HANDJES DRAAIEN, HANDJES DRAAIEN LALALALALAAAAAAAAA!quote:
dude....quote:
ook naar het concert geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
HANDJES DRAAIEN, HANDJES DRAAIEN LALALALALAAAAAAAAA!![]()
![]()
Nee, maar ik heb al hun cd's!quote:
Hahahaha succesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik nu moet uitvinden wie je bent he
Je hebt gelijk, want zelf bij Daddy Cool loopt het synchroom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
die doet het op elke muziekGerard = Baas!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
er is maar 1 daddy cool en das : GERARD !!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij weet te veel! Het enige dat ik weet is dat er een Maaike heet en heeft mee gedaan aan Idols en zo'n blonde met kort haar..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... 1 van de 4 is weg, de andere 3 zijn door gegaan.
Waarom weet ik dit?
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
Ik voel weer een "dude..." van Pietje opkomenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
Je.. broertjes?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
Nee nog niet ontmoetquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maar heb je Alex al ontmoet? Ben je dat reksie en ik nu team Laura komen supporten?
jammer dat hij geen papa is (toch ?) zou een keileuke paps zijn denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
![]()
![]()
zeker weten .maar dat kan een onvrijwillige keus zijn he ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jammer dat hij geen papa is (toch ?) zou een keileuke paps zijn denk ik
absoluutquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zeker weten .maar dat kan een onvrijwillige keus zijn he ?
hahahaha ja, een aantal van jullie irriteren en mij dan een leuke avond bezorgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef TimeJumper het volgende:
Laura is weer lekker aan het marcheren, damn kan ze nog iets anders
egwelquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef Urb het volgende:
Gerard en Sharon zijn nu letterlijk en figuurlijk een gouden duo.
Lui zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:22 schreef TimeJumper het volgende:
Laura is weer lekker aan het marcheren, damn kan ze nog iets anders
waarom vind je het leuk om te lezen dat we lau zo afkraken ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
hahahaha ja, een aantal van jullie irriteren en mij dan een leuke avond bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |