Meneer oppert serieus dat de camera's maar op zwart moeten om hun een feestje met muziek te laten hebben. Een staaltje minachting voor degenen bij wier gratie hij daar zit. Met dat soort mensen ben ik gelijk klaarquote:
Jammer gemist, maar ik vind het ook een eng mannetjequote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Candyfreak het volgende:
Philip keek net eng naar Joanna door het raam. zagen jullie dat ook?
Komt door de vodka deernequote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Darklight het volgende:
ik had de lapo, maar moest ff tt verzinnen
Die kijkt altijd eng en gluiperig!quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Candyfreak het volgende:
Philip keek net eng naar Joanna door het raam. zagen jullie dat ook?
Karimquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wie zit er zo in de mic te hijgen??
Benny, die andere was eerder! Mod van een subfora voor mannen met een manginaquote:
Ow? Das idd niet netjesquote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meneer oppert serieus dat de camera's maar op zwart moeten om hun een feestje met muziek te laten hebben. Een staaltje minachting voor degenen bij wier gratie hij daar zit. Met dat soort mensen ben ik gelijk klaar
En spreekt die haar niet tegen als een echte vent?quote:
Ach Philip krijgt iig wel een kloppend klitje van Joanna!quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En spreekt die haar niet tegen als een echte vent?
Want hij was toch niet verliefddddddd
De huichelaar
Vies vuil nepwijf dat ze isquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura versprak zich,; ik ben ook niet.. ik ben ook niet snel verliefd.
Hij is niet de enigequote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach Philip krijgt iig wel een kloppend klitje van Joanna!
Laura is lievvquote:
Wat zegt ie, wat zegt ie???quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Coos het volgende:
Hij kwam al niet al te snugger over maar dit maakt het af.![]()
[ afbeelding ]
klein beetje dan he ... jullie kijken beiden zo boos....quote:
Laura wordt fel.quote:
Ahjoh, houd toch op... Net alsof Lau ook maar ooit richting de vrouwenliefde gaat.. kom op zegquote:
Nou ze begint net weer zo lekker te gillenquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura ligt uitgeteld op de bank?? Zware dag gehad??
Ik kijk alles behalve boos heurquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef snetje het volgende:
[..]
klein beetje dan he ... jullie kijken beiden zo boos....
En van een Goois accent was ff niks meer te bespeuren..quote:
ze had beter vanmorgen hier kunnen zijn: vismarkt!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ze begint net weer zo lekker te gillen
dat ie graag eerder weggaat dan Mo , dan gaat ie puin ruimen, met paps praten en dan samen een geweldige zomer tegemoet gaanquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat zegt ie, wat zegt ie???
En nee, ik wil em zelf niet horen praten, dus vertel jij maar!
Het enige waar je op kan hopen is dat ze voor je staat te springen en te headbangen op een muziekjequote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ahjoh, houd toch op... Net alsof Lau ook maar ooit richting de vrouwenliefde gaat.. kom op zeg
Nee, Jo die prive gesprekjes mag voeren met der moeder..Daar ben ik klaar mee..!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meneer oppert serieus dat de camera's maar op zwart moeten om hun een feestje met muziek te laten hebben. Een staaltje minachting voor degenen bij wier gratie hij daar zit. Met dat soort mensen ben ik gelijk klaar
Dat gebeurt pas na het huisquote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
nou hoppa Jo en Flip ..... geen gedraai meer en pak elkaar
Ze doet niet wat ze zelf anderen commandeert te doen...quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
nou hoppa Jo en Flip ..... geen gedraai meer en pak elkaar
Heb het geluid van binnen opstaan.quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat zegt ie, wat zegt ie???
En nee, ik wil em zelf niet horen praten, dus vertel jij maar!
Maar Jo heeft nooit geopperd dat de kijkers kunnen oprotten en dat deed Karim net wel.quote:Op zondag 10 april 2011 00:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, Jo die prive gesprekjes mag voeren met der moeder..Daar ben ik klaar mee..!!
Nee, maar het leidt mooi af van die vislippen van hem..quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb het geluid van binnen opstaan.
Maar ik bedoel die hoofdtooi. Of dacht jij dat ie er van was opgeknapt?
shenks babe!quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
ach we vergeven hem dat.quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar Jo heeft nooit geopperd dat de kijkers kunnen oprotten en dat deed Karim net wel.
dat valt me nou enorm van hem tegen..quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar Jo heeft nooit geopperd dat de kijkers kunnen oprotten en dat deed Karim net wel.
inderdaad word gestoord van die kabaal makersquote:
Laura de gekste!!!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:30 schreef versabommie het volgende:
Staan ze voor de spiegel een beetje te kijken of ze kewl overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |