quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jongen, alsof dat zo gaat![]()
vrouw: IK ZIT IN HET WINKELCENTRUM!! ER WORD GESCHOTEN!!!
112: Vind u de situatie dringend? Of kunt u het misschien zelf af?
112
vooralsnoig nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een bizarheid. Is er wat bekend over de identiteit vande slachtoffers?
Ik zag op die foto's van net met ambulances wel veel buitenlandersquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef PiRANiA het volgende:
denk je dat iemand even snel met zijn twitter een pic gaat maken terwijl hij wordt bedreigd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef alexmeijer het volgende:
die vrouw aan de telefoon, wat een kut stem!
iemand al pics van de dader?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef xyzyx het volgende:
Waarom vraagt die NOS kerel niet aan die kerel of god dit niet had kunnen voorkomen?
Ze had weer wat om te vertellen tijdens het theedrinken, ik zou ook vol met adrenaline zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij stond oma nog stijf van de adrenaline
Ik hoorde dat het in ieder geval een wat oudere vrouw was die daar werkte (door haar hoofd geschoten) en een man die daar ook werkte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef PiRANiA het volgende:
Geen idee, niet echt nodig nu imho, laten lopen even.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef Arcee het volgende:
Waarom werden in vorige topic nog posts verwijderd?
Ik heb via-via gehoord van één dode, dat was een collega van een teamgenoot van mijn broertje...quote:
Geschiet, doden, mensen met schotwonden die zichzelf in veiligheid proberen te brengen.. je kan het ook niet bepaald winkelen meer noemenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef DeRakker. het volgende:
toch tis erg.. maar je kan ook overdrijven.. net als een oorlog![]()
Duidelijk mensen die geen idee hebben
call of duty gebrabbel verwijdertquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt nodig nu imho, laten lopen even.
Kom kom, ouder iemand in shock, ja, dan lul je coherenet hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef alexmeijer het volgende:
die vrouw aan de telefoon, wat een kut stem!
iemand al pics van de dader?
hoe gaat het met u? *ratelt door* vrouw laat die man niet eens praten
gaan ook geruchten over, ik hoorde dat de dader zich bij de AH dood heeft geschotenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:47 schreef Faux. het volgende:
Vergis ik me of staat er bij de NOS dat de schietpartij bij de AH was in plaats van de C1000?
Echt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Ik zag op die foto's van net met ambulances wel veel buitenlanders
Puikquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef MouzurX het volgende:
gadverdamme ze gingen op de wc op de grond zitten, weet je hoe vies dat meestal is.
kan me voorstellen dat oudere mensen die associatie nu makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef DeRakker. het volgende:
toch tis erg.. maar je kan ook overdrijven.. net als een oorlog![]()
Duidelijk mensen die geen idee hebben
iniedergeval een kind in de rug geschoten...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef PiRANiA het volgende:
en het verhaal van een hartaanval van een invalide...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
iniedergeval een kind in de rug geschoten...
Waar blijven überhaupt beelden? Zelfs beelden van veraf waarop niks te zien is zijn er niet...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef apple_pie het volgende:
Waar blijft Geenstijl met foto's en gegevens van de dader?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:49 schreef alexmeijer het volgende:
opvangen in een kerk.. straks gaan ze nog geloof aanpraten
Veel mensen hebben het nog niet gezien.quote:
Is het niet ziekelijk om die beelden te willen zien? Voor mij hoeft het niet hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar blijven überhaupt beelden? Zelfs beelden van veraf waarop niks te zien is zijn er niet...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef Dayshine het volgende:
Zijn er al kamervragen gekomen van de Partij voor de Dieren? Hoorde dat er ook een aantal goudvissen waren omgekomen.
Er zijn 2 supermarkten. En hij heeft rondjes gelopen. Dus zal bij beide supermarkten wel iets gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:47 schreef Faux. het volgende:
Vergis ik me of staat er bij de NOS dat de schietpartij bij de AH was in plaats van de C1000?
Ik denk dat die nog wel komen. Maar de overmacht aan politie zal wel eerst het bewijsmateriaal verzameld hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar blijven überhaupt beelden? Zelfs beelden van veraf waarop niks te zien is zijn er niet...
Zet het plaatje in de OPquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef sp3c het volgende:
ja lachen skynews had het fout
het is leuk geweest vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |