Welles.quote:
ach ik heb het geprobeerdquote:Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien voelde hij wel dat het een "Nou ja, misschien moet ik het rationeel gezien eens proberen" beslissing was.
[..]
En dan?
Het hoort er (helaas) bij.
Je bedoelt de maatschappelijke elite? Patriciërs?quote:
Ben je Japans?quote:
oh mijn god, wist je dat niet dan? RACIST!quote:
quote:[auto] of [oto]?
Wat is de juiste uitspraak van auto: [auto] of [oto]?
Zowel de uitspraak [oto] als de uitspraak [auto] is goed.
Het woord auto is in 1899 voor het eerst in het Nederlands gesignaleerd. Volgens het Woordenboek der Nederlandsche Taal zou aan het begin van de twintigste eeuw de uitspraak [oto] het meest zijn gebruikt, onder invloed van de belangrijke rol die Frankrijk toen speelde in de auto-industrie. Wat ook kan hebben meegespeeld, is dat alleen de elite (de adel en de gegoede burgerij) in staat was zich een auto te veroorloven, en de voertaal binnen deze kringen was toen deels nog Frans.
In de loop van de twintigste eeuw is de uitspraak [auto] steeds gebruikelijker geworden, misschien vanwege de spelling van het woord. Woordenboeken, zoals het Witte Woordenboek (2007), Van Dale's Pocketwoordenboek Nederlands als tweede taal (2003) en de grote Van Dale (2005), vermelden beide uitspraakvarianten. De uitspraak [auto] mag dan in opkomst zijn, [oto] is zeker nog niet verdwenen.
In dat geval wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt de maatschappelijke elite? Patriciërs?
Of maak je mij nu uit voor poepnicht?
/carequote:Op maandag 11 april 2011 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
En het kanji teken voor karuma (wagen) is 車. En als je goed kijkt, zie je dat het een karretje met twee wielen van bovenaf gezien moet voorstellen.
Ik vind dat grappig.quote:
Dan is ie zeker net ff weg?quote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
/care
here's a hot guy
[ afbeelding ]
ik was vergeten dat jij ging voor de 17 jarige jongetjes met ingeklapte borstkas.quote:
Hallo, ik ben Nathan niet.quote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik was vergeten dat jij ging voor de 17 jarige jongetjes met ingeklapte borstkas.
er is geen middenweg en er zijn geen extremen... het is ja of nee, of ben jij soms een nazi/terrorist dat je ineens dwars gaat liggen met nuances enzo... haat jij vrijheid G.E? HAAT JIJ NEDERLAND!?quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet als het zo'n dikke mat is die doorloopt op de rug. Maar het kan sexy zijn, idd.
you could have fooled Breezerslet en L'Ascorbinezuur en gastwatdefok...quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Nathan niet.
Wie zijn dat?quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you could have fooled Breezerslet en L'Ascorbinezuur en gastwatdefok...
Dat je denkt: Heeft ie nou z'n trui aan in het park?quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet als het zo'n dikke mat is die doorloopt op de rug. Maar het kan sexy zijn, idd.
Steeds als er zoiets is als in Alphen, dan denk ik even, "het zal Kugari-Ken toch niet zijn". Dat journalisten hier dan ons komen vragen of we het niet aan zagen komen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
er is geen middenweg en er zijn geen extremen... het is ja of nee, of ben jij soms een nazi/terrorist dat je ineens dwars gaat liggen met nuances enzo... haat jij vrijheid G.E? HAAT JIJ NEDERLAND!?
De vriendjes van Tomassoquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Steeds als er zoiets is als in Alphen, dan denk ik even, "het zal Kugari-Ken toch niet zijn". Dat journalisten hier dan ons komen vragen of we het niet aan zagen komen.
Of "met wat voor banaan hebben ze jou uit het oerwoud gelokt". Wat in het Duits grappiger klinkt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je denkt: Heeft ie nou z'n trui aan in het park?
quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Steeds als er zoiets is als in Alphen, dan denk ik even, "het zal Kugari-Ken toch niet zijn". Dat journalisten hier dan ons komen vragen of we het niet aan zagen komen.
Toch niet in E.?! Nu durf ik niet meer naar de AH!quote:Op maandag 11 april 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Zeg... ik zie Kug vanavond....
It was nice knowing you all!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |