sst sitequote:
Branden nog op mijn netvlies..quote:
Yep, ze voelen de bui al hangen, ik vind het wel intressant om te zien dat Laura en Mo weer ff wakkergeschud worden hierdoor.quote:Op zondag 10 april 2011 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel, die ze willen winnen, dus begrijpelijk
Ben ik ff blij dat ik er over las, en het niet heb gezien zeg...quote:
Als dat zou kunnen!!!quote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Mylene het volgende:
Nee Monique, hoe dan ook, jij of Maik zal een donderdag vertrekken.
Juist en zoals ik die foto's van vannacht zag, zie ik veel meer liefde dan tussen Mo en Maikquote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Poezewoes het volgende:
Ja want van Mo is het echte liefde zegt ze, maar als je echt verlieft bent dan straal je en dan jank je niet zoveel!!
en gehoord vooral, het lijkt onvoorstelbaar maar ze smakken nogmeer dan Laura en Alex.quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik er over las, en het niet heb gezien zeg...
Nee gillend over de grond kruipen en janken na een paar weken das pas vreemd!quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef angeljacky het volgende:
Mo en Maik zijn denk ik bang dat Jo en Flip een populairder koppel zullen zijn als zij.
Ze vinden het raar dat Jo nu al nadat het pas 6 dagen uit is al zoent met een ander.
Ik heb wel het idee dat ze zijn gaan tongworstelen terwijl de rest sliep.....quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Juist en zoals ik die foto's van vannacht zag, zie ik veel meer liefde dan tussen Mo en Maik
nee dat snappen we vast verkeerd, dat is liefde !quote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee gillend over de grond kruipen en janken na een paar weken das pas vreemd!
quote:Op zondag 10 april 2011 10:27 schreef Darklight het volgende:
Joanna was wel grappig vannacht toen ze dronken was
Ik denk idd meer lust dan liefde nog tussen die tweequote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd in de verliefdheid van Maik naar Monique. Volgens mij is het enkel geilheid.
nee ze zijn gewoon samen nog even naar buiten gegaanquote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze zijn gaan tongworstelen terwijl de rest sliep.....
Moest dat niet groepsgewijs gebeuren, dat slapen?
Ow oké lolquote:Op zondag 10 april 2011 10:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee dat snappen we vast verkeerd, dat is liefde !
ik kan me niet voorstellen dat hij haar leuk vindt. Het is even zo omdat hij toch 'wat' moet in het huis om de tijd door te komen. Zeker als je die griet Johanna zag van de week. Wie zou jij kiezen? Johnny Depp of Paul de Leeuw?quote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd in de verliefdheid van Maik naar Monique. Volgens mij is het enkel geilheid.
Ok dan.... Alleen jammer dat dat nu prominent in beeld gaat komen bij de daily....quote:Op zondag 10 april 2011 10:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee ze zijn gewoon samen nog even naar buiten gegaan
Nou Paul de Leeuw niet die zal mijn man leuker vindenquote:Op zondag 10 april 2011 10:28 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij haar leuk vindt. Het is even zo omdat hij toch 'wat' moet in het huis om de tijd door te komen. Zeker als je die griet Johanna zag van de week. Wie zou jij kiezen? Johnny Depp of Paul de Leeuw?
Ojee, er wordt wat van gapende muil verwacht..quote:Op zondag 10 april 2011 10:29 schreef Darklight het volgende:
Karim: we gaan een big cleaning doen
Laura: moet dat?
ja dat dan weer welquote:Op zondag 10 april 2011 10:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ok dan.... Alleen jammer dat dat nu prominent in beeld gaat komen bij de daily....
Mamajo zal dit compleet uit willen melken omdat het om Jojanka gaat....
ja, terwijl ze al om 22.00 ofzo in bed lagquote:Op zondag 10 april 2011 10:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ojee, er wordt wat van gapende muil verwacht..
nou ik heb haar gezien van de week ,maar johanna heeft haar als een toiletborstel die dagenlang achterelkaar gebruikt is, arrogantie van het hoogste kwaliteit, denkt doordat zij naakt model is dat de hele wereld van haar is. nee Mo is schattig met haar accentje, en oprechter overkomenquote:Op zondag 10 april 2011 10:28 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij haar leuk vindt. Het is even zo omdat hij toch 'wat' moet in het huis om de tijd door te komen. Zeker als je die griet Johanna zag van de week. Wie zou jij kiezen? Johnny Depp of Paul de Leeuw?
Yep maak je maar weer op voor de grote Jo-Show maandag.quote:Op zondag 10 april 2011 10:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ok dan.... Alleen jammer dat dat nu prominent in beeld gaat komen bij de daily....
Mamajo zal dit compleet uit willen melken omdat het om Jojanka gaat....
En dinsdag, en woensdag enz..quote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep maak je maar weer op voor de grote Jo-Show maandag.
dat weet de stem al langer, kijk maar eens naar de 2 dagen dat Jo bij Maik boven zatquote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip wil winnen gaat over lijken. Daarom wil hij nu niks van Joanna en zegt hij dat hij niet verliefd is. Omdat de STEM hem anders kan etteren zoals Monique en Alex allebei de dupe zijn van hun relatie in het huis. Dat wil Flip niet dus hij wil over laten komen of het allemaal niet zo close is tussen hem en Joanna.
Nu moet je niet vergeten dat er bij veel battles beweging van haar verwacht wordt...quote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja, terwijl ze al om 22.00 ofzo in bed lag
quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Philip en Jo hebben gezoend? Zijn daar beelden van?
Wil je jezelf dat aandoen?quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
nee het is op de gok gebasseerdquote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Ja! In ieder geval op de SST site.quote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
in de vorige cosquote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja! In ieder geval op de SST site.
Bewegende beelden he geen pic. Bewegende beelden zijn er niet.quote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja! In ieder geval op de SST site.
filmtopic ?quote:Op zondag 10 april 2011 10:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bewegende beelden he geen pic. Bewegende beelden zijn er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |