Je kijkt zo gelukzalig.quote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben dan misschien niet in een park of bij vrienden, maar ik mag niet klagen.
[ afbeelding ]
*kutscheet*quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook nog ff met de buuf geoefend in et park
[ afbeelding ]
Die zijn geurloos, een gewone scheet is ergerquote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Als ze dat ooit doet laat ik d'r op d'r kop stuiteren!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
hoi hallo ik ben voor 12en alweer thuis
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is ook al kinderbedtijd geweest.
Gaat ie ook voor het zingen de kerk uit?quote:
Geen idee... maar hij krijgt mijn 12 punten qua looksquote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gaat ie ook voor het zingen de kerk uit?
"all rise"
http://www.youtube.com/results?search_query=all+rise+blue&aq=f
Ow godquote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee... maar hij krijgt mijn 12 punten qua looks
Da's best een knap downsyndroom jongetje jaquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's best een knap downsyndroom jongetje ja
Valse nicht, dat ben jequote:Op maandag 11 april 2011 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's best een knap downsyndroom jongetje ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik al gezegdLee
Ryan
??????
[ Bericht 6% gewijzigd door Cybart op 11-04-2011 11:19:34 ]
Misschien voelde hij wel dat het een "Nou ja, misschien moet ik het rationeel gezien eens proberen" beslissing was.quote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Date: Ja ik ben ook met een andere jongen gaan daten en dat was toch ook wel leuk.
Ik: Ja maar met ons was het tochook leuk, tenminste dat zei je
Date: ja maar ik wil het proces wat ik met deze jongen heb ingezet niet verstoren , dus het lijkt me beter als wij, in ieder geval voorlopig niet meer daten....
JA lekker weer.....
Doe ik eens mijn best om een "ouder" iemand (34) te veroveren, krijg je dit.
Misschien komt het wel omdat ik bij de eerste 3 verzoekjes niet meteen met hem het bed ingedoken ben...
Misschien was die ander wel makkelijker, of toch leuker.
Terwijl ik notabene in eerste instantie niet eens op hem viel, maar het meer als een verstandig besluit genomen had.
En dan?quote:Hij toonde duidelijk interesse, diverse keren, en ik doe er slim aan om een vriend boven de 25 of zo te zoeken.
maar goed, wie weet valt die nieuwe jongen uiteindelijk toch nog tegen...
quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Cybart het volgende:
Lee
Ryan
NSFWLee... ik heb de plaatjes niet gezien maar sowieso LeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik al gezegdLee
Ryan
??????
![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Crap, ik had er bij moeten zijnquote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Wat een fokking fijne dag was dit
Eerst met iemand lunchen in het park, daarna steeds meer vrienden die zich erbij aansloten. En gelukkig klikte dat onderling ook. Spelletjes spelen, flink veel rosé drinken, lachen. Op een gegeven moment chinees bestellen: "Waar moeten we het afgeven? Stadswandelpark? O... oke!"
![]()
En dat we dan geen bestek hebben, maar dat ene jongen achter ons ineens zegt "Ik ben in Thailand op vakantie geweest,... en ik heb stokjes bij!"en dat we dan ineens met z'n allen met geleende metalen mooie Thaise stokjes uit de bakken chinees zitten te etenDaarna zingen en liggen en toen het te koud werd bij mij thuis The Easy A gekeken............
Het is lente! This is the life.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap, ik had er bij moeten zijn. Maar ja, ik zat aan de oude gracht op een trapje met iemand prosecco te drinken en mag eigenlijk ook niet klagen over de dag. Of de nacht
.
De nacht?quote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap, ik had er bij moeten zijn. Maar ja, ik zat aan de oude gracht op een trapje met iemand prosecco te drinken en mag eigenlijk ook niet klagen over de dag. Of de nacht
.
Kleine jongens worden grootquote:
Ok, maar ik vind het wel heel tof voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |