Zijn een heel leuk stel als spelers, maar als stelletje zou ze kapot maken, denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef Ripley het volgende:
Ik zou sharon en karim wel als stelletje willen
Nietquote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe lang tot flip en Jo gaan neuken in de pool?
Als ze daar nu eens flugeltjes haddenquote:Op zondag 10 april 2011 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Jo en Flip draaien al dagen om elkaar heen.
Nu ze aangeschoten is durft ze wat meer.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
Flip wil maar 1 ding, en dat is dat zijn menstruatie cyclus in sync gaat lopen met die van Joanna!
Vieze flip, Jo is aan het menstrueren!quote:
Dat is wat ik doe popjequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
Zou wel leuk zijn als jo en flip gaan neuken, dan kan de moeder van monique net zoiets aardigs zeggen als de moeder van joanna
En Gerard en Karim dan.quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jup. Ik vind ze echt het leukste 'stel' in het huis
Vooral dat mmmhhh...jaaahhh...mmmhhh..quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef Day het volgende:
Ik word echt doodziek van kindstemmetje van Mo.
Nou Laura kan daar ook wat van, somsquote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef Day het volgende:
jezusslippersquote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie nu pas dei sandalen van maik : hilarisch![]()
![]()
Die zijn het leukste stel.\quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie nu pas dei sandalen van maik : hilarisch![]()
![]()
Heb je die aanstaan dan ?quote:Op zondag 10 april 2011 00:40 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:42 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Joanna echt een kanjer nu! Philip voor het eerst ongesteld op zo'n late leeftijd en ze trekt hem er wel even doorheen zo! Prachtig! Dit is pas woensdagavond film materiaal mensen!
Laura gaat naar huis, niks meer te zoeken daaroquote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou Laura kan daar ook wat van, soms
Mo heeft het aldoor da´s waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |