een Dildo zo staat ze thuis ook altijd voor de spiegel te playbackenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Ireth het volgende:
Wat heeft Jo nou weer uit de KvdW gekregen? Zag haar zo blij langs rennen met iets?
omdat de STEMquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Gamey het volgende:
hoe weten ze nou weer dat Q-Music mensen die liedjes hebben gekozen?
Heeft de stem gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Gamey het volgende:
Heeft de Stem verteld..quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Gamey het volgende:
Heeft ze die nog steeds aan? Doet ze dat ding wel eens uit? Ze ziet er trouwens niet uit in die broek met dr spillebeentjesquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Stability het volgende:
[..]
en de hele dag met wijd open mond te gapen, en sjagerijnig te kijken, ze roept het over zichzelf af hoor, geen medelijden mee, en zeker niet als er een ton op het spel staat.
Sterker nog, ze heeft NOG STEEDS snoepjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
Laura Laura wie is nu weer in hemelsnaam lauraoh de gier, de vrek die niet en niks wilt delken, dioe er voor gezorgd heeft dat ridder ALEX door haar TOEDFOEN nu eenzaam en alleen thuis zit.....Laura de geldwolf
Ik heb alleen commentaar op de streams, niet op de mensen!quote:
dat ook dus...redenen zat om haar niet te mogen dacht ik zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
Laura Laura wie is nu weer in hemelsnaam lauraoh de gier, de vrek die niet en niks wilt delken, dioe er voor gezorgd heeft dat ridder ALEX door haar TOEDFOEN nu eenzaam en alleen thuis zit.....Laura de geldwolf
Maar jij bent tof hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik dank jullie allemaal uit het diepste van mijn hart
preciesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
Nee hij weet dat jij ZIJN Lauw af wilt pakkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex heeft nog niet gereageerd op mijn tweet, heeft me nog niet toegevoegd op FB en me sms nog niet beantwoord!!
Heeft hij een ongeluk gehad ofzo..
Zelfs met stalpoten zou ik die broek nooooit aan doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ze die nog steeds aan? Doet ze dat ding wel eens uit? Ze ziet er trouwens niet uit in die broek met dr spillebeentjes![]()
Ik mag dat zeggen, heb zelf ook spillebeentjes en zal dus nooooooooooit zo'n broek aantrekken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[..]
Sterker nog, ze heeft NOG STEEDS snoepjes
Gister toverde ze wer een paar tevoorschijn. Of heb jij je toverstokje gebruiktquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze die snoepjes niet zelf al onder haar dekbedje stiekum opgevreten
Je mag hier alles over de bewoners typen, het is tenslotte COS! Commentaar op (de) Streamsquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ze die nog steeds aan? Doet ze dat ding wel eens uit? Ze ziet er trouwens niet uit in die broek met dr spillebeentjes![]()
Ik mag dat zeggen, heb zelf ook spillebeentjes en zal dus nooooooooooit zo'n broek aantrekken
Maar, Mo, Maik, Jo en Flip ook..quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Laysa het volgende:
Man man man het is een spel dr moeten juist mensen weg....en Alex was gewoon een goede volgende....jenkerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |