om ons te beschermen tegen fokkers hahahahahquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ach in het beste geval heeft ze hem gebruikt voor het spel
Ze speelt het spel tenminste!
P.S. waarom heeft al je familie hyves/facebook redelijk dichtzitten
slimquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
om ons te beschermen tegen fokkers hahahahah
Jo is ook een toppertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom vind ik die tv-momentjes van Gerard veel leuker dan die van Jo???
OKe, dat zal mij te ver gaan, de mijne is op een feestje zonder drank, in ene sporthal, heet FRIS, dat feestquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
tegenover mij hebben ze ook een feestje voor mijn 15 jarige buurmeisje... tot half 2, zonder toezicht en met drank....
is ze in het dagelijks leven ook moe als ze heeft gekeken naar andere die een inspanning hebben geleverd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
om ons te beschermen tegen fokkers hahahahah
Omdat ik zeg dat de tijden zijn veranderd? Oke, danquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
je psygiater heeft vast geen kinders
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
las iets van laura en een hinnekend paard
Klopt.. Een pispaaltje kiezen en met z'n allen daarop los. En degenen die daar het hardst aan meedoen schreeuwen vaak ook nog het hardst dat ze pesten op het schoolplein zo abject vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Wel en niet, maar weet ook dat massahysterie een groot iets is bij dit soort programma's
Soms word er erg selectief gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |