ik zou zorgen dat ik er heen kon. En hem dan zo gruwelijk de waarheid vertellen over wat voor faalhaas en loser het is en dat ie niet in de familie past en en enquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goh ,als ik zijn twitter zo lees is het bijna jammer dat ik aanstaande donderdag niet naar de liveshow kan
Moet op de SST site eens kijken ze gingen vanmiddag in de slaapkamer dansen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Laura is dadelijk weer de stijve hark
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, daarom met kleine letters, dat dacht ie wel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef akveor het volgende:
![]()
Het was fouter geweest wanneer de heren de Spice Girls hadden moeten doen en de dames YMCA.
quote:
Jah, en Sharon en Mo ook en Laura probeert er ook nog tussen te kommen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Is Joanna de baas aan het spelen? ik volg de mannen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had deze ook al gemaakt
[ link | afbeelding ]
Het valt buiten de battlesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo doet het filmpje goed na, hi, hi, hi
Ja Laura swingt de pan uit, zoals Laura dat alleen kan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Heeft Laura al een beweging gemaakt? even korter op de Tv gaan zitten.
Ik heb ze dan ook al even gemute en dat bevalt goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef Ireth het volgende:
Jemig, het is dat ik er de muziek bij heb anders zou ik nooit zweren dat ze de Spice Girls doen.. het lijkt de Jostiband wel.....
ze steekt er boven uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
laura: ik ben continue niet in beeldnou en ??
Ik heb de clip er ff bij gepakt op Youtube.. en dat ziet er toch facking 1000% beter uit...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook al even gemute en dat bevalt goed
Aandachtshoertje nr 3quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar ze is wel al Meester in de rechten, doe dat maar eens na.
Wat hebben ze Laura in een pan gezet, en swingt ze er weer uit? Spectaculair.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja Laura swingt de pan uit, zoals Laura dat alleen kan!
Ik gok er op dat ze haar "girl" bedoelt in het clipje en dus niet kan zien wat ze moet doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
Joh, mijn vriendin is mr. en drs.. doe dat maar eens na!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee man lauraquote:
ja kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok er op dat ze haar "girl" bedoelt in het clipje en dus niet kan zien wat ze moet doen?
Knap toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joh, mijn vriendin is mr. en drs.. doe dat maar eens na!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Heerlijk dat zweetharses hier niet meer bij is, die dacht meteen dat ie kon doorbreken met een boyband, uiteraard lafjes met een spijkerbroek onder een indianenpak...
Nee, gewoon hard lerenquote:
Wat leuk, kan ze fiscalist of notaris worden ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joh, mijn vriendin is mr. en drs.. doe dat maar eens na!
Klopt, initiatief is haar vreemd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok er op dat ze haar "girl" bedoelt in het clipje en dus niet kan zien wat ze moet doen?
nee "gewoon" advocatequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:11 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat leuk, kan ze fiscalist of notaris worden ofzo?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik had voor dit nummer gekozen, met Maik in de hoofdrol (met Mo)
13 jaar en meester in de rechten..... Wow, echt respect!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Steekt er echt een kop boven uit hčquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
Laura is echt ziek groot in vergelijking met dwergjes Jo en Mo.
whahaha kheb nog nooit zoon slecht plaatje gemaakt man ! ik schaam me dood nuquote:
Ze heeft anders een dikke kont hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker hard leren en koppie koppie hebben.quote:
ik vind het knap......ik kan het nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef Stability het volgende:
[..]
whahaha kheb nog nooit zoon slecht plaatje gemaakt man ! ik schaam me dood nu
heb de dames op Ziggo en de heren op de stream, wordt aan beide kanten helemaal niets, maar wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Is Joanna de baas aan het spelen? ik volg de mannen
knap? ik wilde hem niet eens uploaden, maar dacht dat jullie het zo graag wilden, dus toch maar gedaan maar mooi vind ik hem absoluut nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik vind het knap......ik kan het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |