeeld hardlopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
k doe aan wandelen. Zet lekker veel zoden aan de dijk
Nope.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:19 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
morgen school?
[..]
Krachttraining
*flex*
nog niet echt een schema, meer wat me vader me adviseertquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nope.![]()
Krachttraining wil ik binnenkort ook aan beginnen. Welk schema gebruik je?
Ah oké.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:30 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
nog niet echt een schema, meer wat me vader me adviseert
ben eigenlijk te lui om er een te maken/zoeken
Ik heb van die schoenen met een bolle zool zodat het effectiever wordt (zeggen ze). Na mijn operatie ga ik echt weer aan de slag in de sportschool, dat is nu te lastig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bij de intensiteit van wandelen verbruik je (relatief!) meer vet dan bij bijvoorbeeld hardlopen.![]()
mijn motivatie: SIXPACKSIXPACKSIXPACKSIXPACKMOETSIXPACKquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ah oké.![]()
Als ik iets ga doen, dan wil ik het ook goed doen, met schema en al.
Anders kan ik me echt niet motiveren.
Dat is waarschijnlijk jou doel.. jou motivatie is om dat doel te bereiken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:33 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
mijn motivatie: SIXPACKSIXPACKSIXPACKSIXPACKMOETSIXPACK![]()
mijn motivatie is dan om er naar mijn mening beter uit te zien dan nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk jou doel.. jou motivatie is om dat doel te bereiken...
Nee, dom bezig ben je nooit, maar dat is inderdaad een motivatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 01:36 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
mijn motivatie is dan om er naar mijn mening beter uit te zien dan nu
of ben ik nu weer dom bezig?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk jouw doel.. jouw motivatie is om dat doel te bereiken...
Spellingcorrectie heb ik niet aan staan om half 2 's Nachts, maar bedankt voor uW scherpe opmerkingquote:
Normaal ben ik niet zo nazistisch maar dit was wel heel erg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Spellingcorrectie heb ik niet aan staan om half 2 's Nachts, maar bedankt voor uw scherpe opmerking
Geef ik ook toe dat het wel erg erg was en is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo nazistisch maar dit was wel heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |