Ik als kiespijnquote:Op zondag 10 april 2011 03:41 schreef Gamey het volgende:
je maar ook iets saaier, mis der dronken gestuntel wel
nee zijn geheim is dacht ik geradenquote:Op zondag 10 april 2011 03:43 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik als kiespijn
Ik dacht trouwens dat Maik zijn geheim al weg was?
Of praat hij heel erg open tegen Mo?
Dan klopt de startpost nietquote:
Hij durft wel, maar niet voor facking heel Nederlandquote:Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier: [COS#1020] Flip wil wel maar durft niet
quote:Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef Gamey het volgende:
we zijn van 1017 naar 1018 gegaan toen naar een 2e 1017 (later is die 1019 aangemaakt maar niet gebruikt)
de 2e 1017 moet dus 1019 zijn, en dit is 1020
klopt volgens mij als een bus
Flikker toch op man nummerneukerquote:
zoals ik in de andere ook al zei, dan zijn de eerste posts van 2 uur, en post 21 tot 300 van een uur later, das niet echt duidelijk of welquote:Op zondag 10 april 2011 03:49 schreef Coos het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Regels???![]()
gewoon topic met op dat moment de meeste posts openhouden.
Probleem opgelost en die luie modjes veranderen het nummer wel.![]()
Ik word er zó moe van.
Ik ben niet zo goed in wiskunde hoorquote:Op zondag 10 april 2011 03:47 schreef Gamey het volgende:
we zijn van 1017 naar 1018 gegaan toen naar een 2e 1017 (later is die 1019 aangemaakt maar niet gebruikt)
de 2e 1017 moet dus 1019 zijn, en dit is 1020
klopt volgens mij als een bus
Irritant hè???quote:
Dit is rekenen, heeft iedereen moeten doen op basisschoolquote:Op zondag 10 april 2011 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in wiskunde hoor
Jij moet bij parkeerbeheer gaan werken pikquote:
Nee joh, dit hele topic is verziektquote:
ik denk ook dat het wel klaar is voor vanachtquote:Op zondag 10 april 2011 03:53 schreef Mita het volgende:
En welterusten, hier gebeurt echt niets meer. Geloof mij nou maar.
lolz dat zal een kleffe bende gevenquote:Op zondag 10 april 2011 03:59 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Mag lijen dat ie zo'n siliconenbal kapot knijpt.
En val jij mij niet via pm lastig. Het is duidelijk wat ik over dat topicgezeik heb te melden.quote:Op zondag 10 april 2011 03:57 schreef Gamey het volgende:
[..]
ik denk ook dat het wel klaar is voor vanacht
is goed maat, dacht je netjes in een pm mijn reden te geven en het forum schoon te houden van onnodig commentaar.quote:Op zondag 10 april 2011 04:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En val jij mij niet via pm lastig. Het is duidelijk wat ik over dat topicgezeik heb te melden.
Het zal niet de eerste keer zijn dat we zo verder gaan.
Boeide haar niet.quote:Op zondag 10 april 2011 04:04 schreef Gamey het volgende:
flip vraagt zich af of ze morgen tegen de andere bewoners eerlijk moeten zijn dat ze hebben gezoend.
De reactie van Jo is me in deze even ontgaan
Ben je er een boek over aan het schrijven??quote:Op zondag 10 april 2011 04:03 schreef Gamey het volgende:
[..]
dat het jou geen reet intereseerd of andere mensen de topics nog kunnen volgen in de juiste volgorde, en dat je dit toch nog even moet melden in een open topic.
Flikker es op met je gezeik man, als je dit topic echt schoon wou houdenquote:Op zondag 10 april 2011 04:03 schreef Gamey het volgende:
[..]
is goed maat, dacht je netjes in een pm mijn reden te geven en het forum schoon te houden van onnodig commentaar.
maar ik had natuurlijk kunnen weten dat je zo een arrogante bal gehakt was die geen rekening houd met alle mede posters, dat het jou geen reet intereseerd of andere mensen de topics nog kunnen volgen in de juiste volgorde, en dat je dit toch nog even moet melden in een open topic.
doe jij lekker jou ding, doe ik de mijne
ik steam 18 uur per dag dus heb het niet nodig denk aan andere zo ben ik.quote:Op zondag 10 april 2011 04:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je er een boek over aan het schrijven??![]()
Ja dan snap ik dat je het in de juiste volgorde wil hebben luie donder.
dat is meer jullie style.quote:Op zondag 10 april 2011 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker es op met je gezeik man, als je dit topic echt schoon wou houdenhad je lekker in fb moeten janken
Philip opperde een oplossingquote:
Die kan Flip toch wel even smeren??quote:
In 5 jaar... en zegt, na even nadenken, met 3 mannen.quote:Op zondag 10 april 2011 04:14 schreef Gamey het volgende:
flip vind tongen nog wel kunnen.
jo reageert dat ze dat maar met 2 mannen heeft gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |