quote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs als ik dronken ben neuk ik nog geen lantaarnpaal.
In Polen hebben ze nu ook Euro's helaasquote:
Karim is integer en vraagt nietsquote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mooi om te zien en te horen. Hele andere gesprekken dan met Alex.
Het gaat om de waarde van de luiperige langnekquote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
In Polen hebben ze nu ook Euro's helaas
Op twitterquote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer en Karim gaan elkaar hun levenlang volgen.
En Karim heb al een plaat uitgebracht voor SST.quote:Op zondag 10 april 2011 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer wil een keer een plaat uitbrengen, hij heeft 2 producers in zijn vriendenkring, maar door de eieren is hij misschien wel gebonden.
En zo is datquote:Op zondag 10 april 2011 00:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
Karim is integer en vraagt niets
Alex sprak meteen over WIJ als het om geer;s geld ging
heeft ze veel gedronken ??quote:
Ik was alweer helemaal in de war en wilde in m'n auto springen naar het GWK.quote:
Je hoeft me niet te negeren.quote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef Niki.P het volgende:
LOL, Mo zegt ik ga een alcohol vrije drankje halen, zo ziet Laura zaterdag avond er dus uit..
eerder omdat ze niet van bil kan omdat ze niet samen met maik op 1 kamer magquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef annanasje het volgende:
zie die chagrijnige kop van mo, chagrijnig omdat zij een keer niet in de belangstelling staat, echt zo'n wijf die iemand anders niks gunt, bah
Goeie reden om weer over d'r spook-relatie te beginnen. Kunnen ze daar de daily maandag weer mee vullen.quote:
Ik stond keihard verbaast... hoe kan ze nou ineens zo enorm in waarde stijgenquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was alweer helemaal in de war en wilde in m'n auto springen naar het GWK.
wie is dat ?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens... beetje offtopic... misschien ook niet want het is toch een foute avond ..
[ afbeelding ]
Die heeft waarschijnlijk een modifast-kuurtje gedaan
wat heb ik gemistquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef annanasje het volgende:
zie die chagrijnige kop van mo, chagrijnig omdat zij een keer niet in de belangstelling staat, echt zo'n wijf die iemand anders niks gunt, bah
Je geniet ervan he. Laat eens los en ga verder met je leven.quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens... beetje offtopic... misschien ook niet want het is toch een foute avond ..
[ afbeelding ]
Tering, die engnek is afgevallen!quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
KArim vroeg of hij mee mocht doen met een nummer maken ik heb het idee dat alex had gezegd JA doen WEquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En zo is dat![]()
Karim moet op nummer 1 en Faalex een enkeltje Boedapest
Zo iemand zal een kroeg hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef TimeJumper het volgende:
Die nazi flip denkt ook dat ie leuk is
Je zal zo iemand in je kroeg hebben staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |