Waarom? Wat mis ik?quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim mag voor mij dus nu op de bank en pleite.
Want de regie zag ook dat ze daar die kerkschoenen weer onderaan deed.quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat moest ze dragen voor de opvoering van de Spice Girls, ze had zich daarna omgekleed in een sexy zwart jurkje maar dat mocht niet
i hope soquote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef Candyfreak het volgende:
Ik lach me kapot als Joanna Philip dadelijk op de bek pakt in haar dronkenbui
En wat is het op jouw UI?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens... beetje offtopic... misschien ook niet want het is toch een foute avond ..
[ afbeelding ]
Die heeft waarschijnlijk een modifast-kuurtje gedaan
quote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Want de regie zag ook dat ze daar die kerkschoenen weer onderaan deed.
Dus uit die troep
Heb je wel een punt...deze dan speciaal voor jou!quote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef ikbenonline het volgende:
[..]
Ja zei weten natuurlijk niet wat er gebeurd is in NL.........
Ik hoop van niet, maar tijdens de cocktail party hadden ze ook een top feestje zonder muziek...quote:
Dingen loslaten waar ik van geniet? Waarom zou ik?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je geniet ervan he. Laat eens los en ga verder met je leven.
Volgens mij zitten we beiden naar een geheel andere SSt te kijken.quote:Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
Philip zou ook wel een leuke (radio)presentator zijn.
Daar heb je gelijk in. Is ook een beetje raar zo....quote:Op zondag 10 april 2011 00:18 schreef E.T.terBak het volgende:
oh, wat fout met dat pistool vandaag! Kunnen zij niet weten (!), maar de Stem had de opdracht moeten geven om die terug in het labyrint te leggen. Echt foute beelden: slechte regie.
Ja dat, maar waar ? In het toilet, in de douche, achter in de tuin... Want int de slaapkamer mag nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |