die hele film is relaxt!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of met die vleeshaak ook wel relaxt
Er is gewoon nog niet gehuild tijdens dit feestje!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
Jo doet het wel leuk dit feestje. Ze loopt iig niet zielig te doen na alles
Die vouwt ondertussen de was...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Een stuk leuker om naar te kijken dan naar die strijkplank Laura
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
De bekken weer bij geplamuurd. laag op laag en weer janken om nominaties enz..
en Mo weer met jaaahhh... en jaaaaahhh ..
Hier gewoon beeld hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef versabommie het volgende:
spix naar de kudt? Krijg atos website in beeld
daarom... is ook wel een keer leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er is gewoon nog niet gehuild tijdens dit feestje!!!!
ja ze voelt zich alleenquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
Laura zit weer te sufkutten in de slaapkamer
quote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nou de toon in het forum en de sfeer bevalt me niet op dit moment, ik haak af voor vandaag. Maw ik ben het levende bewijs dat forumbezoekers wegvallen en een bepaald kleiner groepje overblijft.
In het algemeen is het zo dat de meeste mensen liever in een goede sfeer verblijven, die meerderheid valt weg, als de sfeer verslechterd. Ach waarom zeg ik het eigenlijk ik spreek tegen dovemans oren.
PS: commentaar lees ik niet meer vandaag want ik log af.
eensquote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nou de toon in het forum en de sfeer bevalt me niet op dit moment, ik haak af voor vandaag. Maw ik ben het levende bewijs dat forumbezoekers wegvallen en een bepaald kleiner groepje overblijft.
In het algemeen is het zo dat de meeste mensen liever in een goede sfeer verblijven, die meerderheid valt weg, als de sfeer verslechterd. Ach waarom zeg ik het eigenlijk ik spreek tegen dovemans oren.
Houdoe en bedanktquote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Vergeet niet je pillentje te nemenquote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Met knoflook EN sambalsaus he! Anders gewoon wegblijven!quote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joh, als psychiater kan je jezelf toch wel wat afstompende medicatie voorschrijven?quote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Diagnose: Dramaqueenquote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:
ze gaat lekker uit d'r dak, ja. En ze kan gelukkig wél dansen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
Jo doet het wel leuk dit feestje. Ze loopt iig niet zielig te doen na alles
quote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
Laura zit weer te sufkutten in de slaapkamer
quote:Op zondag 10 april 2011 00:03 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]Alles voor de streamers, alles voor de streamers...[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joh, als psychiater kan je jezelf toch wel wat afstompende medicatie voorschrijven?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef Toverheks het volgende:
Mensen nog veel SSTreamplezier met zijn allen en tot morgen![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Truste Heksjequote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Ik ga erom jankenquote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef waxmask het volgende:
Oh Fen als je er nog bent...wat me vrouw zich afvroeg...nu al die die tijd alleen? Met de hand? tarzan? of klein trillertje? aaarghhh waarom typ ik het ook....ehmmmwil het eigenlijk ook wel weten trouwens....
Foei wat een foute vraagquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef waxmask het volgende:
Oh Fen als je er nog bent...wat me vrouw zich afvroeg...nu al die die tijd alleen? Met de hand? tarzan? of klein trillertje? aaarghhh waarom typ ik het ook....ehmmmwil het eigenlijk ook wel weten trouwens....
waffen?quote:
Ze mogen d'r mond alleen wel duck-tapen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 10 april 2011 00:03 schreef Day het volgende:
[..]
ze gaat lekker uit d'r dak, ja. En ze kan gelukkig wél dansen.
Trusten heks en tot morgenquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Neequote:
Gelukkig heb ik dat stukje gemist!quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
yuk ! Laura vind zichzelf het leukste ,en ze meent het nog ook !
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeech nie
Hij zeurt gewoon, hij lijkt wel op Mootje, of op Laura , ook zo'n partypooper
Uh zei ze dat dan?quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
Hij lijkt eerder op Mo, gaat ook meteen janken als iets hem niet aanstaatquote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeech nie
Hij zeurt gewoon, hij lijkt wel op Mootje, of op Laura , ook zo'n partypooper
Enige wat flip begrijpt is een Dubaise four by two tegen zijn slaap vrees ik.quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En Flipje begrijpt het weer niet... Wees dan ook duidelijker mens!!!
zei ze dat ??quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ach, die komt toch weer terug. Het is net onkruid. Denk je dat je er vanaf bent, plopt het ineens weer tevoorschijnquote:
TV = Stream 3quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Stability het volgende:
wat me opvalt, als je de tv aanzet, zie je altijd flip of jo of flip en jo
doen ze het er nou om?? de mensen die dus via tv volgen zien nooit andere beelden dan die twee liefjes van de regie
Jo is leukkkkkquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Stability het volgende:
wat me opvalt, als je de tv aanzet, zie je altijd flip of jo of flip en jo
doen ze het er nou om?? de mensen die dus via tv volgen zien nooit andere beelden dan die twee liefjes van de regie
Ze kan echt niet zingenquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat er nog een karaoke wedstrijd komt, ze "blaast" iedereen weg.
ja klopt, maar daar heeft jo zeker aandelen in want ze staat er altijd opquote:
Je hoeft me niet te negerenquote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura en Mo zeide dat ze wilde slapen...
Wie wil Laura niet in bed hebben. Prima toch lekkah lekkahquote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef Capaja het volgende:
maik vraagt of het feestje nu afgelopen is
Lau meteen,o dan kan ik naar bed
ze heeft niks meerquote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef Capaja het volgende:
maik vraagt of het feestje nu afgelopen is
Lau meteen,o dan kan ik naar bed
quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik wordt wel sexueel opgewonden van Lau,
Hebben meer mensen daar last van?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede vraag van Maik:
"Lieve meneer de Stem, is ons foute feestje nu afgelopen??"
Dat willen de streamers ook wel weten, meneer de Stem!!!!!
Ik krijg er altijd een slappe van.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Het kapsoneswijf. Die meent ook omdat ze een adelijke vriend heeft dat zo'n feestje beneden haar stand is. De kwartjes hoerquote:
hiawathaquote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
Maik is die indiaan uit het Donald Duckblad?
Zelfs als ik dronken ben neuk ik nog geen lantaarnpaal.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Nee dank je beetje op bot liggen rammelenquote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wie wil Laura niet in bed hebben. Prima toch lekkah lekkah
Weer een mooie capquote:
Welnee, hij neemt het allemaal veel te serieus.quote:
Gekke manquote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs als ik dronken ben neuk ik nog geen lantaarnpaal.
Jij ook ja?quote:
laura bedoel jequote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weer een mooie cap![]()
Waar cap je mee ? Met Gyazo heb ik vaak ruis in me cap.
Gewoon met Gyazo dus......quote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weer een mooie cap![]()
Waar cap je mee ? Met Gyazo heb ik vaak ruis in me cap.
Slappe anus zodat zij haar vingers erin kan forceren?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef Lady-night het volgende:
Lau vindt zichzelf het leukst verteld ze tegen Maik
Heeft er een valutawisseling plaats gevonden??quote:
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef Chuckster het volgende:
als ik www.spixtv.nl bezoek word ik gelijk ge-redirect naar http://www.atosrtv.nl/new/
even daarvoor was spixtv ook uit de lucht, mensen die nog wel op spixtv zetten: niet refreshen
dat is geweldig om te horenquote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Heerlijk, ze zijn het oneens maar alsnog zijn ze het toch eens met elkaar.![]()
![]()
dat zei ik al ja... streams via de sst site gaan dan wel weer!quote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef Chuckster het volgende:
als ik www.spixtv.nl bezoek word ik gelijk ge-redirect naar http://www.atosrtv.nl/new/
even daarvoor was spixtv ook uit de lucht, mensen die nog wel op spixtv zetten: niet refreshen
Zo'n kans laten lopen is pas Failquote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef Chuckster het volgende:
Ook echt maar de enige 2 Laura fans op t forum zouden d'r palen, fail
Wel een mechelaar?quote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mooi om te zien en te horen. Hele andere gesprekken dan met Alex.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer en Karim gaan elkaar hun levenlang volgen.
Zlotty's! Zlotty's!!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef syllys het volgende:
[..]
Het kapsoneswijf. Die meent ook omdat ze een adelijke vriend heeft dat zo'n feestje beneden haar stand is. De kwartjes hoer
De kans om een anorexia patient te palen waarbij de kans bestaat dat ze breekt? Die laat ik maar al te graag lopenquote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Zo'n kans laten lopen is pas Fail
Nee dat niet echt maar denk dat het andersom eindigt in een aanklacht....quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Zo'n kans laten lopen is pas Fail
Hahahahaha. Ok, de ZLOTTYHOER.......quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft er een valutawisseling plaats gevonden??
quote:Op zondag 10 april 2011 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In Polen hebben ze nu ook Euro's helaasquote:
Karim is integer en vraagt nietsquote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mooi om te zien en te horen. Hele andere gesprekken dan met Alex.
Het gaat om de waarde van de luiperige langnekquote:Op zondag 10 april 2011 00:12 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
In Polen hebben ze nu ook Euro's helaas
Op twitterquote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer en Karim gaan elkaar hun levenlang volgen.
En Karim heb al een plaat uitgebracht voor SST.quote:Op zondag 10 april 2011 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer wil een keer een plaat uitbrengen, hij heeft 2 producers in zijn vriendenkring, maar door de eieren is hij misschien wel gebonden.
En zo is datquote:Op zondag 10 april 2011 00:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
Karim is integer en vraagt niets
Alex sprak meteen over WIJ als het om geer;s geld ging
heeft ze veel gedronken ??quote:
Ik was alweer helemaal in de war en wilde in m'n auto springen naar het GWK.quote:
Je hoeft me niet te negeren.quote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef Niki.P het volgende:
LOL, Mo zegt ik ga een alcohol vrije drankje halen, zo ziet Laura zaterdag avond er dus uit..
eerder omdat ze niet van bil kan omdat ze niet samen met maik op 1 kamer magquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef annanasje het volgende:
zie die chagrijnige kop van mo, chagrijnig omdat zij een keer niet in de belangstelling staat, echt zo'n wijf die iemand anders niks gunt, bah
Goeie reden om weer over d'r spook-relatie te beginnen. Kunnen ze daar de daily maandag weer mee vullen.quote:
Ik stond keihard verbaast... hoe kan ze nou ineens zo enorm in waarde stijgenquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was alweer helemaal in de war en wilde in m'n auto springen naar het GWK.
wie is dat ?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens... beetje offtopic... misschien ook niet want het is toch een foute avond ..
[ afbeelding ]
Die heeft waarschijnlijk een modifast-kuurtje gedaan
wat heb ik gemistquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef annanasje het volgende:
zie die chagrijnige kop van mo, chagrijnig omdat zij een keer niet in de belangstelling staat, echt zo'n wijf die iemand anders niks gunt, bah
Je geniet ervan he. Laat eens los en ga verder met je leven.quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens... beetje offtopic... misschien ook niet want het is toch een foute avond ..
[ afbeelding ]
Tering, die engnek is afgevallen!quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
KArim vroeg of hij mee mocht doen met een nummer maken ik heb het idee dat alex had gezegd JA doen WEquote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En zo is dat![]()
Karim moet op nummer 1 en Faalex een enkeltje Boedapest
Zo iemand zal een kroeg hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef TimeJumper het volgende:
Die nazi flip denkt ook dat ie leuk is
Je zal zo iemand in je kroeg hebben staan
ja zag het ookquote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha Noel tegelijkertijd die cap genomen
Sponsor van KOMO geworden.quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wtf heeft laura aan?
Eindelijk iemand die het vraagt... Ik ontplofte onderhand!quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Die broek is van her optreden..quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Day het volgende:
dat moest ze dragen voor de opvoering van de Spice Girls, ze had zich daarna omgekleed in een sexy zwart jurkje maar dat mocht nietquote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Dan moet je wel even bij vertellen wie dat is schat.quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
spicgirl outfitjequote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Day het volgende:
hij lijkt een beetje op bom zoquote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het vraagt... Ik ontplofte onderhand!![]()
[ afbeelding ]
Ja zei weten natuurlijk niet wat er gebeurd is in NL.........quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
"De schutter richt hier zijn geweer op de cassiere."
Want?quote:
Waarom?quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim mag voor mij dus nu op de bank en pleite.
Waarom? Wat mis ik?quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim mag voor mij dus nu op de bank en pleite.
Want de regie zag ook dat ze daar die kerkschoenen weer onderaan deed.quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat moest ze dragen voor de opvoering van de Spice Girls, ze had zich daarna omgekleed in een sexy zwart jurkje maar dat mocht niet
i hope soquote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef Candyfreak het volgende:
Ik lach me kapot als Joanna Philip dadelijk op de bek pakt in haar dronkenbui
En wat is het op jouw UI?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Want de regie zag ook dat ze daar die kerkschoenen weer onderaan deed.
Dus uit die troep
Heb je wel een punt...deze dan speciaal voor jou!quote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef ikbenonline het volgende:
[..]
Ja zei weten natuurlijk niet wat er gebeurd is in NL.........
Ik hoop van niet, maar tijdens de cocktail party hadden ze ook een top feestje zonder muziek...quote:
Dingen loslaten waar ik van geniet? Waarom zou ik?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je geniet ervan he. Laat eens los en ga verder met je leven.
Volgens mij zitten we beiden naar een geheel andere SSt te kijken.quote:Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
Philip zou ook wel een leuke (radio)presentator zijn.
Daar heb je gelijk in. Is ook een beetje raar zo....quote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef E.T.terBak het volgende:
oh, wat fout met dat pistool vandaag! Kunnen zij niet weten (!), maar de Stem had de opdracht moeten geven om die terug in het labyrint te leggen. Echt foute beelden: slechte regie.
Ja dat, maar waar ? In het toilet, in de douche, achter in de tuin... Want int de slaapkamer mag nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |