Meneer oppert serieus dat de camera's maar op zwart moeten om hun een feestje met muziek te laten hebben. Een staaltje minachting voor degenen bij wier gratie hij daar zit. Met dat soort mensen ben ik gelijk klaarquote:
Jammer gemist, maar ik vind het ook een eng mannetjequote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Candyfreak het volgende:
Philip keek net eng naar Joanna door het raam. zagen jullie dat ook?
Komt door de vodka deernequote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Darklight het volgende:
ik had de lapo, maar moest ff tt verzinnen
Die kijkt altijd eng en gluiperig!quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Candyfreak het volgende:
Philip keek net eng naar Joanna door het raam. zagen jullie dat ook?
Karimquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wie zit er zo in de mic te hijgen??
Benny, die andere was eerder! Mod van een subfora voor mannen met een manginaquote:
Ow? Das idd niet netjesquote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meneer oppert serieus dat de camera's maar op zwart moeten om hun een feestje met muziek te laten hebben. Een staaltje minachting voor degenen bij wier gratie hij daar zit. Met dat soort mensen ben ik gelijk klaar
En spreekt die haar niet tegen als een echte vent?quote:
Ach Philip krijgt iig wel een kloppend klitje van Joanna!quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En spreekt die haar niet tegen als een echte vent?
Want hij was toch niet verliefddddddd
De huichelaar
Vies vuil nepwijf dat ze isquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura versprak zich,; ik ben ook niet.. ik ben ook niet snel verliefd.
Hij is niet de enigequote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach Philip krijgt iig wel een kloppend klitje van Joanna!
Laura is lievvquote:
Wat zegt ie, wat zegt ie???quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Coos het volgende:
Hij kwam al niet al te snugger over maar dit maakt het af.![]()
[ afbeelding ]
klein beetje dan he ... jullie kijken beiden zo boos....quote:
Laura wordt fel.quote:
Ahjoh, houd toch op... Net alsof Lau ook maar ooit richting de vrouwenliefde gaat.. kom op zegquote:
Nou ze begint net weer zo lekker te gillenquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura ligt uitgeteld op de bank?? Zware dag gehad??
Ik kijk alles behalve boos heurquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef snetje het volgende:
[..]
klein beetje dan he ... jullie kijken beiden zo boos....
En van een Goois accent was ff niks meer te bespeuren..quote:
ze had beter vanmorgen hier kunnen zijn: vismarkt!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ze begint net weer zo lekker te gillen
dat ie graag eerder weggaat dan Mo , dan gaat ie puin ruimen, met paps praten en dan samen een geweldige zomer tegemoet gaanquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat zegt ie, wat zegt ie???
En nee, ik wil em zelf niet horen praten, dus vertel jij maar!
Het enige waar je op kan hopen is dat ze voor je staat te springen en te headbangen op een muziekjequote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ahjoh, houd toch op... Net alsof Lau ook maar ooit richting de vrouwenliefde gaat.. kom op zeg
Nee, Jo die prive gesprekjes mag voeren met der moeder..Daar ben ik klaar mee..!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meneer oppert serieus dat de camera's maar op zwart moeten om hun een feestje met muziek te laten hebben. Een staaltje minachting voor degenen bij wier gratie hij daar zit. Met dat soort mensen ben ik gelijk klaar
Dat gebeurt pas na het huisquote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
nou hoppa Jo en Flip ..... geen gedraai meer en pak elkaar
Ze doet niet wat ze zelf anderen commandeert te doen...quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
nou hoppa Jo en Flip ..... geen gedraai meer en pak elkaar
Heb het geluid van binnen opstaan.quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat zegt ie, wat zegt ie???
En nee, ik wil em zelf niet horen praten, dus vertel jij maar!
Maar Jo heeft nooit geopperd dat de kijkers kunnen oprotten en dat deed Karim net wel.quote:Op zondag 10 april 2011 00:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, Jo die prive gesprekjes mag voeren met der moeder..Daar ben ik klaar mee..!!
Nee, maar het leidt mooi af van die vislippen van hem..quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb het geluid van binnen opstaan.
Maar ik bedoel die hoofdtooi. Of dacht jij dat ie er van was opgeknapt?
shenks babe!quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
ach we vergeven hem dat.quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar Jo heeft nooit geopperd dat de kijkers kunnen oprotten en dat deed Karim net wel.
dat valt me nou enorm van hem tegen..quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar Jo heeft nooit geopperd dat de kijkers kunnen oprotten en dat deed Karim net wel.
inderdaad word gestoord van die kabaal makersquote:
Laura de gekste!!!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:30 schreef versabommie het volgende:
Staan ze voor de spiegel een beetje te kijken of ze kewl overkomen
Een refresh geeft de Atos websitequote:Op zondag 10 april 2011 00:32 schreef Kwaliteit het volgende:
?
Hoezo werkt spixtv niet?
Even controleren... ?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou![]()
![]()
zomaar weer met haar vinger onder haar neus yoehoeeeee
![]()
dat was een fout, zou gefixt moeten zijn...quote:Op zondag 10 april 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een refresh geeft de Atos website
En eigenlijk hoort ze steeds dat stemmetje in haar hoofd "wanneer kan ik naar bed, wanneer kan ik naar bed"quote:Op zondag 10 april 2011 00:32 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kan haar draai niet vinden, bij wie moet ze zich nu aansluiten? dilemma dilemma
quote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
Wat is erger als siliconen tieten, een tupperware doos
Squid? of Isa? iig krijg nu een foutmeldingquote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat was een fout, zou gefixt moeten zijn...
staat allemaal op dezelfde server
hahahahaquote:Op zondag 10 april 2011 00:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En eigenlijk hoort ze steeds dat stemmetje in haar hoofd "wanneer kan ik naar bed, wanneer kan ik naar bed"
nu?quote:Op zondag 10 april 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Squid? of Isa? iig krijg nu een foutmelding
Nee. Wel leuke televisie, maar als persoon is ze vreselijk.quote:Op zondag 10 april 2011 00:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
tuurlijk is Joanna leuk, zeg ik al die tijd al
Nu istie weer in orde!quote:
Tsja datzouden we allemaal doen als we net zo vaak in the U.S.A. waren als haarquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef Ripley het volgende:
Ik zou sharon en karim wel als stelletje willen
Zijn een heel leuk stel als spelers, maar als stelletje zou ze kapot maken, denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef Ripley het volgende:
Ik zou sharon en karim wel als stelletje willen
Nietquote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe lang tot flip en Jo gaan neuken in de pool?
Als ze daar nu eens flugeltjes haddenquote:Op zondag 10 april 2011 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Jo en Flip draaien al dagen om elkaar heen.
Nu ze aangeschoten is durft ze wat meer.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
Flip wil maar 1 ding, en dat is dat zijn menstruatie cyclus in sync gaat lopen met die van Joanna!
Vieze flip, Jo is aan het menstrueren!quote:
Dat is wat ik doe popjequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
Zou wel leuk zijn als jo en flip gaan neuken, dan kan de moeder van monique net zoiets aardigs zeggen als de moeder van joanna
En Gerard en Karim dan.quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jup. Ik vind ze echt het leukste 'stel' in het huis
Vooral dat mmmhhh...jaaahhh...mmmhhh..quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef Day het volgende:
Ik word echt doodziek van kindstemmetje van Mo.
Nou Laura kan daar ook wat van, somsquote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef Day het volgende:
jezusslippersquote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie nu pas dei sandalen van maik : hilarisch![]()
![]()
Die zijn het leukste stel.\quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie nu pas dei sandalen van maik : hilarisch![]()
![]()
Heb je die aanstaan dan ?quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Joanna echt een kanjer nu! Philip voor het eerst ongesteld op zo'n late leeftijd en ze trekt hem er wel even doorheen zo! Prachtig! Dit is pas woensdagavond film materiaal mensen!
Laura gaat naar huis, niks meer te zoeken daaroquote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou Laura kan daar ook wat van, soms
Mo heeft het aldoor da´s waar
Gister lag ze ook al zeker een uur op haar bed te rotten terwijl de andere het gezellig hadden.quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef syllys het volgende:
Geweldig. Laura hoort nergens meer bij en is opgerot naar de slaapkamer![]()
![]()
Ik geef ze denk ik twee weken na SST...quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
Maik: "Er moet in Nederland heel wat gebeuren om ons uit elkaar te halen"
Hahaah boontje komt om haar loontje met al haar gekriebel en gekleef bij 1 persoonquote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef syllys het volgende:
Geweldig. Laura hoort nergens meer bij en is opgerot naar de slaapkamer![]()
![]()
Bij dit soort uitspraken gaat het juist fout...quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
Ik zeg een gebukte kerel met hele harige billen en het is exit Monique!quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
zo lang ?quote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik geef ze denk ik twee weken na SST...
quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Joanna echt een kanjer nu! Philip voor het eerst ongesteld op zo'n late leeftijd en ze trekt hem er wel even doorheen zo! Prachtig! Dit is pas woensdagavond film materiaal mensen!
quote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gister lag ze ook al zeker een uur op haar bed te rotten terwijl de andere het gezellig hadden.
Toneelhaak voor die lijzige kut
Wat kan die maaike zeveren zegquote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
Maik en Mo zijn 2 verliefde pubers die de werkelijkheid niet (meer) zien
Zo veel?quote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik geef ze denk ik twee weken na SST...
hoezo ?quote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg een gebukte kerel met hele harige billen en het is exit Monique!![]()
![]()
Met een iq onder de 70 zevert iedereen standaard volgens mij (no offence)quote:
Ligt eraan hoe sterk zn ketting is.quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
I speak american moterfucka !quote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef Ripley het volgende:
Hoezo spreekt sharon steeds engels? Wel goed engels overigens
Yes, ze komt much in the US of A and dan ga je altijd a little zo speaken...pfff..quote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
Damn nu wordt ik een beetje verveeld van dat eeuwige engels van Sharon
We leven in Nederland kut dus spreek Nederlands
Hahahah die UI van jequote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Met een iq onder de 70 zevert iedereen standaard volgens mij (no offence)
En morgen weer de hele dag janken om aandachtquote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef Urb het volgende:
Joanna is zoooo blij dat Dennis zich heeft laten pijpen door die Flugel-hoer.![]()
Ze zitten in portugal! !!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef TimeJumper het volgende:
Damn nu wordt ik een beetje verveeld van dat eeuwige engels van Sharon
We leven in Nederland kut dus spreek Nederlands
Snap nou dat Jo die Flugel Hoer was..quote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef Urb het volgende:
Joanna is zoooo blij dat Dennis zich heeft laten pijpen door die Flugel-hoer.![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Snap nou dat Jo die Flugel Hoer was..
Dennis was eerst een veelbelovend kandidaat voor de tweede kamer totdat ie Jo tegenkwam!
Uhhh wie is een flugelhoer en wie heeft gepijpt ?? Ik mis ietsquote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna: Ik ben zo blij dat hij zich heeft laten pijpen door die flugel hoer echt waar
Volgens mij willen ze gewoon op de bank liggen of buiten...quote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Flow3r het volgende:
Mo en Maik willen weer samen slapen als er niks meer gebeurt vanavond?
Hij heeft kennelijk een typequote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef Urb het volgende:
ze gaan stakenquote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Darklight het volgende:
hoezo samen slapen? dat is niet de bedoeling
dennis, haar ex, heeft zich laten pijpen door een flugelhoerquote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Uhhh wie is een flugelhoer en wie heeft gepijpt ?? Ik mis iets
dee ar gonna swim in ze poolquote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
If ei sie die striems wie mai not tiep enniemoor in duts, So let goo kontienjoe in englisj.
op zijn vakantie volgens mijquote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
dennis, haar ex, heeft zich laten pijpen door een flugelhoer
en nu is ie verkiesbaar voor Lijst Kampers Nederlandquote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
dennis, haar ex, heeft zich laten pijpen door een flugelhoer JO
He shit dacht dat ze iemand in huis bedoeldequote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
dennis, haar ex, heeft zich laten pijpen door een flugelhoer
Maik is vrij traag.. Ik denk bij goedemorgen van een vrouw al aan haar cupquote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef Ripley het volgende:
Rood en zwart en het begont met de D en maik denkt dat het over district of d cup gaat
De eerste week zijn ze misschien nog druk met hun familie de tweede week zien ze pas echt hoe erg ze niet bij elkaar passen.. Zoals ik laats al zei ik geef Alex en Laura zelfs meer kans op slagen...quote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een goede eigenschap
Ik gaf ze zelf niet langer dan een week.
En weg, gelukkigquote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef syllys het volgende:
Sharon, je bent irritant. Ga aub een tijdje van mijn beeld af
Dat doet ze opdat niemand vergeet dat ze regelmatig in Amerika is. Dat moeten we per dag 20x aanhorenquote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef Ripley het volgende:
Hoezo spreekt sharon steeds engels? Wel goed engels overigens
Die opmerking gaat te ver!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doet ze opdat niemand vergeet dat ze regelmatig in Amerika is. Dat moeten we per dag 20x aanhoren![]()
En ze spreekt net zo goed Engels als Eddy Wally
quote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe lang had Maik eigenlijk onder water gekund? Ik gok dat ie nu nog met zijn hoofd onder water had gezeten, zonder verlies van hersenactiviteit.
Hmm, goed puntquote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De eerste week zijn ze misschien nog druk met hun familie de tweede week zien ze pas echt hoe erg ze niet bij elkaar passen.. Zoals ik laats al zei ik geef Alex en Laura zelfs meer kans op slagen...
Ik denk ook die volgorde...quote:Op zondag 10 april 2011 00:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, goed punt
Die geef ik ook meer kans, maar die 2 zie ik ook niet jaren samen doorgaan.
...P&J wel
Ik zou zeggen hou 'm koppie onder tot ie niet meer beweegt, dan weet je het preciesquote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe lang had Maik eigenlijk onder water gekund?
Goh, zijn vieze homo broekjes waren geen tell?quote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef TimeJumper het volgende:
Omdat Maaike nu een hele tijd zit te zeveren met Monique valt het me op hoe wijverig hij praat en doet
quote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Goh, zijn vieze homo broekjes waren geen tell?
Laat Lau je verwelkomen in je dromen!quote:
Als ze daar nou tot donderdag blijft liggen is het mij goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |