Ik vind het wel knap dat ze daaraan volhoudtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Mylene het volgende:
Philip ziet er tof uit ja. Dat Laura niet gewoon een drankje of 2 a 3 mee drinkt.
Ze heeft er (al) 2 opquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Mylene het volgende:
Philip ziet er tof uit ja. Dat Laura niet gewoon een drankje of 2 a 3 mee drinkt.
nah niet openbaar ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee, kijk onder mijn berichtjes
En het is vellekoop trouwens
ik zal wel eens joinequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee, kijk onder mijn berichtjes
En het is vellekoop trouwens
En dat live op de streams? bah!quote:
We weten nog niet wat ze naar binnen hebben moeten werken vanwege de streamlocks. Mischien is het buikje wat opgezet (ze voelt zich niet zo goed, maar laat niets merken)quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Mo zwanger of zo aardig buikje op de cap
Insecten toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
We weten nog niet wat ze naar binnen hebben moeten werken vanwege de streamlocks. Mischien is het buikje wat opgezet (ze voelt zich niet zo goed, maar laat niets merken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |