op zijn vakantie volgens mijquote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
dennis, haar ex, heeft zich laten pijpen door een flugelhoer
en nu is ie verkiesbaar voor Lijst Kampers Nederlandquote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
dennis, haar ex, heeft zich laten pijpen door een flugelhoer JO
He shit dacht dat ze iemand in huis bedoeldequote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
dennis, haar ex, heeft zich laten pijpen door een flugelhoer
Maik is vrij traag.. Ik denk bij goedemorgen van een vrouw al aan haar cupquote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef Ripley het volgende:
Rood en zwart en het begont met de D en maik denkt dat het over district of d cup gaat
De eerste week zijn ze misschien nog druk met hun familie de tweede week zien ze pas echt hoe erg ze niet bij elkaar passen.. Zoals ik laats al zei ik geef Alex en Laura zelfs meer kans op slagen...quote:Op zondag 10 april 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een goede eigenschap
Ik gaf ze zelf niet langer dan een week.
En weg, gelukkigquote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef syllys het volgende:
Sharon, je bent irritant. Ga aub een tijdje van mijn beeld af
Dat doet ze opdat niemand vergeet dat ze regelmatig in Amerika is. Dat moeten we per dag 20x aanhorenquote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef Ripley het volgende:
Hoezo spreekt sharon steeds engels? Wel goed engels overigens
Die opmerking gaat te ver!!quote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doet ze opdat niemand vergeet dat ze regelmatig in Amerika is. Dat moeten we per dag 20x aanhoren![]()
En ze spreekt net zo goed Engels als Eddy Wally
quote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe lang had Maik eigenlijk onder water gekund? Ik gok dat ie nu nog met zijn hoofd onder water had gezeten, zonder verlies van hersenactiviteit.
Hmm, goed puntquote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De eerste week zijn ze misschien nog druk met hun familie de tweede week zien ze pas echt hoe erg ze niet bij elkaar passen.. Zoals ik laats al zei ik geef Alex en Laura zelfs meer kans op slagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |