Tyft nou eens op..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef Elusive het volgende:
oja bij sky hebben ze het ook goed mis zeg
[ afbeelding ]
ja, maar er zijn heul veel verschillende automatische wapens?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een automatisch vuurwapen waarsch
hij wil zelf niet doodquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:37 schreef roos85 het volgende:
als je nou dood wilt, pleeg dan gewoon zelfmoord en ga er geen andere mensen in meeslepen
Misschien moet je eerst nog wat jaartjes naar school voordat je over dit soort onderwerpen gaat postenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je hebt 2 landen. Amerika en Nederland. In Amerika mag iedereen een wapen bij zich dragen en daar zijn er meerdere van dit soort schietpartijen per jaar. In Nederland vrijwel nooit.
Je kan je dus afvragen of het wel levens spaart in totaal. Misschien dat er bij 1 incident minder doden vallen, maar aan de andere kant zullen er meerdere incidenten zijn. Heel veel mensen schieten daar in een soort opwelling van woede. Gevechten die hier met de vuist beslist zouden worden waarna men naar huis gaat worden daar soms beslecht met een of meerdere dode omdat in in blinde opwelling een wapen pakt en begint te schieten.
NEEEE!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef Elusive het volgende:
oja bij sky hebben ze het ook goed mis zeg
[ afbeelding ]
Dan was het een andere user? Alles gaat ook zo snel hier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook niet. Lees, simpele doos.
nou, peter r de vries en john van de heuvel zoeken het wel uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef Elusive het volgende:
[..]
ja, maar er zijn heul veel verschillende automatische wapens?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
[..]
nou, peter r de vries en john van de heuvel zoeken het wel uit
Jij schuift mij martelwensen in mijn schoenen, maar was een beetje overtrokken reactie ja. Excuus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan was het een andere user? Alles gaat ook zo snel hier.
Maar vooral meteen persoonlijk worden hoor.
Gelukkig werk jij niet bij de politie (hoop ik).quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef roos85 het volgende:
jeetje, hoor het nieuws net pas.
wat een achterlijke idioot zeg!
wees ontopic, schietpartij interesseert je niet, geil je wel op wijven?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
Best wel lekkere Marokkaanse dames daar in Alphen.
Alsof ze koffie is gaan leuten met die kerelquote:
Ook altijd de standaard reactie bij dit soort incidenten....quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:37 schreef roos85 het volgende:
als je nou dood wilt, pleeg dan gewoon zelfmoord en ga er geen andere mensen in meeslepen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef Dayshine het volgende:
Hebben ze die hoogleraar kernfysica er al weer bijgeroepen? Die verschijnt altijd op de NOS...
inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
Toch wel leuk vermaak die hysterische figuren op de telegraaf & twitter
quote:Mooi moment om je leger in te krimpen , he Hans Hillen !!! Niet normaal meer waar ze in Nederland mee bezig zijn.
bea, ,t loo | 14:12 | 09.04.11
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alsof ze koffie is gaan leuten met die kerel
gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Gelukkig werk jij niet bij de politie (hoop ik).
Wie gaat er nou midden in het winkelcentrum vuurwerk afsteken??quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef Supersoep het volgende:
Die heeft vanavond wat te vertellen bij de buurvrouw heur!
Ja jij zou perfect reageren als je dit alles voor je ogen had zien gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef xyzyx het volgende:
Daar heb je die domme aandachtsgeile sletjes weer op de NOS.
Ik kan hier niet op reageren want ik ben zo in shock
Dit is pure komedie op TV man.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef xyzyx het volgende:
Och meid weet je wat mij gister is overkomen__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |