Ik zeg nix over hoogbegaafdheid zie dat bij mezelf ook meer als een obstakel dan een toevoeging.. Het is fijn om dingen door te hebben, maar het is soms fijner om dingen niet te weten of op te vangen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Zeker hard leren en koppie koppie hebben.
PS: Hoogbegaafden kunnen wel eens in hun emotionele ontwikkeling achterlopen, ik vind het een beetke flauw om dat belachelijk te maken, spotten met iemands handicap, zeker als men er zelf geen last van heeft. Maar goed dat is mijn mening en komt door mijn opvoeding die ik gehad heb..
Dat was hem ook niet helemaal inderdaadquote:
Een hardgrondig 'KUT' ontsnapte uit haar gapende muil...quote:
dat bedoel ik dus hahaha rare achtergrond waar die kop op moest, kan je niet veel meequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was hem ook niet helemaal inderdaad
quote:
Ik bedoel dat ook meer in het algemeen, als aanvulling, ik ging er niet vanuit dat jij zo denkt. Ben het niet met je oneens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:17 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik zeg nix over hoogbegaafdheid zie dat bij mezelf ook meer als een obstakel dan een toevoeging.. Het is fijn om dingen door te hebben, maar het is soms fijner om dingen niet te weten of op te vangen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo; wat erg, moet ik zo op tv?
Die is alweer vergeten dat haar gapende wond op youtube staat..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Fijn.. als je maar geen Bram heet, dan kan je nick wel erg dichtbij komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ook meer in het algemeen, als aanvulling, ik ging er niet vanuit dat jij zo denkt. Ben het niet met je oneens.
Ze had toch een slipje aan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja de vrolijkheid straalt er echt vanaf he
Bijna lesbo pr0n!quote:
Little Lunatic heeft een tijdje een ava gehad waar toch duidelijk haar poes te zien was.quote:
Ze houdt toch niet die bh er onder aan he???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
heb ik wat gemist, heb alleen maar hobbelende dekens gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan kwoot je m'n verkeerde post in dit topicquote:
ik zie geen knuffelemo, dus zeg ik het maar, knuffelquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Ireth het volgende:
Door "wanabee" zit ik nu "mama" van de Spice Girls te luisteren... die heb ik voor het laatst 3 jaar geleden gehoord bij de crematie van mijn moeder...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze houdt toch niet die bh er onder aan he???tuurlijk houdt ze die aan, het gaat om laura he ! preutse kerkgangsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
Oh.. wie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef pullup het volgende:
Godver, er kwam net iemand even kijken of ik nog wel in orde was na de lachbui die ik om die shop van flashbox had
daar had ze een huidskleurig onderbroekje aan, is grondig nagezochtquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Little Lunatic heeft een tijdje een ava gehad waar toch duidelijk haar poes te zien was.
Ze sprong een keer ala Aafke over een bank..quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef Gamey het volgende:
[..]
heb ik wat gemist, heb alleen maar hobbelende dekens gezien
Volgens mij niet, want zelfs tijdens de uitzending (de top 5 oid) werd ie geblurdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
daar had ze een huidskleurig onderbroekje aan, is grondig nagezocht
Tijdens de eerst streamlock ging ik opzoek naar lesbian oil wrestlingquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kwoot je m'n verkeerde post in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |