Ik vind het wel knap dat ze daaraan volhoudtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Mylene het volgende:
Philip ziet er tof uit ja. Dat Laura niet gewoon een drankje of 2 a 3 mee drinkt.
Ze heeft er (al) 2 opquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Mylene het volgende:
Philip ziet er tof uit ja. Dat Laura niet gewoon een drankje of 2 a 3 mee drinkt.
nah niet openbaar ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee, kijk onder mijn berichtjes
En het is vellekoop trouwens
ik zal wel eens joinequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee, kijk onder mijn berichtjes
En het is vellekoop trouwens
En dat live op de streams? bah!quote:
We weten nog niet wat ze naar binnen hebben moeten werken vanwege de streamlocks. Mischien is het buikje wat opgezet (ze voelt zich niet zo goed, maar laat niets merken)quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Mo zwanger of zo aardig buikje op de cap
Insecten toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
We weten nog niet wat ze naar binnen hebben moeten werken vanwege de streamlocks. Mischien is het buikje wat opgezet (ze voelt zich niet zo goed, maar laat niets merken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |