je gaat even een mootje doen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef Ireth het volgende:
Luitjes, ik ga hem nokken voor vandaagDuik er lekker in
Have fun met dit vaute veest!
quote:
nee konijnenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat? Pijpen in het donker voor de cam?
En zit weer op schoot.. Heeft echt een schoolmeisjesyndroom of een vadercomplex!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo heeft alweer een pet op. Er is weer drank en ze wil meteen weer op Bonnie St. Claire lijken.
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef versabommie het volgende:
Iemand nog een foto van HBB Bonny st.Slokop met leren pet in zijn verzameling? Ik zie een lichte ( ziek sarcasme-alert!!!) overeenkomst met Monique nu
De enige met foute kleren is Laura.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
belachelijk, de andere dames zijn ook sexy en zij moet lopen in die duffe kleren
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo heeft alweer een pet op. Er is weer drank en ze wil meteen weer op Bonnie St. Claire lijken.
Ik heb al gezocht op mijn photobucket-account, maar kan er zo niet één vinden, allemaal zonder pet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef versabommie het volgende:
Iemand nog een foto van HBB Bonny st.Slokop met leren pet in zijn verzameling? Ik zie een lichte ( ziek sarcasme-alert!!!) overeenkomst met Monique nu
Nee geen foto van Monique, stommerd! Een foto van Bonnie!quote:
een echte daddygirl, mist alleen nog de daddyquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En zit weer op schoot.. Heeft echt een schoolmeisjesyndroom of een vadercomplex!!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef mazaru het volgende:
Ik zeg niks. Nope! Helemaal niks!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee geen foto van Monique, stommerd! Een foto van Bonnie!
ik denk niemand van hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ff een vraagje
Wie van jullie is er lid van de hyves van Laura ?
En nu niet allemaal roepen ikke niet want er zijn er zeker een aantal die zo nieuwsgierig als wat zijn hahhaha
Maar ik bekijk altijd de leden en vraag me dan weleens af wie wie is, welke komen er misschien van FOK !
wat is haar hyves? hyvesquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ff een vraagje
En nu niet allemaal roepen ikke niet want er zijn er zeker een aantal die zo nieuwsgierig als wat zijn hahhaha
Maar ik bekijk altijd de leden en vraag me dan weleens af wie wie is, welke komen er misschien van FOK !
Ben niet lid, zit nooit meer op Hyves...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ff een vraagje
iedereen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Joanna zit zich ff vol te douwen daar aan die happies zeg....
hyvesquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ff een vraagje
Zeer amusantquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Blue Thunder het volgende:
het is een genot om naar laura haar 'ritmegevoel' te kijken...
Het is alleen jammer dat haar benen in de weg zittenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Blue Thunder het volgende:
het is een genot om naar laura haar 'ritmegevoel' te kijken...
Hoe lang ben jij trouwens bezig per dag om alles te verzamelen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ff een vraagje
Ik kom niet op hyves! Mijn Hyves is net zo slecht onderhouden als de tetten van Monique!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ff een vraagje
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ff een vraagje
jah dat ook jahquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zeer amusantook dat ze vanuit niks ineens helemaal los gaat en dan ineens plotseling weer stopt met bewegen
Volgens mij krijg je een permaban van Photobucket als je er plaatjes upload van Bonnie !quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb al gezocht op mijn photobucket-account, maar kan er zo niet één vinden, allemaal zonder pet.
Hoelang duurt het nog voor zij beginnen te konijnen. Ma is het script vast al aan het voorlezen.quote:
Verplicht dansen inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zeer amusantook dat ze vanuit niks ineens helemaal los gaat en dan ineens plotseling weer stopt met bewegen
Goedenavond, u heerlijke wansmakerige commentaar was het enigste dat ik nog miste deze prachtige avondquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kom niet op hyves! Mijn Hyves is net zo slecht onderhouden als de tetten van Monique!![]()
En dus al helemaal niet voor die lange snaaibak
Ma is het script al aan het voorlezen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:52 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Hoelang duurt het nog voor zij beginnen te konijnen. Ma is het script vast al aan het voorlezen.
ja maar is er ook al weer uitgestemdquote:
En haar valsche aura!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat haar benen in de weg zitten
Ik lijk op Karim.. Neuken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ff een vraagje
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ah nu een liedje voor Lijzige Laura, op een onbewoond eiland
Die laadde bij mij miet, mogelijk omdat ze gelijk waren...quote:
wat dacht je van danny de munk krijg toch allemaal de klerequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:53 schreef Blue Thunder het volgende:
naja, dan zal wawawaanzinnig gedroomd ook nog wel komen
Ohw die komt vast en zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:54 schreef markna het volgende:
[..]
wat dacht je van danny de munk krijg toch allemaal de klere
die is niet van danny maar van ciskequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:54 schreef markna het volgende:
[..]
wat dacht je van danny de munk krijg toch allemaal de klere
Ik ook van u! Niets persoonlijks hoor, maar buiten Gerard en in mindere nmate Sharron en Karim raak ik echt letterlijk en figuurlijk misselijk van de overige bewoners.. en dat heb ik na al die RLSen echt niet snelquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Goedenavond, u heerlijke wansmakerige commentaar was het enigste dat ik nog miste deze prachtige avond
hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Weer een aantrekkelijke pose van Lijzige Laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |