ja , en dat mag ook wel eens gezegd worden he?quote:
Het kan nog erger geloof mequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja maar, Je_Psychiater.
mo gaf zelf to dat ze door twee mannen onder was gezeken.. En nu?
Ik kan de streams niet los zien van het commentaar, alles loopt door elkaar. Ik noem mensen in het echte leven ook al bij de SST bewoners namen. En sluit mezelf soms op met een aantal collega's zonder dat ik het door heb!
Zolang ze der bek houdt vind ik het ook geen probleem..quote:
Mo deed het super!!! ze had er erg veel plezier in, ze straaldequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , en dat mag ook wel eens gezegd worden he?
Je kan wel zien hoe die zich in het uitgaansleven moet gedragen..quote:
ja, ze is erg sexy, mooi , lieve uitstraling en belangrijker nog; ze heeft plezier en dat zie jequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , en dat mag ook wel eens gezegd worden he?
Ik hoop dat je vrouwelijk bentquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Het kan nog erger geloof me![]()
Werd vannacht wakker omdat ik droomde over Maik en Mo mocht niet weten dat ik en Maik stiekem een relatie hadden...
PFFF en dat terwijl ik Maik de minst aantrekkelijke vind....
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, ze is erg sexy, mooi , lieve uitstraling en belangrijker nog; ze heeft plezier en dat zie je
ik denk dat dat vies zal tegenvallen, ze is helemaal omgedraaid en i like itquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef Darklight het volgende:
eMo zal zich weer schaamteloos laten nemen vannacht
neejquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan wel zien hoe die zich in het uitgaansleven moet gedragen..
De natte meul uit Schin Op Geul
Ze mogen niet in de zelfde slaapkamer komen of bedoel je door Karim of Flip??quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef Darklight het volgende:
Doen ze het toch in de woonkamer op de bank?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze mogen niet in de zelfde slaapkamer komen of bedoel je door Karim of Flip??
Mo denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wie er vanavond als eerste jankt
als het zo door gaat ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ja en Maik kusde heerlijk, dat dan wel weer!!
dat wordt een 50/50 denk ik zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap daar ook niets van, het ene moment in zak en as zitten wat ze er thuis van vinden en een paar uur later alweer met de gedachte van 'kan mij het schelen'...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef Darklight het volgende:
Gok Mo zoals gewoonlijk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Dank je erg leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er staan een paar mooie caps in haar topic
Ja, maar kom op.quote:
Nog niet op gelet. Heeft ie Jezus sandalen aan? Van die woestijnslippers?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben helemaal geobsedeerd door die slippers van maik, echt vreselijk
In een slaapkamer gaat dat dr niet lukken.... Dus het wordt het een ordi op het toilet ff snel tussendoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niets van, het ene moment in zak en as zitten wat ze er thuis van vinden en een paar uur later alweer met de gedachte van 'kan mij het schelen'...
ja jezusnikesquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nog niet op gelet. Heeft ie Jezus sandalen aan? Van die woestijnslippers?
Godver nu denk ik meteen weer aan de tas met as van Jo's oma, ik had het heel heel ver weggestopt, thanks!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niets van, het ene moment in zak en as zitten wat ze er thuis van vinden en een paar uur later alweer met de gedachte van 'kan mij het schelen'...
niet te geloven he? daarom kijk ik al niet eens naar de songfestivalsquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef sjampoeh het volgende:
dat dit naar het eurosongfestival is gegaan he, echt zooooo fout
quote:
Ik vond de mannen juist leuker..Vooral Karimquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pablolaatje het volgende:
De meiden knalden WEL, de mannen wat minder maar ja een dansje opvoeren is ook meer een meidending...
? waarummmquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Iedereen stil gaan zitten en Joanna laten dansen !!
Ik ken ze ook allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef md89 het volgende:
Zegt toch genoeg dat Mo de tekst van al deze nummers weet
Joanna is barbie gurl?quote:
Jaa dat vind ik nou oook!quote:Op [url= 9 april 2011 22:31[/url] schreef Candyfreak het volgende:
Dit liedje past bij Joanna en Philip
ach soquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is Jo's nummer! (iedereen noemt haar weleens Barbie)
vond jij Geer niet knallen dan in zijn lederen pak en pet, ik heb in een deuk gelegen hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Pablolaatje het volgende:
De meiden knalden WEL, de mannen wat minder maar ja een dansje opvoeren is ook meer een meidending...
Ze doet ook de juiste handelingen bij de tekst, hoe vaak zal ze deze show op dit nr al niet opgevoerd hebben...quote:
als die vanavond 3 jaar inhaalt ... dat zal nog wat wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
ha ha ha Jo is aan het flirten met Philip gezellie
Want?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef md89 het volgende:
Zegt toch genoeg dat Mo de tekst van al deze nummers weet
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef markna het volgende:
laura zit toch niet aan de drank ..........
2 uurquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoelang voor Jo en Flip kussen?
Hoelang nog voor Lauw voor Karim gaat?
Hoelang voor Maik en Mo gaan ketsen?
Levensvragen.
Ik hou ook wel van foutquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Stiekem vind ik dit soort muziek geweldig
Onder voorbehoud van alcohol innamequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoelang voor Jo en Flip kussen? < 1 uur
Hoelang nog voor Lauw voor Karim gaat? is al aan de gang
Hoelang voor Maik en Mo gaan ketsen? < 1 uur
Levensvragen.
Jawel, Passoa Jus!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef markna het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef Stability het volgende:
leuk dat karim meer naar sharon trekt, beter dan lijzige lau
Pasoaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef markna het volgende:
Vrees dat je niet de enige bentquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef Ireth het volgende:
Ow erg, deze ken ik dus ook helemaal meezingen
Zou kunnen, Antibiotica stoot toch vieze dingen af die niet in je lichaam mogen komen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is Mo ziek?? Komt dat door de antibiotica dat ze niet aan Maik zit?
Ze is zo trots dat ze alle teksten kent dat iedereen dat MOET horen...quote:
dat is het probleem met die hoogbegaafden, die denken van allesquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat is het probleem met die hoogbegaafden, die denken van alles
Nou ik zat er net aan te denken... die heeft een heule hoge aaibaarheidsfactor...quote:
Zoon van Mies Bouwman.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef Gamey het volgende:
OO deze is zo strak, even aan me moeder vragen
Manlief dreigde me een asbak naar mijn kop te gooien. Ik zat dus ook mee te zingen.. (met de koptelefoon op...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef Niki.P het volgende:
O kut begon dit nummer gelijk mee te zingen....
+1 hhahahhahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef Niki.P het volgende:
O kut begon dit nummer gelijk mee te zingen....
hahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Manlief dreigde me een asbak naar mijn kop te gooien. Ik zat dus ook mee te zingen.. (met de koptelefoon op...)
Is op het moment lekker niemand thuis, dus moet alleen een beetje stil zijn voor de buren..quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Manlief dreigde me een asbak naar mijn kop te gooien. Ik zat dus ook mee te zingen.. (met de koptelefoon op...)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Reksie1981 het volgende:
Pijpen vind ze smerig
Neuken kan ze niet waarderen
LAAUUWWRAA
Laauuww raa
mijn vrouw vind dit juist geweldigquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pijpen vind ze smerig
LAAUUWWRAA
Laauuww raa
Pijpen vind ze smerig
LAAUUWWRAA
Laauuww raa
Ja, maar ik vind em zelf ook zo leuk !quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb je nu al gezien dat ik je ava hysterisch vind ?????????????????????? aaaaaaaaaaaaaaaaaaandachtttttttttttttt
bitterballenquote:
Liever een Mo en Jo die janken en niet kunnen zingen dan een Laura die helemaal niets toevoegt.quote:
dé kerkschoenen...quote:
idd, daar ergerde ik me ook al aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Die achterkant van die zwarte bh op haar rug! Met een jurkje met lage rug moet je géén bh aan Laura!
Mjammie ook lekker fout inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Gefrituurde paling lijkt me ook wel wat
ze kan zich echt niet kleden. en dat is dan een model???quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Die achterkant van die zwarte bh op haar rug! Met een jurkje met lage rug moet je géén bh aan Laura!
Ik neem hem wel!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Laat Karim maar lekker vrijgezel blijven. Hij is veeeeel te goed voor Laura
lauw op de grilquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Gefrituurde paling lijkt me ook wel wat
En ze verkleedt zich wederom!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
hey lelijk spookquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
idd, daar ergerde ik me ook al aan
een fout modelquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ze kan zich echt niet kleden. en dat is dan een model???
Ik zit het net met verbazing te bekijken! Ze heeft wéér wat anders aan!quote:
quote:
Over die ene Fok user met zn chimpansee UI en mechelse herder vrees ikquote:
ik luist geen tomaat maar wil der wel een keer een uitzondering voor makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:43 schreef Ireth het volgende:
Die reet van Mo in dat rode broekje.... het lijkt wel een reuzetomaat!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat ik Lau net een zwart jurkje aan zag trekken, maar ze heeft haar Komo-zak nog aan
Een lekkere vleestomaat om in te bijtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:43 schreef Ireth het volgende:
Die reet van Mo in dat rode broekje.... het lijkt wel een reuzetomaat!
quote:
ik heb de whiskey naast mne staanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef Blue Thunder het volgende:
zo,, even een goldstrike naar binnen werken
hey het is zo een groot success, zelfs Q-music doet er aan mee dat zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Rofl, ze denken dat mensen naar Portugal komen voor ze..
FAIL
mocht waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef sjampoeh het volgende:
he waarom heeft ze zich weer verkleed ?
Maar Gerard Joling niet, want die heeft net een burn out gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Rofl, ze denken dat mensen naar Portugal komen voor ze..
FAIL
Vieze kerel!quote:
aggossie....quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
Jaah, deze kan ik ook al helemaal meezingen!!
goed plan welke fles zal ik pakkenquote:
Huh ze had toch dat zwarte jurkje aangedaaN?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef sjampoeh het volgende:
he waarom heeft ze zich weer verkleed ?
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
Jaah, deze kan ik ook al helemaal meezingen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |