Zie je ze in Libië al, als Nederland nieuws brengt over de situatie daar, dat Kadafi zich staat af te trekken voor de tvquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)dnieuws__.html?p=2,1.
Precies, dat is dan ook de reden waarom dit soort schietpartijen alleen voorkomen op plaatsen waar geen wapens gedragen mogen worden (columbine, virginia tech, die duitse scholen en die 2 nederlandse scholen) Vuurwapens moeten legaal zijn voor mensen zonder strafblad. Er zijn duizenden onderzoeken die laten zien dat daar minder criminaliteit voor in de plaats staat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef Gulo het volgende:
Dit is exact waarom ik voor vuurwapenbezit ben.
Dan had wellicht iemand hem kunnen stappen.
Nu is het enige wat men kan doen vluchten en hoop dat hij zo snel mogelijk stopt en zichzelf neerschiet.
Die reactiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)dnieuws__.html?p=2,1.
Hij droeg een broek met camouflageprint.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:17 schreef Mirjam het volgende:
ik ben benioeuwd wat het motief was van de dader...
Dat is waar, maar het hoeft ook niet met toestemming te zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon via het criminele circuit. Volgens mij mogen militairen hun wapens ook niet zomaar mee nemen.
Ik zet er niet voor niets als bij hè.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Heb je dan al een reden om dat aan te nemen? Of nog steeds domme speculatie?
Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer dat ie dood is, want de ideale straf zou jarenlang martelen geweest zijn.
Nu is de enige straf eeuwig branden in de hel van dit h***enjong.
Telegraafquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mensen die moesten lachen om Sky, check vooral de Telegraaf
[ afbeelding ]
En dan ook niet eens bij de andere Alphen ofzo. Vreemd. Dat zie je toch als je dat plaatje uploadt?
hoe wrang het ook is heeft ie een punt.. je WEET dat als je in nederland met een wapen een winkelcentrum binnenstapt dat je weerloze mensen aantreft. In amerika weet je dat buiten een school nergens.quote:
Daar moeten gewoon veel bots tussen zitten.quote:
En wat is het nut daar precies van?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Onzin, dit ongedierte dient op middeleeuwse wijze gemarteld te worden. Spijtig dat dat niet meer kan.
ja maar dan schakelde iemand anders die persoon weer uit.. en weer iemand anders knalt hem neer en vervolgens weer iemand die die ene neerknalde omdat hij dacht dat die gene die ene neerknalde omdat hij die andere neerknaldequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
klopt, dan had iemand m gelijk uit kunnen schakelen...
Als jij dit niet gestoord vindt......quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo? kan gewoon goed over na gedacht zijn... mooi tijdstip, in t weekend.. maximaal resultaat.
Wapens en munitie bij de hand...
Noem dat niet gestoord, noem dat eerder goed uitgedacht.
lol.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef Gulo het volgende:
Dan had wellicht iemand hem kunnen stoppen.
Nu is het enige wat men kan doen vluchten en hoop dat hij zo snel mogelijk stopt en zichzelf neerschiet.
Reacties op de Telegraaf zijn altijd hopeloos, christenen die roepen dat God straft, PVV stemmers die roepen dat het door de Marokkanen komt, en de Anti-PVV mensen die meteen roepen dat dit door Wilders komt, je ziet geen andere reactiesquote:
"Politiek is een liegende kliek,en we zijn het zat."quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Daar moeten gewoon veel bots tussen zitten.
quote:Jaja en onze politiek reageert geschokt zeker?,Gaat gvd nou eens iets doen voor de WERKENDE Nederlander.En zijn ouderen anders blijft het hier niet bij vrees ik. Kom op Geert ik had vertrouwen in jou.
Mwehequote:
Als iedereen toegang krijgt tot wapens krijg je veel vaker van dit soort incidenten. Nu gebeurt het eens in de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef Gulo het volgende:
En je kan je niet indenken dat dit soort incidenten váker voorkomen wanneer iedereen een wapen mag hebben? Maar dat neem je dan voor lief?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef Gulo het volgende:
Lekker losgaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wat is het nut daar precies van?
Straffen zijn gelukkig niet gebaseerd op onderbuikgevoelens.
ik noem het fout bezig zijn... vind t niet gestoord of dom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Als jij dit niet gestoord vindt......
Gestoord staat niet gelijk aan dom, weet je.
Mij schoot de naam Duke Nukem te binnen.quote:Ooggetuigen zeggen dat het om een blonde man van een jaar of 25 gaat. Hij liep even na twaalven al schietend met een automatisch wapen door het winkelcentrum.
Dat dit kan... ah laat maar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja die viel mij ook al op, evenals ''Iedereen mag maar alles doen'' Alsof dit mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |