ik zou zorgen dat ik er heen kon. En hem dan zo gruwelijk de waarheid vertellen over wat voor faalhaas en loser het is en dat ie niet in de familie past en en enquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goh ,als ik zijn twitter zo lees is het bijna jammer dat ik aanstaande donderdag niet naar de liveshow kan
Moet op de SST site eens kijken ze gingen vanmiddag in de slaapkamer dansen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Laura is dadelijk weer de stijve hark
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, daarom met kleine letters, dat dacht ie wel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef akveor het volgende:
![]()
Het was fouter geweest wanneer de heren de Spice Girls hadden moeten doen en de dames YMCA.
quote:
Jah, en Sharon en Mo ook en Laura probeert er ook nog tussen te kommen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Is Joanna de baas aan het spelen? ik volg de mannen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Laura is dadelijk weer de stijve hark
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had deze ook al gemaakt
[ link | afbeelding ]
Het valt buiten de battlesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo doet het filmpje goed na, hi, hi, hi
Ja Laura swingt de pan uit, zoals Laura dat alleen kan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Heeft Laura al een beweging gemaakt? even korter op de Tv gaan zitten.
Ik heb ze dan ook al even gemute en dat bevalt goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef Ireth het volgende:
Jemig, het is dat ik er de muziek bij heb anders zou ik nooit zweren dat ze de Spice Girls doen.. het lijkt de Jostiband wel.....
ze steekt er boven uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
laura: ik ben continue niet in beeldnou en ??
Ik heb de clip er ff bij gepakt op Youtube.. en dat ziet er toch facking 1000% beter uit...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook al even gemute en dat bevalt goed
Aandachtshoertje nr 3quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
laura: ik ben continue niet in beeldnou en ??
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar ze is wel al Meester in de rechten, doe dat maar eens na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |