ja , en dat mag ook wel eens gezegd worden he?quote:
Het kan nog erger geloof mequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja maar, Je_Psychiater.
mo gaf zelf to dat ze door twee mannen onder was gezeken.. En nu?
Ik kan de streams niet los zien van het commentaar, alles loopt door elkaar. Ik noem mensen in het echte leven ook al bij de SST bewoners namen. En sluit mezelf soms op met een aantal collega's zonder dat ik het door heb!
Zolang ze der bek houdt vind ik het ook geen probleem..quote:
Mo deed het super!!! ze had er erg veel plezier in, ze straaldequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , en dat mag ook wel eens gezegd worden he?
Je kan wel zien hoe die zich in het uitgaansleven moet gedragen..quote:
ja, ze is erg sexy, mooi , lieve uitstraling en belangrijker nog; ze heeft plezier en dat zie jequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , en dat mag ook wel eens gezegd worden he?
Ik hoop dat je vrouwelijk bentquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Het kan nog erger geloof me![]()
Werd vannacht wakker omdat ik droomde over Maik en Mo mocht niet weten dat ik en Maik stiekem een relatie hadden...
PFFF en dat terwijl ik Maik de minst aantrekkelijke vind....
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, ze is erg sexy, mooi , lieve uitstraling en belangrijker nog; ze heeft plezier en dat zie je
ik denk dat dat vies zal tegenvallen, ze is helemaal omgedraaid en i like itquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef Darklight het volgende:
eMo zal zich weer schaamteloos laten nemen vannacht
neejquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan wel zien hoe die zich in het uitgaansleven moet gedragen..
De natte meul uit Schin Op Geul
Ze mogen niet in de zelfde slaapkamer komen of bedoel je door Karim of Flip??quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef Darklight het volgende:
Doen ze het toch in de woonkamer op de bank?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze mogen niet in de zelfde slaapkamer komen of bedoel je door Karim of Flip??
Mo denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wie er vanavond als eerste jankt
als het zo door gaat ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ja en Maik kusde heerlijk, dat dan wel weer!!
dat wordt een 50/50 denk ik zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap daar ook niets van, het ene moment in zak en as zitten wat ze er thuis van vinden en een paar uur later alweer met de gedachte van 'kan mij het schelen'...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef Darklight het volgende:
Gok Mo zoals gewoonlijk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Dank je erg leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er staan een paar mooie caps in haar topic
Ja, maar kom op.quote:
Nog niet op gelet. Heeft ie Jezus sandalen aan? Van die woestijnslippers?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben helemaal geobsedeerd door die slippers van maik, echt vreselijk
In een slaapkamer gaat dat dr niet lukken.... Dus het wordt het een ordi op het toilet ff snel tussendoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niets van, het ene moment in zak en as zitten wat ze er thuis van vinden en een paar uur later alweer met de gedachte van 'kan mij het schelen'...
ja jezusnikesquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nog niet op gelet. Heeft ie Jezus sandalen aan? Van die woestijnslippers?
Godver nu denk ik meteen weer aan de tas met as van Jo's oma, ik had het heel heel ver weggestopt, thanks!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niets van, het ene moment in zak en as zitten wat ze er thuis van vinden en een paar uur later alweer met de gedachte van 'kan mij het schelen'...
niet te geloven he? daarom kijk ik al niet eens naar de songfestivalsquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef sjampoeh het volgende:
dat dit naar het eurosongfestival is gegaan he, echt zooooo fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |