Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Supersoep het volgende:
Echt waar mensen, hou nou eens op. Je gaat nooit een 1:1 kogel-mens ratio krijgen, zeker niet met een automatisch geweer; ook al ben je bekwaam.
marktplaatsquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Darklight het volgende:
Hoe komt iemand aan een mitrailleur? Via een schietclub ofzo
Kan ook op zoveel manieren, waaronder de criminele weg niet onwaarschijnlijk is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Darklight het volgende:
Misschien omdat die vaak iets sneller op de bestemming zijn dan een Twingo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom moet dat per se in dure BMWs en Mercedessen?
want al die andere keren wel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of juist andersom.. ja we vonden m altijd al beetje raar![]()
Tenminste dit keer geen buitenlander
Troll...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik hoop dat er nu eens actie zal worden ondernomen tegen al die geweldadige games zoals Grand Theft Auto en Call of Duty MW2. Het is overduidelijk dat de dader hierdoor geinspireerd was. Snel verbieden die handel zodat Nederland weer veilig en mooi wordt.
Inderdaad zeg, volgens mij zitten ze hier in de wereld dat zo'n kerel rondloopt en in zichzelf roept "headshot, knife killllll, headshot, GOD LIKE!"quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Elusive het volgende:
zo makkelijk is het niet hoor om bewegende objecten te raken.
het is geen call of duty
haha jij bent te domquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik hoop dat er nu eens actie zal worden ondernomen tegen al die geweldadige games zoals Grand Theft Auto en Call of Duty MW2. Het is overduidelijk dat de dader hierdoor geinspireerd was. Snel verbieden die handel zodat Nederland weer veilig en mooi wordt.
Troll mag ik hopen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nee, voor volautomaten kun je geen verlof krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Darklight het volgende:
Nee, maar als ie 10 minuten rondloopt en 2 magazijnen leegschoot dan weet je in ieder geval dat ie niet zomaar volautomatisch in het wilde weg aan het schieten was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Elusive het volgende:
zo makkelijk is het niet hoor om bewegende objecten te raken.
het is geen call of duty
Ja joepiequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als het een ex-millitair is....dan...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Darklight het volgende:
Dat dit de getallen zijn die je vaker ziet. Hij heeft dus niet zo ''slecht'' geschoten. Mensen nemen graag aan van wel.quote:
Nu gaan we dit weer krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom niet vergelijken met Laguna?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Misschien omdat die vaak iets sneller op de bestemming zijn dan een Twingo?
Idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Het is wachten op het moment dat de dader zijn identiteit in de openbaarheid komt en dat de buren dan weer voor de camera komen met : "Nee we hebben nooit wat gemerkt aan die jongen, altijd een dood normale/vrolijk jongen die altijd goedendag zei."
Ik deel jouw gedachten, maar ik zal met kritische vragen wachten tot de rook is opgetrokkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Heb je dan al een reden om dat aan te nemen? Of nog steeds domme speculatie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het een ex-millitair is....dan...
Waarschijnlijk gewoon via het criminele circuit. Volgens mij mogen militairen hun wapens ook niet zomaar mee nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf? Zelfs een kind kan zien dat dat sarcasme is. En hij heeft nog een punt ook. Er gaat een politici komen die de schuld bij games neerlegt, dat kan je nu al verwachtenquote:
Dat zeggen ze net ook. De politie was er snel maar ging niet naar binnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef MouzurX het volgende:
"lang rondlopen, 2 keer herladen"
Herladen duurt geen 5 minuten.
Je kan in 3 minuten wel 2 keer je magazijn legen en herladen..
Politie zal er wel snel zijn geweest maar mensen denken dan dat het lang duurt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik heb dit als eerste vermeld. Dus is het waar. Whehe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Heb je dan al een reden om dat aan te nemen? Of nog steeds domme speculatie?
nu is t niet belangrijk.. maar ik weet zeker wanneer t een buitenlander is.. dat iedereen weer zit te schreeuwen .. van zie je die kut buitenlanders bit blabla...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja joepieAl die andere schietpartijen in NL waren wel buitenlanders.. Oh nee wacht.. zoiets is niet eerder in NL voorgekomen!
![]()
Lekker belangrijk hoe hij er uit zag!
1:1 hoeft ook niet...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Supersoep het volgende:
Echt waar mensen, hou nou eens op. Je gaat nooit een 1:1 kogel-mens ratio krijgen, zeker niet met een automatisch geweer; ook al ben je bekwaam.
Misschien waren zijn kogels op van het eerste wapen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
Hij heeft zichzelf met een ander wapen door het hoofd geschoten. De smerige lafaard
Internetheldquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer dat ie dood is, want de ideale straf zou jarenlang martelen geweest zijn.
Nu is de enige straf eeuwig branden in de hel van dit h***enjong.
Do not feed the troll!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nee, je gaat niet met een mitrailleur gericht schieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Televaagquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mensen die moesten lachen om Sky, check vooral de Telegraaf
[ afbeelding ]
En dan ook niet eens bij de andere Alphen ofzo. Vreemd. Dat zie je toch als je dat plaatje uploadt?
Dat weet ik wel zeker, ben zelf militair geweest, en die wapens liggen achter slot en grendel,die neem je niet zomaar ff meequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon via het criminele circuit. Volgens mij mogen militairen hun wapens ook niet zomaar mee nemen.
De tering zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook niet eens bij de andere Alphen ofzo. Vreemd. Dat zie je toch als je dat plaatje uploadt?
Het is geen trol. Het is gewoon sarcasme.quote:
Er zijn zat oost europeanen met blond haar hOOrquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, altijd zullen zieke politici hier hun voordeel uit proberen te halenquote:
die zijn er al.. is niks nieuws.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf? Zelfs een kind kan zien dat dat sarcasme is. En hij heeft nog een punt ook. Er gaat een politici komen die de schuld bij games neerlegt, dat kan je nu al verwachten
Mitrailleurs zijn meestal wat groter dan de normale handgeweren. Schiet je je nogal lastig mee door je hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1:1 hoeft ook niet...
[..]
Misschien waren zijn kogels op van het eerste wapen?
Dat doen ze altijd hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:09 schreef Robin__ het volgende:
Probeert de nos vandaag zo veel mogelijk stomme en overduidelijke vragen te stellen ofzo?
Volgens mij is gewoon 'Nederland' ingetikt ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |