quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef Laysa het volgende:
Zelfs als Laura gewoon mee doet en niet ligt zeiken jullie nog op dr
Maik is minstens zo grappig als Lauraquote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ja, dit is de opdracht
philip zei tegen jo: je kan ons nog wel inhalen, we hebben (maar) 3 punten erbij. dus fobiacs 3 punten in ieder geval, lijkt me screamers 2 dan
Ja, zijn ene voet is te groot, tenen hangen er half over heenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
haha geweldig dit wel, lachen zeg![]()
ps: wat voor jezusnikes heeft maik aan ?
hahaha snappen ze nou echt nie dat ze voor lul worden gezet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zijn ene voet is te groot, tenen hangen er half over heen
huh heeft hij 2 verschillende voeten qua grootte ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zijn ene voet is te groot, tenen hangen er half over heen
Had niet eerst door dat ik lapo hadquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Reksie1981 het volgende:
ander topic heeft lager nummer, maar deed er wel ZEEEEEEEEEEEEEEEEER lang over om nieuwe te openen!
foei
hahah er komen steeds meer wazige dingen uit bij maik (echt een alien ik fakking sweer ut je )quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
huh heeft hij 2 verschillende voeten qua grootte ?
Geen idee, maar ik keek net ook even naar zijn voeten en toen zag ik het. Het is trouwens heel normaal dat je ene voet groter dan de ander is, ik vrees dat hij een te kleine maat heeft gekregen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
huh heeft hij 2 verschillende voeten qua grootte ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |