kinderen en dronke mensen spreken altijd de waarheidquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
me dochter van 13 kijkt even mee, jeetje zegt ze die laura danst stijf
Zonder look...wil nog stappen aub...en vergeet godver die pita's niet dit keer...kut-turk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
KAPPEN MET DIE SHOARMA-BESTELLINGEN MENSEN! DIT GAAT UIT DE KLAUWEN LOPEN!
13 jaar 23:30u de tijden zijn veranderd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
Ik denk wel dat ze hem heel aardig vindt, maar meer weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Over het grootste discussie punt van Laura hier, Heeft ze wel of geen echt gevoelens voor Alex, wat denk jij, jij bent de enige hier die der kent...
het is weekend man !!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
13 jaar 23:30u de tijden zijn veranderd.
die is echt niet verliefd, die wil alleen neukenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Urb het volgende:
Awwwie![]()
Maik tegen Monique " Ik ben zo verliefd op je!"![]()
Eat that Johanna!![]()
Gelukkig welquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo gaat ff 3 minuten schreeuwen. Om daarna te gaan janken
Thanks!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze hem heel aardig vindt, maar meer weet ik ook niet.
Denk alleen wel dat als je daar zit er een hoop met je gebeurt, ook qua gevoelens
zei de kleindochter van m'n ook netquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
Je zit oprecht te genieten he, zoveel om op te zeiken op 1 avond. Wat een paradijsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
Heerlijk, tyfuszooi van eigen bodem!
tja ik moet die van om 00.30 uur nog ophalen van een feesgtje en die is net 14quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
en wat hebben we nog niet echt van haar gezien, dat ons op andere gedachten zou kunnen brengen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat als je daar zit er een hoop met je gebeurt, ook qua gevoelens
Jah Karaoke heeft al weken geleden de Poll op de SST site gewonnen!!quote:
Ach in het beste geval heeft ze hem gebruikt voor het spelquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Piet, Het zwarte gat op de plek waar ooit mijn hart zat gaat wagenwijd open voor momenten als ditquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit oprecht te genieten he, zoveel om op te zeiken op 1 avond. Wat een paradijs.
tegenover mij hebben ze ook een feestje voor mijn 15 jarige buurmeisje... tot half 2, zonder toezicht en met drank....quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
tja ik moet die van om 00.30 uur nog ophalen van een feesgtje en die is net 14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |