Beidenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef meneertje1972 het volgende:
De enige lekkere is Joanna.
Wat is Monique toch een kind zeg bah. kleuterpeutertje is het.
Ik ook een jaar of 8/9..op een kinderfeestjequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:32 schreef marjolleke het volgende:
Laatste keer dat ik zoiets deed was ik euh....10 denk ik...hooguit 11
Whehe en Gerard ook even vragen of hij er wel bij isquote:
Spapaars heeft een filmpje waar ze zich omkleedt en daar zie je wel haar blote poesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hier is het filmpje http://www.secretstory.nl/videos/1212/Mooie+salto
De rest is geroddel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, dit is de opdrachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit de avondopdracht waar ze het eerder over hadden?
Ik kreeg visite en heb het 2 uurtjes gemist.
Hebben de teams tussentijds geen opdracht gehad? En weten ze al hoe de punten zijn van de 5-kamp?
Puur natuurlijk is Laura zeker..boomstamquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Beiden![]()
Doe mij maar puur natuur. Lau & Sharon.
Heb een van geer en Karim samen nodig, doe je bestquote:
geen wedstrijd, geen prijs aan verbonden (zover dan).quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is de bedoeling met de Spice Girls opdracht ik bedoel wie wint krijgt 1000 euro ofzo?
Ik zie Laura opeens heel fanatiek doen dus er zal wel geld te winnen zijn.
nee is geen opdracht, gewoon een fout feest met een optreden verzonnen door qmusicquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is de bedoeling met de Spice Girls opdracht ik bedoel wie wint krijgt 1000 euro ofzo?
Laura is al sexy genoeg van zichzelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi allemaal ik val net binnen, vraag me af waarom Laura als enige zo'n rare Bunga Bunga broek aan heeft en niet iets sexies. Weet iemand dat?
zo gut daquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dus dit is een opdracht zonder winst (geld te winnen) ofzo?
Raar ik heb de vrouwen in 8 weken nog niet zo fanatiek en actief gezien.
Cynthia zit al weken thuisquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef Reksie1981 het volgende:
Ze lijken ook geen van allen?
Waar zijn de negers
[ afbeelding ]
ha,haquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Nee hoor dat denkt ze niet,, ze weet van zichzelf dat ze hier heeel slecht in is en vind het vreselijk om te doen!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
laura denkt ook dat ze geweldig kan dansen
vandaar dat ze er zoon plezier in heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Nee hoor dat denkt ze niet,, ze weet van zichzelf dat ze hier heeel slecht in is en vind het vreselijk om te doen!!
Ze mogen weer sexy doen... (denken ze)quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dus dit is een opdracht zonder winst (geld te winnen) ofzo?
Raar ik heb de vrouwen in 8 weken nog niet zo fanatiek en actief gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |