Nou dat vind ik wel erg kort door de bocht.quote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ze wil geen 'Monique' stempel met zich meedragen.
Maar Flip mag er nu van mij definitief uit hoor. Waarom? Met z'n 'ik ben niet verliefd' gedoe terwijl het er vanafdruipt. En nog zegt ik ben niet verliefd maar wel zoenen? Iedereen ziet dat hij haar leuk vindt.
Maar FLIP is BANG VOOR DE STEM. Dat de stem Flip gaat 'treiteren' zoals Monique en Alex ook getreiterd zijn door de Stem omdat ze verliefd zijn in het huis.
KORTOM: FLIP toont zijn echte gevoel niet = NEP = EXIT VOOR MIJ
quote:Op zondag 10 april 2011 10:44 schreef suksan het volgende:
ik vind het hele gebeuren Jo en Flip zo nep als het maar kan, alleen maar voor de kijkcijfers en de nominatie. het gekke is ook, dat als een ander dit had gedaan dan waren het hoeren en sloeren, ik snap er niks van, en nu een vrouwenpraat, doet ze ook alleen maar omdat ze weet dat de camera's haar volgen en dus wij ook
Dat geldt dan toch ook voor Joanna 'ik hoef nooit geen vent meer'. Hoe harder ze het schreeuwt , hoe minder geloofwaardig.quote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ze wil geen 'Monique' stempel met zich meedragen.
Maar Flip mag er nu van mij definitief uit hoor. Waarom? Met z'n 'ik ben niet verliefd' gedoe terwijl het er vanafdruipt. En nog zegt ik ben niet verliefd maar wel zoenen? Iedereen ziet dat hij haar leuk vindt.
Maar FLIP is BANG VOOR DE STEM. Dat de stem Flip gaat 'treiteren' zoals Monique en Alex ook getreiterd zijn door de Stem omdat ze verliefd zijn in het huis.
KORTOM: FLIP toont zijn echte gevoel niet = NEP = EXIT VOOR MIJ
Ik ook..quote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
Okay, nu heb ik de beelden gezien.
Stiekem vind ik het best lief.Hoe blij ze er ook over verteld nu!!!
Is net als in het echte leven.....quote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat geldt dan toch ook voor Joanna 'ik hoef nooit geen vent meer'. Hoe harder ze het schreeuwt , hoe minder geloofwaardig.
Haar 'echte' leven dan toch?quote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is net als in het echte leven.....
Bij de meeste mensen duurt het toch wel wat langer dan een week hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is net als in het echte leven.....
ja maar zij houd echt niet van alex hoor, ze zei niet eens ik hou van je in de kamer van de waarheid, ik geloof niks van die zweefvliegerquote:
Kookquote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
Ik hou van je vindt ik ook wel snel hoor toen hij er uit ging hadden ze 2 1/2 week daarvoor voor het eerst gezoend....quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef suksan het volgende:
[..]
ja maar zij houd echt niet van alex hoor, ze zei niet eens ik hou van je in de kamer van de waarheid, ik geloof niks van die zweefvlieger
Prcsquote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het een logisch gevolg Philp en Joanna na haar breuk met Dennis. Ik vind het niet nep. Ik vind ook helemaal niet dat hij eruit moet om de reden dat hij zijn ware gevoelens niet toont. Wat een kolder. Hij weet het wel, maar is gewoon een vent.
Joh, ze liep hem toch van dag 1 al op te geilen? Ze is zelf echt niks beter dan wat in haar ogen 'flugelmeisjes' zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen duurt het toch wel wat langer dan een week hoor.
quote:Op zondag 10 april 2011 10:48 schreef PoezeligDing het volgende:
oh Jo had haar eigen waarheden gecreëerd, ze dacht wat thuis gebeurde normaal was.
Weer geklaag over Dennis dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |