ik zou zorgen dat ik er heen kon. En hem dan zo gruwelijk de waarheid vertellen over wat voor faalhaas en loser het is en dat ie niet in de familie past en en enquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goh ,als ik zijn twitter zo lees is het bijna jammer dat ik aanstaande donderdag niet naar de liveshow kan
Moet op de SST site eens kijken ze gingen vanmiddag in de slaapkamer dansen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Laura is dadelijk weer de stijve hark
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, daarom met kleine letters, dat dacht ie wel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef akveor het volgende:
![]()
Het was fouter geweest wanneer de heren de Spice Girls hadden moeten doen en de dames YMCA.
quote:
Jah, en Sharon en Mo ook en Laura probeert er ook nog tussen te kommen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Is Joanna de baas aan het spelen? ik volg de mannen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had deze ook al gemaakt
[ link | afbeelding ]
Het valt buiten de battlesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo doet het filmpje goed na, hi, hi, hi
Ja Laura swingt de pan uit, zoals Laura dat alleen kan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Heeft Laura al een beweging gemaakt? even korter op de Tv gaan zitten.
Ik heb ze dan ook al even gemute en dat bevalt goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef Ireth het volgende:
Jemig, het is dat ik er de muziek bij heb anders zou ik nooit zweren dat ze de Spice Girls doen.. het lijkt de Jostiband wel.....
ze steekt er boven uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
laura: ik ben continue niet in beeldnou en ??
Ik heb de clip er ff bij gepakt op Youtube.. en dat ziet er toch facking 1000% beter uit...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook al even gemute en dat bevalt goed
Aandachtshoertje nr 3quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar ze is wel al Meester in de rechten, doe dat maar eens na.
Wat hebben ze Laura in een pan gezet, en swingt ze er weer uit? Spectaculair.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja Laura swingt de pan uit, zoals Laura dat alleen kan!
Ik gok er op dat ze haar "girl" bedoelt in het clipje en dus niet kan zien wat ze moet doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
Joh, mijn vriendin is mr. en drs.. doe dat maar eens na!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee man lauraquote:
ja kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok er op dat ze haar "girl" bedoelt in het clipje en dus niet kan zien wat ze moet doen?
Knap toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joh, mijn vriendin is mr. en drs.. doe dat maar eens na!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Heerlijk dat zweetharses hier niet meer bij is, die dacht meteen dat ie kon doorbreken met een boyband, uiteraard lafjes met een spijkerbroek onder een indianenpak...
Nee, gewoon hard lerenquote:
Wat leuk, kan ze fiscalist of notaris worden ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joh, mijn vriendin is mr. en drs.. doe dat maar eens na!
Klopt, initiatief is haar vreemd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok er op dat ze haar "girl" bedoelt in het clipje en dus niet kan zien wat ze moet doen?
nee "gewoon" advocatequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:11 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat leuk, kan ze fiscalist of notaris worden ofzo?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik had voor dit nummer gekozen, met Maik in de hoofdrol (met Mo)
13 jaar en meester in de rechten..... Wow, echt respect!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Steekt er echt een kop boven uit hèquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
Laura is echt ziek groot in vergelijking met dwergjes Jo en Mo.
whahaha kheb nog nooit zoon slecht plaatje gemaakt man ! ik schaam me dood nuquote:
Ze heeft anders een dikke kont hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker hard leren en koppie koppie hebben.quote:
ik vind het knap......ik kan het nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef Stability het volgende:
[..]
whahaha kheb nog nooit zoon slecht plaatje gemaakt man ! ik schaam me dood nu
heb de dames op Ziggo en de heren op de stream, wordt aan beide kanten helemaal niets, maar wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Is Joanna de baas aan het spelen? ik volg de mannen
knap? ik wilde hem niet eens uploaden, maar dacht dat jullie het zo graag wilden, dus toch maar gedaan maar mooi vind ik hem absoluut nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik vind het knap......ik kan het niet
Ik zeg nix over hoogbegaafdheid zie dat bij mezelf ook meer als een obstakel dan een toevoeging.. Het is fijn om dingen door te hebben, maar het is soms fijner om dingen niet te weten of op te vangen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Zeker hard leren en koppie koppie hebben.
PS: Hoogbegaafden kunnen wel eens in hun emotionele ontwikkeling achterlopen, ik vind het een beetke flauw om dat belachelijk te maken, spotten met iemands handicap, zeker als men er zelf geen last van heeft. Maar goed dat is mijn mening en komt door mijn opvoeding die ik gehad heb..
Dat was hem ook niet helemaal inderdaadquote:
Een hardgrondig 'KUT' ontsnapte uit haar gapende muil...quote:
dat bedoel ik dus hahaha rare achtergrond waar die kop op moest, kan je niet veel meequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was hem ook niet helemaal inderdaad
quote:
Ik bedoel dat ook meer in het algemeen, als aanvulling, ik ging er niet vanuit dat jij zo denkt. Ben het niet met je oneens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:17 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik zeg nix over hoogbegaafdheid zie dat bij mezelf ook meer als een obstakel dan een toevoeging.. Het is fijn om dingen door te hebben, maar het is soms fijner om dingen niet te weten of op te vangen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo; wat erg, moet ik zo op tv?
Die is alweer vergeten dat haar gapende wond op youtube staat..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Fijn.. als je maar geen Bram heet, dan kan je nick wel erg dichtbij komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ook meer in het algemeen, als aanvulling, ik ging er niet vanuit dat jij zo denkt. Ben het niet met je oneens.
Ze had toch een slipje aan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja de vrolijkheid straalt er echt vanaf he
Bijna lesbo pr0n!quote:
Little Lunatic heeft een tijdje een ava gehad waar toch duidelijk haar poes te zien was.quote:
Ze houdt toch niet die bh er onder aan he???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
heb ik wat gemist, heb alleen maar hobbelende dekens gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan kwoot je m'n verkeerde post in dit topicquote:
ik zie geen knuffelemo, dus zeg ik het maar, knuffelquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Ireth het volgende:
Door "wanabee" zit ik nu "mama" van de Spice Girls te luisteren... die heb ik voor het laatst 3 jaar geleden gehoord bij de crematie van mijn moeder...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze houdt toch niet die bh er onder aan he???tuurlijk houdt ze die aan, het gaat om laura he ! preutse kerkgangsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
Oh.. wie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef pullup het volgende:
Godver, er kwam net iemand even kijken of ik nog wel in orde was na de lachbui die ik om die shop van flashbox had
daar had ze een huidskleurig onderbroekje aan, is grondig nagezochtquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Little Lunatic heeft een tijdje een ava gehad waar toch duidelijk haar poes te zien was.
Ze sprong een keer ala Aafke over een bank..quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef Gamey het volgende:
[..]
heb ik wat gemist, heb alleen maar hobbelende dekens gezien
Volgens mij niet, want zelfs tijdens de uitzending (de top 5 oid) werd ie geblurdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
daar had ze een huidskleurig onderbroekje aan, is grondig nagezocht
Tijdens de eerst streamlock ging ik opzoek naar lesbian oil wrestlingquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kwoot je m'n verkeerde post in dit topic
Haha ik heb haar al gerustgesteld hoor.quote:
het lijkt wel of ze constant door een onzichtbare hand geknepen wordtquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Gamey het volgende:
[..]
Nee man lauraMuhahahahahahaha
jezus valt valt die uit de toon daar
Stel je voor, de stem gaat echt op Joanna letten en geeft haar een sanctie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
die tyfus stem nu tegen Sharon ga met respekt met je zender om, moet ie ook eens tegen die andere op die manier zeggen de sukkel
quote:
Mama , heeft U al een ongezouten mening over Joanna?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:23 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze constant door een onzichtbare hand geknepen wordt![]()
Hier is het filmpje http://www.secretstory.nl/videos/1212/Mooie+saltoquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Little Lunatic heeft een tijdje een ava gehad waar toch duidelijk haar poes te zien was.
anders zien we haar mierentietjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laura: "Die bh , dat ziet er niet uit." Waarom houdt ze die dan aan
Werkquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laura: "Die bh , dat ziet er niet uit." Waarom houdt ze die dan aan
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Werk![]()
Op het strand ligt ze ook met eeb bh onder haar bikini, ze zou maar ouders of kinderen tegen kunnen komen..
heeft duidelijk een broekje aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hier is het filmpje http://www.secretstory.nl/videos/1212/Mooie+salto
De rest is geroddel.
klopt wel icm alex...............cant touch thisquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat er net een plaatje van te google-en
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mama , heeft U al een ongezouten mening over Joanna?
HAHAHAHA en die houterige harkerige bewegingen danquote:
Klopt, was al uitgebreid uitgezocht, deze discussie was al eerder lang gekomen. Was ook een welles nietus gedoequote:
Nee, hooguit kijkers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef farscapevr8 het volgende:
btw kunnen ze hier wat mee winnen/verliezen?
Thxquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Klopt, was al uitgebreid uitgezocht, deze discussie was al eerder lang gekomen. Was ook een welles nietus gedoe
Eerder Stokkie spicequote:
vind het echt een enge jongen met die kikkerogenquote:
Men ziet gewoon wat men wil zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Klopt, was al uitgebreid uitgezocht, deze discussie was al eerder lang gekomen. Was ook een welles nietus gedoe
De komo's waren opquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi allemaal ik val net binnen, vraag me af waarom Laura als enige zo'n rare Bunga Bunga broek aan heeft en niet iets sexies. Weet iemand dat?
Ik zit hier meer verbijsterd te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef marjolleke het volgende:
Oh mijn god, het is echt de week van de angst...voor ons dan.
Dit is voor ons anders best eng om naar te kijken hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef meneertje1972 het volgende:
@ REDACTIE: noem het niet het de week van de angst als je 's middags Oud Hollandse zakloopopdrachtjes laat doen en 's avonds een foute party organiseert.
Nou...persoonlijk vind ik deze beelden best traumatisch...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef meneertje1972 het volgende:
@ REDACTIE: noem het niet het de week van de angst als je 's middags Oud Hollandse zakloopopdrachtjes laat doen en 's avonds een foute party organiseert.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef Gamey het volgende:
Ahh ik heb laura door
ze snapt de text niet helemaal
If you wanna be me lover,
You have got to give
Ze denkt natuurlijk
If you wanna be my lover,
You have got to eat GIF
en daarna stampt ze de grond aan waar het lijk onder ligt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit is voor ons anders best eng om naar te kijken hoor!
krijgen ze het vroegere schooluitvoeringgevoel / weekafsluitingsgevoel van.quote:
ja dat weet ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi allemaal ik val net binnen, vraag me af waarom Laura als enige zo'n rare Bunga Bunga broek aan heeft en niet iets sexies. Weet iemand dat?
quote:
Absoluut!quote:
Net alsof ie er 24/7 mee rondloopt, is ook zijn tweede natuur als mode3l natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
hahaha kijk maik dan met die veren tooi
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:32 schreef waxmask het volgende:
Nou lees weer dat jullie een te gekke avond te gemoed gaan.Hier gaan we maar cocktails tappen en daarna stappen.
Beidenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef meneertje1972 het volgende:
De enige lekkere is Joanna.
Wat is Monique toch een kind zeg bah. kleuterpeutertje is het.
Ik ook een jaar of 8/9..op een kinderfeestjequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:32 schreef marjolleke het volgende:
Laatste keer dat ik zoiets deed was ik euh....10 denk ik...hooguit 11
Whehe en Gerard ook even vragen of hij er wel bij isquote:
Spapaars heeft een filmpje waar ze zich omkleedt en daar zie je wel haar blote poesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hier is het filmpje http://www.secretstory.nl/videos/1212/Mooie+salto
De rest is geroddel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, dit is de opdrachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit de avondopdracht waar ze het eerder over hadden?
Ik kreeg visite en heb het 2 uurtjes gemist.
Hebben de teams tussentijds geen opdracht gehad? En weten ze al hoe de punten zijn van de 5-kamp?
Puur natuurlijk is Laura zeker..boomstamquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Beiden![]()
Doe mij maar puur natuur. Lau & Sharon.
Heb een van geer en Karim samen nodig, doe je bestquote:
geen wedstrijd, geen prijs aan verbonden (zover dan).quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is de bedoeling met de Spice Girls opdracht ik bedoel wie wint krijgt 1000 euro ofzo?
Ik zie Laura opeens heel fanatiek doen dus er zal wel geld te winnen zijn.
nee is geen opdracht, gewoon een fout feest met een optreden verzonnen door qmusicquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is de bedoeling met de Spice Girls opdracht ik bedoel wie wint krijgt 1000 euro ofzo?
Laura is al sexy genoeg van zichzelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef meneertje1972 het volgende:
zo gut daquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dus dit is een opdracht zonder winst (geld te winnen) ofzo?
Raar ik heb de vrouwen in 8 weken nog niet zo fanatiek en actief gezien.
Cynthia zit al weken thuisquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef Reksie1981 het volgende:
Ze lijken ook geen van allen?
Waar zijn de negers
[ afbeelding ]
ha,haquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Nee hoor dat denkt ze niet,, ze weet van zichzelf dat ze hier heeel slecht in is en vind het vreselijk om te doen!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
laura denkt ook dat ze geweldig kan dansen
vandaar dat ze er zoon plezier in heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Nee hoor dat denkt ze niet,, ze weet van zichzelf dat ze hier heeel slecht in is en vind het vreselijk om te doen!!
Ze mogen weer sexy doen... (denken ze)quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dus dit is een opdracht zonder winst (geld te winnen) ofzo?
Raar ik heb de vrouwen in 8 weken nog niet zo fanatiek en actief gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |