De AIVD kijkt overal mee... hoi hey Aah Ie Vee Dee!quote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Je kunt hier wel angstaanjagend reageren.
Zou het borderline zijn? Een fok-psychose?quote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt hier wel angstaanjagend reageren.
dat vind je Spanjaard vast niet ergquote:
De Spanjaard is uit mijn levenquote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vind je Spanjaard vast niet erg
(is dat nog overigens?)
Totdat je het op hebt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind knoflook niet stinken overigens, ik vind het eigenlijk best wel lekker ruiken...
Niks mis met borsthaar.quote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Poll: Borsthaar is sexy!
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dat is toch jammer...quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Spanjaard is uit mijn leven. Hij zag het niet zitten, een relatie met een jonger iemand, en oh ja, hij is terug bij zijn ex. Een zwitser. Uit Zwitserland.
.
maar de stemmen gaan vrijwel gelijk op!quote:
Ik ben er niet zo rouwig onderquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh dat is toch jammer...
Zo zie je maar, ik houd het te weinig bij allemaal.
Maar je had toch een leuke nacht gehad las ik...
Is er al een nieuwe vlam in je leven dan?
leuk, lekker lente dusquote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo rouwig onder. Ja, nou vlam niet echt. Gewoon leuk enzo, dit dat.
Smeer jezelf in met lijm en vraag of je de hond mag kammen?quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het zelf alleen niet.
Playerquote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo rouwig onder. Ja, nou vlam niet echt. Gewoon leuk enzo, dit dat.
De ene staat het en de ander niet, da's mijn mening oveer borsthaar.quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het zelf alleen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |