moest van de STEMquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
mijn titel is gepiktGerard de leernicht is van mij
Ik ben bang van wel, ze kennen de letterlijke tekst uit hun hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop toch niet dat ze straks mee gaan zingen he ? shar en mo
een drollenvangerquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Heeft laura nou een grote luier om dat kruis hangt op der enkelss
quote:
Gratis clue voor hen die de volumeknop nog niet ontdekt hebben, zoek hem dan even ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, ze kennen de letterlijke tekst uit hun hoofd
lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
drank in de tent voor een beetje vermaak en bonje straks?
Tsja first things first.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Gamey het volgende:
Lol stem begint te lullen en JO zet gewoon de föhn aan
Dat had ik allang geconstateerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef Laysa het volgende:
Zelfs als Laura gewoon mee doet en niet ligt zeiken jullie nog op dr
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Gamey het volgende:
Als je dan toch voor lul gaat staan, zorg dan wel dat je haar goed zit?
Ik heb het dit x niet gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat had ik allang geconstateerd
En trek het je niet aan........ iedereen zijn mening toch.
Denk dat Laura zich er straks ook helemaal niet druk over gaat maken.
En ondanks al het gezeik.ze levert wel een hoop caps op elke keer, waarvoor mijn dank hahaha
haha ja zie het ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik zie Gerard en Karim nu bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |