zullen later vandaag wel door flasbox gepost wordenquote:Op zondag 10 april 2011 10:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bewegende beelden he geen pic. Bewegende beelden zijn er niet.
Staan er al een tijdjequote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
zullen later vandaag wel door flasbox gepost worden
Secret Story filmhoekje#3quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Philip en Jo hebben gezoend? Zijn daar beelden van?
quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Philip en Jo hebben gezoend? Zijn daar beelden van?
Och, Flip speelde vannacht van wel, hij was bang dat hij 'door iedereen als laffe lul die een meisje met liefdesverdriet probeert te versieren' gezien zou worden. Maar of dat nu 'spijt' te noemen is.quote:
Hij is bang als rebounder gebruikt te worden, denk ik...quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Philip vindt het kut omdat Joanna net 6 dagen vrijgezel is.
SPOILER GVD!quote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat op cecretstory site
Serieus?quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef Mylene het volgende:
Ik vond Philip wel netjes naar Joanna toe met weet je het wel zeker en is dit wel verstandig. Joanna echter wilde al meteen met haar benen wijd.
Jij ook goede morgen!!quote:Op zondag 10 april 2011 10:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is bang als rebounder gebruikt te worden, denk ik...
[..]
SPOILER GVD!
Ja zijn hitsige Portugezen die vallen op mooi blond (lees: niet op lijkenkindje Monique)quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef suksan het volgende:
het is wel heel vreemd dat de camera mannen en de regie Jo de hele dag volgen, als Jo naar buiten gaat weten ze niet hoe snel ze haar moeten volgen en de camera moeten draaien om haar te vinden en dan komt Jo naar binnen en Jo kijkt dan nog net eventjes in de camera want zij heeft zendtijd gekregen van botox mama....echt niet te geloven
Staan in het filmphoekje al.quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
zullen later vandaag wel door flasbox gepost worden
Was het tot ik die foto zagquote:
Helemaal niet! Hij is niet verliefd maar zoent wel met haar. Afstraffen die Flip !quote:Op zondag 10 april 2011 10:37 schreef stormiot het volgende:
[..]
Staan in het filmphoekje al.
Heb ze net bekeken. Thnx missmistreated en spapaars.
Wat me opvalt is dat Philip heel vaak aan geeft, is dit wel slim, weet je het zeker etc. Maar Jo gaat er totaal niet op in en trekt hem iedere keer naar haar toe. Nu maar hopen dat ze Philip niet later gaat afvallen oid.
Vond Philip erg lief naar haar toe.![]()
Hij heeft net aangegeven dat hij niet gelogen had en toen idd nog niet verliefd op haar was.quote:Op zondag 10 april 2011 10:38 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Helemaal niet! Hij is niet verliefd maar zoent wel met haar. Afstraffen die Flip !
Heb de indruk dat ie het buiten het programma wil houden.....quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat ie juist wel altijd verliefd op haar is geweest, maar dat hij zich groot wilde houden.
niet dus! Had ook meer spijt van Jo verwacht maar lees dat ze heel blij is juist!quote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och, Flip speelde vannacht van wel, hij
was bang dat hij 'door iedereen als laffe lul die een meisje met liefdesverdriet probeert te versieren' gezien zou worden. Maar of dat nu 'spijt' te noemen is.
ik denk dat hij geen idee heeft wat ie voeltquote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat ie juist wel altijd verliefd op haar is geweest, maar dat hij zich groot wilde houden.
Ja ze wil geen 'Monique' stempel met zich meedragen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Urb het volgende:
Joanna moet nogmaals laten weten dat ze bijna nooit met jongens zoent etc yadaa yadda.![]()
Nou dat vind ik wel erg kort door de bocht.quote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ze wil geen 'Monique' stempel met zich meedragen.
Maar Flip mag er nu van mij definitief uit hoor. Waarom? Met z'n 'ik ben niet verliefd' gedoe terwijl het er vanafdruipt. En nog zegt ik ben niet verliefd maar wel zoenen? Iedereen ziet dat hij haar leuk vindt.
Maar FLIP is BANG VOOR DE STEM. Dat de stem Flip gaat 'treiteren' zoals Monique en Alex ook getreiterd zijn door de Stem omdat ze verliefd zijn in het huis.
KORTOM: FLIP toont zijn echte gevoel niet = NEP = EXIT VOOR MIJ
quote:Op zondag 10 april 2011 10:44 schreef suksan het volgende:
ik vind het hele gebeuren Jo en Flip zo nep als het maar kan, alleen maar voor de kijkcijfers en de nominatie. het gekke is ook, dat als een ander dit had gedaan dan waren het hoeren en sloeren, ik snap er niks van, en nu een vrouwenpraat, doet ze ook alleen maar omdat ze weet dat de camera's haar volgen en dus wij ook
Dat geldt dan toch ook voor Joanna 'ik hoef nooit geen vent meer'. Hoe harder ze het schreeuwt , hoe minder geloofwaardig.quote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ze wil geen 'Monique' stempel met zich meedragen.
Maar Flip mag er nu van mij definitief uit hoor. Waarom? Met z'n 'ik ben niet verliefd' gedoe terwijl het er vanafdruipt. En nog zegt ik ben niet verliefd maar wel zoenen? Iedereen ziet dat hij haar leuk vindt.
Maar FLIP is BANG VOOR DE STEM. Dat de stem Flip gaat 'treiteren' zoals Monique en Alex ook getreiterd zijn door de Stem omdat ze verliefd zijn in het huis.
KORTOM: FLIP toont zijn echte gevoel niet = NEP = EXIT VOOR MIJ
Ik ook..quote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
Okay, nu heb ik de beelden gezien.
Stiekem vind ik het best lief.Hoe blij ze er ook over verteld nu!!!
Is net als in het echte leven.....quote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat geldt dan toch ook voor Joanna 'ik hoef nooit geen vent meer'. Hoe harder ze het schreeuwt , hoe minder geloofwaardig.
Haar 'echte' leven dan toch?quote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is net als in het echte leven.....
Bij de meeste mensen duurt het toch wel wat langer dan een week hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is net als in het echte leven.....
ja maar zij houd echt niet van alex hoor, ze zei niet eens ik hou van je in de kamer van de waarheid, ik geloof niks van die zweefvliegerquote:
Kookquote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
Ik hou van je vindt ik ook wel snel hoor toen hij er uit ging hadden ze 2 1/2 week daarvoor voor het eerst gezoend....quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef suksan het volgende:
[..]
ja maar zij houd echt niet van alex hoor, ze zei niet eens ik hou van je in de kamer van de waarheid, ik geloof niks van die zweefvlieger
Prcsquote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het een logisch gevolg Philp en Joanna na haar breuk met Dennis. Ik vind het niet nep. Ik vind ook helemaal niet dat hij eruit moet om de reden dat hij zijn ware gevoelens niet toont. Wat een kolder. Hij weet het wel, maar is gewoon een vent.
Joh, ze liep hem toch van dag 1 al op te geilen? Ze is zelf echt niks beter dan wat in haar ogen 'flugelmeisjes' zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen duurt het toch wel wat langer dan een week hoor.
quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
oh Jo had haar eigen waarheden gecreëerd, ze dacht wat thuis gebeurde normaal was.
Weer geklaag over Dennis dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |