Ik als kiespijnquote:Op zondag 10 april 2011 03:41 schreef Gamey het volgende:
je maar ook iets saaier, mis der dronken gestuntel wel
nee zijn geheim is dacht ik geradenquote:Op zondag 10 april 2011 03:43 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik als kiespijn
Ik dacht trouwens dat Maik zijn geheim al weg was?
Of praat hij heel erg open tegen Mo?
Dan klopt de startpost nietquote:
Hij durft wel, maar niet voor facking heel Nederlandquote:Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier: [COS#1020] Flip wil wel maar durft niet
quote:Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef Gamey het volgende:
we zijn van 1017 naar 1018 gegaan toen naar een 2e 1017 (later is die 1019 aangemaakt maar niet gebruikt)
de 2e 1017 moet dus 1019 zijn, en dit is 1020
klopt volgens mij als een bus
Flikker toch op man nummerneukerquote:
zoals ik in de andere ook al zei, dan zijn de eerste posts van 2 uur, en post 21 tot 300 van een uur later, das niet echt duidelijk of welquote:Op zondag 10 april 2011 03:49 schreef Coos het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Regels???![]()
gewoon topic met op dat moment de meeste posts openhouden.
Probleem opgelost en die luie modjes veranderen het nummer wel.![]()
Ik word er zó moe van.
Ik ben niet zo goed in wiskunde hoorquote:Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef Gamey het volgende:
we zijn van 1017 naar 1018 gegaan toen naar een 2e 1017 (later is die 1019 aangemaakt maar niet gebruikt)
de 2e 1017 moet dus 1019 zijn, en dit is 1020
klopt volgens mij als een bus
Irritant hè???quote:
Dit is rekenen, heeft iedereen moeten doen op basisschoolquote:Op zondag 10 april 2011 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in wiskunde hoor
Jij moet bij parkeerbeheer gaan werken pikquote:
Nee joh, dit hele topic is verziektquote:
ik denk ook dat het wel klaar is voor vanachtquote:Op zondag 10 april 2011 03:53 schreef Mita het volgende:
En welterusten, hier gebeurt echt niets meer. Geloof mij nou maar.
lolz dat zal een kleffe bende gevenquote:Op zondag 10 april 2011 03:59 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Mag lijen dat ie zo'n siliconenbal kapot knijpt.
En val jij mij niet via pm lastig. Het is duidelijk wat ik over dat topicgezeik heb te melden.quote:Op zondag 10 april 2011 03:57 schreef Gamey het volgende:
[..]
ik denk ook dat het wel klaar is voor vanacht
is goed maat, dacht je netjes in een pm mijn reden te geven en het forum schoon te houden van onnodig commentaar.quote:Op zondag 10 april 2011 04:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En val jij mij niet via pm lastig. Het is duidelijk wat ik over dat topicgezeik heb te melden.
Het zal niet de eerste keer zijn dat we zo verder gaan.
Boeide haar niet.quote:Op zondag 10 april 2011 04:04 schreef Gamey het volgende:
flip vraagt zich af of ze morgen tegen de andere bewoners eerlijk moeten zijn dat ze hebben gezoend.
De reactie van Jo is me in deze even ontgaan
Ben je er een boek over aan het schrijven??quote:Op zondag 10 april 2011 04:03 schreef Gamey het volgende:
[..]
dat het jou geen reet intereseerd of andere mensen de topics nog kunnen volgen in de juiste volgorde, en dat je dit toch nog even moet melden in een open topic.
Flikker es op met je gezeik man, als je dit topic echt schoon wou houdenquote:Op zondag 10 april 2011 04:03 schreef Gamey het volgende:
[..]
is goed maat, dacht je netjes in een pm mijn reden te geven en het forum schoon te houden van onnodig commentaar.
maar ik had natuurlijk kunnen weten dat je zo een arrogante bal gehakt was die geen rekening houd met alle mede posters, dat het jou geen reet intereseerd of andere mensen de topics nog kunnen volgen in de juiste volgorde, en dat je dit toch nog even moet melden in een open topic.
doe jij lekker jou ding, doe ik de mijne
ik steam 18 uur per dag dus heb het niet nodig denk aan andere zo ben ik.quote:Op zondag 10 april 2011 04:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je er een boek over aan het schrijven??![]()
Ja dan snap ik dat je het in de juiste volgorde wil hebben luie donder.
dat is meer jullie style.quote:Op zondag 10 april 2011 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker es op met je gezeik man, als je dit topic echt schoon wou houdenhad je lekker in fb moeten janken
Philip opperde een oplossingquote:
Die kan Flip toch wel even smeren??quote:
In 5 jaar... en zegt, na even nadenken, met 3 mannen.quote:Op zondag 10 april 2011 04:14 schreef Gamey het volgende:
flip vind tongen nog wel kunnen.
jo reageert dat ze dat maar met 2 mannen heeft gedaan
lol zoietsquote:Op zondag 10 april 2011 04:41 schreef Day het volgende:
En Flip ligt op bed en denkt: what the fuck just happened?!
quote:
O, ik dacht dat we in die andere zaten.quote:Op zondag 10 april 2011 04:41 schreef Day het volgende:
En Flip ligt op bed en denkt: what the fuck just happened?!
Ik weet het ook fakking niet meer, Coos.quote:
Waar zijn Greet en Pietje als je ze nodig hebt en de wet gehandhaafd moet worden??quote:Op zondag 10 april 2011 04:52 schreef Day het volgende:
Ik pleit voor een nachtmod, zodat we dit soort misverstanden niet meer hebben.
Ik stem voor PC eens als onze woordvoerder.
Kijk, dat was ik al bijna weer vergeten, tnx!quote:Op zondag 10 april 2011 09:18 schreef Urb het volgende:
Moggu Stre-amers, ben al op ivm Formule 1.![]()
Zoals we hebben kunnen zien is het volgende deel van het script blijkbaar ingezet omdat morgen Joanna of Flip genomineert staat en zullen nu ook beiden de finale wel halen omdat alle bakvissen door dit "spontane love-koppel" soppend wegsmelten thuis op de bank.![]()
Dan kunnen ze eindelijk na 4 weken meteen deze maar weer op de site knallen, en deze keer hoeven ze hem er ook nietmeer af te halen ook.![]()
[ link | afbeelding ]
Ze hebben daar een helderziende in de redactiequote:Op zondag 10 april 2011 09:18 schreef Urb het volgende:
Zoals we hebben kunnen zien is het volgende deel van het script blijkbaar ingezet omdat morgen Joanna of Flip genomineert staat, en zullen nu ook beiden de finale wel halen omdat alle bakvissen door dit "spontane love-koppel" soppend wegsmelten thuis op de bank.![]()
Dan kunnen ze eindelijk na 4 weken meteen deze maar weer op de site knallen, en deze keer hoeven ze hem er ook nietmeer af te halen ook.![]()
[ link | afbeelding ]
Hahaha.. Alleen was het Joanna die avances richting Flippie maakte en Flippie is niet bezweken. Ze zijn beiden met respectievelijk een kloppende klit en een stramme Max hun eigen bed ingedokenquote:Op zondag 10 april 2011 09:18 schreef Urb het volgende:
Zoals we hebben kunnen zien is het volgende deel van het script blijkbaar ingezet omdat morgen Joanna of Flip genomineert staat, en zullen nu ook beiden de finale wel halen omdat alle bakvissen door dit "spontane love-koppel" soppend wegsmelten thuis op de bank.![]()
[ link | afbeelding ]
Filmpjes hoekquote:Op zondag 10 april 2011 10:07 schreef stormiot het volgende:
Goedemorgen![]()
Zet net UPC aan en het is gelijk duidelijk dat er iets tussen Jo en Philip moet zijn gebeurt, dus ik uiteraard nieuwsgierig en gelijk naar FOK want die weten het wel![]()
Dus wie kan het me vertellen zonder dat ik alle COSsen door moet werken. De TT van deze zegt me iig dat ik gelijk heb
Nou ja het is wel duidelij geowrden in deze COS, thnx voor de capsquote:Op zondag 10 april 2011 10:07 schreef stormiot het volgende:
Goedemorgen![]()
Zet net UPC aan en het is gelijk duidelijk dat er iets tussen Jo en Philip moet zijn gebeurt, dus ik uiteraard nieuwsgierig en gelijk naar FOK want die weten het wel![]()
Dus wie kan het me vertellen zonder dat ik alle COSsen door moet werken. De TT van deze zegt me iig dat ik gelijk heb
Zo zie je maar dat ze bij de casting meer een datingshow in gedachten hebben gehad dan het Secret Story-idee...quote:Op zondag 10 april 2011 10:07 schreef stormiot het volgende:
Goedemorgen![]()
Ze zitten in een spel, die ze willen winnen, dus begrijpelijkquote:Op zondag 10 april 2011 10:19 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een krengen zeg Mo en Laura jakkes!!
Ja oké maar gun een ander ook eens iets leuks!!quote:Op zondag 10 april 2011 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel, die ze willen winnen, dus begrijpelijk
Niet teveel in het hoenderhok gaan scharrelenquote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef ariehaan het volgende:
Mo en Lau hopen nu dat alle tienermeisjes die stemden op Philip's blauwe ogen, nu afhaken omdat Phil met Jo gezoend heeft.
@ Captain Caveman, ik ben altijd een beetje bang voor je, i.v.m. die knuppel in het hoenderhok
er werd ook geinsinueerd dat het niet echt is, want ze is pas een week vrijgezel, ja....nee.... van mo en maik is WEL echt hoor, maar verder kan het eigenlijk niet in het huis verliefd worden bla bla blaquote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja oké maar gun een ander ook eens iets leuks!!
Ze hebben gezoend ...quote:Op zondag 10 april 2011 10:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo schakel net in. Wat zeggen ze dat er als een lopend vuurtje gaat straks over Joanna en Flip?
Staat allemaal nog in deze topic, leeszequote:Op zondag 10 april 2011 10:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo schakel net in. Wat zeggen ze dat er als een lopend vuurtje gaat straks over Joanna en Flip?
sst sitequote:
Branden nog op mijn netvlies..quote:
Yep, ze voelen de bui al hangen, ik vind het wel intressant om te zien dat Laura en Mo weer ff wakkergeschud worden hierdoor.quote:Op zondag 10 april 2011 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel, die ze willen winnen, dus begrijpelijk
Ben ik ff blij dat ik er over las, en het niet heb gezien zeg...quote:
Als dat zou kunnen!!!quote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Mylene het volgende:
Nee Monique, hoe dan ook, jij of Maik zal een donderdag vertrekken.
Juist en zoals ik die foto's van vannacht zag, zie ik veel meer liefde dan tussen Mo en Maikquote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Poezewoes het volgende:
Ja want van Mo is het echte liefde zegt ze, maar als je echt verlieft bent dan straal je en dan jank je niet zoveel!!
en gehoord vooral, het lijkt onvoorstelbaar maar ze smakken nogmeer dan Laura en Alex.quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik er over las, en het niet heb gezien zeg...
Nee gillend over de grond kruipen en janken na een paar weken das pas vreemd!quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef angeljacky het volgende:
Mo en Maik zijn denk ik bang dat Jo en Flip een populairder koppel zullen zijn als zij.
Ze vinden het raar dat Jo nu al nadat het pas 6 dagen uit is al zoent met een ander.
Ik heb wel het idee dat ze zijn gaan tongworstelen terwijl de rest sliep.....quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Juist en zoals ik die foto's van vannacht zag, zie ik veel meer liefde dan tussen Mo en Maik
nee dat snappen we vast verkeerd, dat is liefde !quote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee gillend over de grond kruipen en janken na een paar weken das pas vreemd!
quote:Op zondag 10 april 2011 10:27 schreef Darklight het volgende:
Joanna was wel grappig vannacht toen ze dronken was
Ik denk idd meer lust dan liefde nog tussen die tweequote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd in de verliefdheid van Maik naar Monique. Volgens mij is het enkel geilheid.
nee ze zijn gewoon samen nog even naar buiten gegaanquote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze zijn gaan tongworstelen terwijl de rest sliep.....
Moest dat niet groepsgewijs gebeuren, dat slapen?
Ow oké lolquote:Op zondag 10 april 2011 10:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee dat snappen we vast verkeerd, dat is liefde !
ik kan me niet voorstellen dat hij haar leuk vindt. Het is even zo omdat hij toch 'wat' moet in het huis om de tijd door te komen. Zeker als je die griet Johanna zag van de week. Wie zou jij kiezen? Johnny Depp of Paul de Leeuw?quote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd in de verliefdheid van Maik naar Monique. Volgens mij is het enkel geilheid.
Ok dan.... Alleen jammer dat dat nu prominent in beeld gaat komen bij de daily....quote:Op zondag 10 april 2011 10:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee ze zijn gewoon samen nog even naar buiten gegaan
Nou Paul de Leeuw niet die zal mijn man leuker vindenquote:Op zondag 10 april 2011 10:28 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij haar leuk vindt. Het is even zo omdat hij toch 'wat' moet in het huis om de tijd door te komen. Zeker als je die griet Johanna zag van de week. Wie zou jij kiezen? Johnny Depp of Paul de Leeuw?
Ojee, er wordt wat van gapende muil verwacht..quote:Op zondag 10 april 2011 10:29 schreef Darklight het volgende:
Karim: we gaan een big cleaning doen
Laura: moet dat?
ja dat dan weer welquote:Op zondag 10 april 2011 10:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ok dan.... Alleen jammer dat dat nu prominent in beeld gaat komen bij de daily....
Mamajo zal dit compleet uit willen melken omdat het om Jojanka gaat....
ja, terwijl ze al om 22.00 ofzo in bed lagquote:Op zondag 10 april 2011 10:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ojee, er wordt wat van gapende muil verwacht..
nou ik heb haar gezien van de week ,maar johanna heeft haar als een toiletborstel die dagenlang achterelkaar gebruikt is, arrogantie van het hoogste kwaliteit, denkt doordat zij naakt model is dat de hele wereld van haar is. nee Mo is schattig met haar accentje, en oprechter overkomenquote:Op zondag 10 april 2011 10:28 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij haar leuk vindt. Het is even zo omdat hij toch 'wat' moet in het huis om de tijd door te komen. Zeker als je die griet Johanna zag van de week. Wie zou jij kiezen? Johnny Depp of Paul de Leeuw?
Yep maak je maar weer op voor de grote Jo-Show maandag.quote:Op zondag 10 april 2011 10:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ok dan.... Alleen jammer dat dat nu prominent in beeld gaat komen bij de daily....
Mamajo zal dit compleet uit willen melken omdat het om Jojanka gaat....
En dinsdag, en woensdag enz..quote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep maak je maar weer op voor de grote Jo-Show maandag.
dat weet de stem al langer, kijk maar eens naar de 2 dagen dat Jo bij Maik boven zatquote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip wil winnen gaat over lijken. Daarom wil hij nu niks van Joanna en zegt hij dat hij niet verliefd is. Omdat de STEM hem anders kan etteren zoals Monique en Alex allebei de dupe zijn van hun relatie in het huis. Dat wil Flip niet dus hij wil over laten komen of het allemaal niet zo close is tussen hem en Joanna.
Nu moet je niet vergeten dat er bij veel battles beweging van haar verwacht wordt...quote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja, terwijl ze al om 22.00 ofzo in bed lag
quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Philip en Jo hebben gezoend? Zijn daar beelden van?
Wil je jezelf dat aandoen?quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
nee het is op de gok gebasseerdquote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Ja! In ieder geval op de SST site.quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
in de vorige cosquote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja! In ieder geval op de SST site.
Bewegende beelden he geen pic. Bewegende beelden zijn er niet.quote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja! In ieder geval op de SST site.
filmtopic ?quote:Op zondag 10 april 2011 10:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bewegende beelden he geen pic. Bewegende beelden zijn er niet.
zullen later vandaag wel door flasbox gepost wordenquote:Op zondag 10 april 2011 10:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bewegende beelden he geen pic. Bewegende beelden zijn er niet.
Staan er al een tijdjequote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
zullen later vandaag wel door flasbox gepost worden
Secret Story filmhoekje#3quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Och, Flip speelde vannacht van wel, hij was bang dat hij 'door iedereen als laffe lul die een meisje met liefdesverdriet probeert te versieren' gezien zou worden. Maar of dat nu 'spijt' te noemen is.quote:
Hij is bang als rebounder gebruikt te worden, denk ik...quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Philip vindt het kut omdat Joanna net 6 dagen vrijgezel is.
SPOILER GVD!quote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat op cecretstory site
Serieus?quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef Mylene het volgende:
Ik vond Philip wel netjes naar Joanna toe met weet je het wel zeker en is dit wel verstandig. Joanna echter wilde al meteen met haar benen wijd.
Jij ook goede morgen!!quote:Op zondag 10 april 2011 10:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is bang als rebounder gebruikt te worden, denk ik...
[..]
SPOILER GVD!
Ja zijn hitsige Portugezen die vallen op mooi blond (lees: niet op lijkenkindje Monique)quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef suksan het volgende:
het is wel heel vreemd dat de camera mannen en de regie Jo de hele dag volgen, als Jo naar buiten gaat weten ze niet hoe snel ze haar moeten volgen en de camera moeten draaien om haar te vinden en dan komt Jo naar binnen en Jo kijkt dan nog net eventjes in de camera want zij heeft zendtijd gekregen van botox mama....echt niet te geloven
Staan in het filmphoekje al.quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
zullen later vandaag wel door flasbox gepost worden
Was het tot ik die foto zagquote:
Helemaal niet! Hij is niet verliefd maar zoent wel met haar. Afstraffen die Flip !quote:Op zondag 10 april 2011 10:37 schreef stormiot het volgende:
[..]
Staan in het filmphoekje al.
Heb ze net bekeken. Thnx missmistreated en spapaars.
Wat me opvalt is dat Philip heel vaak aan geeft, is dit wel slim, weet je het zeker etc. Maar Jo gaat er totaal niet op in en trekt hem iedere keer naar haar toe. Nu maar hopen dat ze Philip niet later gaat afvallen oid.
Vond Philip erg lief naar haar toe.![]()
Hij heeft net aangegeven dat hij niet gelogen had en toen idd nog niet verliefd op haar was.quote:Op zondag 10 april 2011 10:38 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Helemaal niet! Hij is niet verliefd maar zoent wel met haar. Afstraffen die Flip !
Heb de indruk dat ie het buiten het programma wil houden.....quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat ie juist wel altijd verliefd op haar is geweest, maar dat hij zich groot wilde houden.
niet dus! Had ook meer spijt van Jo verwacht maar lees dat ze heel blij is juist!quote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och, Flip speelde vannacht van wel, hij
was bang dat hij 'door iedereen als laffe lul die een meisje met liefdesverdriet probeert te versieren' gezien zou worden. Maar of dat nu 'spijt' te noemen is.
ik denk dat hij geen idee heeft wat ie voeltquote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat ie juist wel altijd verliefd op haar is geweest, maar dat hij zich groot wilde houden.
Ja ze wil geen 'Monique' stempel met zich meedragen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Urb het volgende:
Joanna moet nogmaals laten weten dat ze bijna nooit met jongens zoent etc yadaa yadda.![]()
Nou dat vind ik wel erg kort door de bocht.quote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ze wil geen 'Monique' stempel met zich meedragen.
Maar Flip mag er nu van mij definitief uit hoor. Waarom? Met z'n 'ik ben niet verliefd' gedoe terwijl het er vanafdruipt. En nog zegt ik ben niet verliefd maar wel zoenen? Iedereen ziet dat hij haar leuk vindt.
Maar FLIP is BANG VOOR DE STEM. Dat de stem Flip gaat 'treiteren' zoals Monique en Alex ook getreiterd zijn door de Stem omdat ze verliefd zijn in het huis.
KORTOM: FLIP toont zijn echte gevoel niet = NEP = EXIT VOOR MIJ
quote:Op zondag 10 april 2011 10:44 schreef suksan het volgende:
ik vind het hele gebeuren Jo en Flip zo nep als het maar kan, alleen maar voor de kijkcijfers en de nominatie. het gekke is ook, dat als een ander dit had gedaan dan waren het hoeren en sloeren, ik snap er niks van, en nu een vrouwenpraat, doet ze ook alleen maar omdat ze weet dat de camera's haar volgen en dus wij ook
Dat geldt dan toch ook voor Joanna 'ik hoef nooit geen vent meer'. Hoe harder ze het schreeuwt , hoe minder geloofwaardig.quote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ze wil geen 'Monique' stempel met zich meedragen.
Maar Flip mag er nu van mij definitief uit hoor. Waarom? Met z'n 'ik ben niet verliefd' gedoe terwijl het er vanafdruipt. En nog zegt ik ben niet verliefd maar wel zoenen? Iedereen ziet dat hij haar leuk vindt.
Maar FLIP is BANG VOOR DE STEM. Dat de stem Flip gaat 'treiteren' zoals Monique en Alex ook getreiterd zijn door de Stem omdat ze verliefd zijn in het huis.
KORTOM: FLIP toont zijn echte gevoel niet = NEP = EXIT VOOR MIJ
Ik ook..quote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
Okay, nu heb ik de beelden gezien.
Stiekem vind ik het best lief.Hoe blij ze er ook over verteld nu!!!
Is net als in het echte leven.....quote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat geldt dan toch ook voor Joanna 'ik hoef nooit geen vent meer'. Hoe harder ze het schreeuwt , hoe minder geloofwaardig.
Haar 'echte' leven dan toch?quote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is net als in het echte leven.....
Bij de meeste mensen duurt het toch wel wat langer dan een week hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is net als in het echte leven.....
ja maar zij houd echt niet van alex hoor, ze zei niet eens ik hou van je in de kamer van de waarheid, ik geloof niks van die zweefvliegerquote:
Kookquote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
Ik hou van je vindt ik ook wel snel hoor toen hij er uit ging hadden ze 2 1/2 week daarvoor voor het eerst gezoend....quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef suksan het volgende:
[..]
ja maar zij houd echt niet van alex hoor, ze zei niet eens ik hou van je in de kamer van de waarheid, ik geloof niks van die zweefvlieger
Prcsquote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het een logisch gevolg Philp en Joanna na haar breuk met Dennis. Ik vind het niet nep. Ik vind ook helemaal niet dat hij eruit moet om de reden dat hij zijn ware gevoelens niet toont. Wat een kolder. Hij weet het wel, maar is gewoon een vent.
Joh, ze liep hem toch van dag 1 al op te geilen? Ze is zelf echt niks beter dan wat in haar ogen 'flugelmeisjes' zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen duurt het toch wel wat langer dan een week hoor.
quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
oh Jo had haar eigen waarheden gecreëerd, ze dacht wat thuis gebeurde normaal was.
Weer geklaag over Dennis dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |