sst sitequote:
Branden nog op mijn netvlies..quote:
Yep, ze voelen de bui al hangen, ik vind het wel intressant om te zien dat Laura en Mo weer ff wakkergeschud worden hierdoor.quote:Op zondag 10 april 2011 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel, die ze willen winnen, dus begrijpelijk
Ben ik ff blij dat ik er over las, en het niet heb gezien zeg...quote:
Als dat zou kunnen!!!quote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Mylene het volgende:
Nee Monique, hoe dan ook, jij of Maik zal een donderdag vertrekken.
Juist en zoals ik die foto's van vannacht zag, zie ik veel meer liefde dan tussen Mo en Maikquote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef Poezewoes het volgende:
Ja want van Mo is het echte liefde zegt ze, maar als je echt verlieft bent dan straal je en dan jank je niet zoveel!!
en gehoord vooral, het lijkt onvoorstelbaar maar ze smakken nogmeer dan Laura en Alex.quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik er over las, en het niet heb gezien zeg...
Nee gillend over de grond kruipen en janken na een paar weken das pas vreemd!quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef angeljacky het volgende:
Mo en Maik zijn denk ik bang dat Jo en Flip een populairder koppel zullen zijn als zij.
Ze vinden het raar dat Jo nu al nadat het pas 6 dagen uit is al zoent met een ander.
Ik heb wel het idee dat ze zijn gaan tongworstelen terwijl de rest sliep.....quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Juist en zoals ik die foto's van vannacht zag, zie ik veel meer liefde dan tussen Mo en Maik
nee dat snappen we vast verkeerd, dat is liefde !quote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee gillend over de grond kruipen en janken na een paar weken das pas vreemd!
quote:Op zondag 10 april 2011 10:27 schreef Darklight het volgende:
Joanna was wel grappig vannacht toen ze dronken was
Ik denk idd meer lust dan liefde nog tussen die tweequote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd in de verliefdheid van Maik naar Monique. Volgens mij is het enkel geilheid.
nee ze zijn gewoon samen nog even naar buiten gegaanquote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze zijn gaan tongworstelen terwijl de rest sliep.....
Moest dat niet groepsgewijs gebeuren, dat slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |