Geen van 4equote:Op zaterdag 9 april 2011 23:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Christine, ingrid, jamie of mandy?
Jij bent gewoon een enorm tegendraadse doch over emotionele metro-moderator!!!quote:
Kudo's!quote:
Alex al ontmoet? hahahquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Geen van 4e
Ik heb een andere achternaam hahaha
Maar Ingrid is mijn moeder
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Mooi, geen TT, dat is goed !
Niet kijken als je er niet tegen kan, ik zocht op zelf feest vieren met gerard....
wel t ypisch
http://commons.wikimedia.(...)ation_%28animated%29
Wat voor soort outfit hij ook aantrekt, het maakt niet uit, hij maakt met zijn karakter het outfit tot iets passends. of het nu een duivels pakje is of een fout lederpak, het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Is fenneke weg?![]()
Ik vind Geer toch wel heul sexy zo
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik wil wel ruilen met FennekeZij de mijne, ik de hare, het geld mag ze houden!
Ik ook van jou bommiequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een enorm tegendraadse doch over emotionele metro-moderator!!!Dat je nog zo lang in leven blijft op fok!
Net als jullie allemaal ben ik ook gewoon online. Als ik wat zie probeer ik er wat aan te doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe zie je dat zo snel of zit je de hele dag te loeren totdat iemand iets 'fouts'doet
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik wil wel ruilen met FennekeZij de mijne, ik de hare, het geld mag ze houden!
+1quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef bamby het volgende:
[..]
Wil haar terug met dit soort feestjes
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
Ze kunnen het dansje niet eens een heel liedje volhouden?
[..]
Ik ook van jou bommie
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hahahaha deze gif doet het zelfs op deze muziek....
die doet het op elke muziekquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:16 schreef bladerdeegroller het volgende:
Volgens mij hebben de de schakeltechnicus speed gevoerd vanavond..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Niki.P het volgende:
LOL Kus! zelfs ik was daar te oud voor, en volgens mij ben ik hier aan de jonge kant (en jonger dan alle bewoners)
HANDJES DRAAIEN, HANDJES DRAAIEN LALALALALAAAAAAAAA!quote:
dude....quote:
ook naar het concert geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
HANDJES DRAAIEN, HANDJES DRAAIEN LALALALALAAAAAAAAA!![]()
![]()
Nee, maar ik heb al hun cd's!quote:
Hahahaha succesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik nu moet uitvinden wie je bent he
Je hebt gelijk, want zelf bij Daddy Cool loopt het synchroom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
die doet het op elke muziekGerard = Baas!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
er is maar 1 daddy cool en das : GERARD !!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij weet te veel! Het enige dat ik weet is dat er een Maaike heet en heeft mee gedaan aan Idols en zo'n blonde met kort haar..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... 1 van de 4 is weg, de andere 3 zijn door gegaan.
Waarom weet ik dit?
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
Ik voel weer een "dude..." van Pietje opkomenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
Je.. broertjes?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
Nee nog niet ontmoetquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maar heb je Alex al ontmoet? Ben je dat reksie en ik nu team Laura komen supporten?
jammer dat hij geen papa is (toch ?) zou een keileuke paps zijn denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
![]()
![]()
zeker weten .maar dat kan een onvrijwillige keus zijn he ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jammer dat hij geen papa is (toch ?) zou een keileuke paps zijn denk ik
absoluutquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zeker weten .maar dat kan een onvrijwillige keus zijn he ?
hahahaha ja, een aantal van jullie irriteren en mij dan een leuke avond bezorgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef TimeJumper het volgende:
Laura is weer lekker aan het marcheren, damn kan ze nog iets anders
egwelquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef Urb het volgende:
Gerard en Sharon zijn nu letterlijk en figuurlijk een gouden duo.
Lui zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef TimeJumper het volgende:
Laura is weer lekker aan het marcheren, damn kan ze nog iets anders
waarom vind je het leuk om te lezen dat we lau zo afkraken ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahaha ja, een aantal van jullie irriteren en mij dan een leuke avond bezorgen
o is dat dansenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef Blue Thunder het volgende:
laura danst hetzelfde op marco, als op have you ever been mellow
Zeg eens even eerlijk dan hè, ze kan echt niet dansen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahaha ja, een aantal van jullie irriteren en mij dan een leuke avond bezorgen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alsjeblieft!! Ben het ook maar een beetje aan het proberen...
Ben blij dat iemand er nog blij van wordquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Omdat ik beter weetquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom vind je het leuk om te lezen dat we lau zo afkraken ?
Ze stampt op de grond of dat ze een paard isquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef AYLI het volgende:
[..]
Zeg eens even eerlijk dan hè, ze kan echt niet dansen toch?![]()
Volgens mij denkt ze dat elk nummer hetzelfde ritme heeft.
Over het grootste discussie punt van Laura hier, Heeft ze wel of geen echt gevoelens voor Alex, wat denk jij, jij bent de enige hier die der kent...quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Verzoeknummertjes:
ff Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand gek maken
KAPPEN MET DIE SHOARMA-BESTELLINGEN MENSEN! DIT GAAT UIT DE KLAUWEN LOPEN!quote:
Wel en niet, maar weet ook dat massahysterie een groot iets is bij dit soort programma'squote:
Ja, ze is Maik aan het kapen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Enyma het volgende:
Bonnie st clair is ook van de partij zie ik.
mot die nie op bed legguh?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
me dochter van 13 kijkt even mee, jeetje zegt ze die laura danst stijf
kinderen en dronke mensen spreken altijd de waarheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
Zonder look...wil nog stappen aub...en vergeet godver die pita's niet dit keer...kut-turk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
KAPPEN MET DIE SHOARMA-BESTELLINGEN MENSEN! DIT GAAT UIT DE KLAUWEN LOPEN!
13 jaar 23:30u de tijden zijn veranderd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
Ik denk wel dat ze hem heel aardig vindt, maar meer weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Over het grootste discussie punt van Laura hier, Heeft ze wel of geen echt gevoelens voor Alex, wat denk jij, jij bent de enige hier die der kent...
het is weekend man !!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
13 jaar 23:30u de tijden zijn veranderd.
die is echt niet verliefd, die wil alleen neukenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Urb het volgende:
Awwwie![]()
Maik tegen Monique " Ik ben zo verliefd op je!"![]()
Eat that Johanna!![]()
Gelukkig welquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo gaat ff 3 minuten schreeuwen. Om daarna te gaan janken
Thanks!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze hem heel aardig vindt, maar meer weet ik ook niet.
Denk alleen wel dat als je daar zit er een hoop met je gebeurt, ook qua gevoelens
zei de kleindochter van m'n ook netquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
Je zit oprecht te genieten he, zoveel om op te zeiken op 1 avond. Wat een paradijsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
Heerlijk, tyfuszooi van eigen bodem!
tja ik moet die van om 00.30 uur nog ophalen van een feesgtje en die is net 14quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
en wat hebben we nog niet echt van haar gezien, dat ons op andere gedachten zou kunnen brengen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat als je daar zit er een hoop met je gebeurt, ook qua gevoelens
Jah Karaoke heeft al weken geleden de Poll op de SST site gewonnen!!quote:
Ach in het beste geval heeft ze hem gebruikt voor het spelquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Piet, Het zwarte gat op de plek waar ooit mijn hart zat gaat wagenwijd open voor momenten als ditquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit oprecht te genieten he, zoveel om op te zeiken op 1 avond. Wat een paradijs.
tegenover mij hebben ze ook een feestje voor mijn 15 jarige buurmeisje... tot half 2, zonder toezicht en met drank....quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
tja ik moet die van om 00.30 uur nog ophalen van een feesgtje en die is net 14
om ons te beschermen tegen fokkers hahahahahquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ach in het beste geval heeft ze hem gebruikt voor het spel
Ze speelt het spel tenminste!
P.S. waarom heeft al je familie hyves/facebook redelijk dichtzitten
slimquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
om ons te beschermen tegen fokkers hahahahah
Jo is ook een toppertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom vind ik die tv-momentjes van Gerard veel leuker dan die van Jo???
OKe, dat zal mij te ver gaan, de mijne is op een feestje zonder drank, in ene sporthal, heet FRIS, dat feestquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
tegenover mij hebben ze ook een feestje voor mijn 15 jarige buurmeisje... tot half 2, zonder toezicht en met drank....
is ze in het dagelijks leven ook moe als ze heeft gekeken naar andere die een inspanning hebben geleverd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
om ons te beschermen tegen fokkers hahahahah
Omdat ik zeg dat de tijden zijn veranderd? Oke, danquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
je psygiater heeft vast geen kinders
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
las iets van laura en een hinnekend paard
Klopt.. Een pispaaltje kiezen en met z'n allen daarop los. En degenen die daar het hardst aan meedoen schreeuwen vaak ook nog het hardst dat ze pesten op het schoolplein zo abject vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Wel en niet, maar weet ook dat massahysterie een groot iets is bij dit soort programma's
Soms word er erg selectief gekeken
die ene hyves kan je zo joinen hoor, alleen ff klikken op joine ofzoiets dergelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ach in het beste geval heeft ze hem gebruikt voor het spel
Ze speelt het spel tenminste!
P.S. waarom heeft al je familie hyves/facebook redelijk dichtzitten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
ANTON ANTON ANTON!![]()
Bommerinnetje vlucht nu de keuken in
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
las iets van laura en een hinnekend paard
''quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
en ze stampt ook nog als een paard.
Ben je wel aanwezig op het SST subforum?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo gaat ff 3 minuten schreeuwen. Om daarna te gaan janken
Ho, dwarsliggertje.. Ik kies nooit maar 1 pispaaltjequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt.. Een pispaaltje kiezen en met z'n allen daarop los. En degenen die daar het hardst aan meedoen schreeuwen vaak ook nog het hardst dat ze pesten op het schoolplein zo abject vinden
Almere dus , iets gerichter zoekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OKe, dat zal mij te ver gaan, de mijne is op een feestje zonder drank, in ene sporthal, heet FRIS, dat feest
Op elk liedje weer, keer op keerquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
en ze stampt ook nog als een paard.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je wel aanwezig op het SST subforum?
Het is Mo die altijd gaat janken....
No shit, maar het nummer "ik leef niet meer van jou" had betrekking op Jo en haar ex.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je wel aanwezig op het SST subforum?
Het is Mo die altijd gaat janken....
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef Niki.P het volgende:
Zagen jullie ook dat computer scherm op stream 2?
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef Niki.P het volgende:
U is slimquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Almere dus , iets gerichter zoeken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef Niki.P het volgende:
Monique misschien?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Almere dus , iets gerichter zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |