Moet wel stabiel blijven wanneer ze met 200km/h over de snelweg razen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom moet dat per se in dure BMWs en Mercedessen?
20?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:08 schreef Elusive het volgende:
boeien, ze zitten er 20km naast
gewoon een gevalletje layers niet op de goede plek
De klap komt nog wel. Het voelt denk ik nog niet helemaal ''echt'' voor haar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:08 schreef shmoopy het volgende:
Dat Schoenenreus-meisje heeft 3 lijken zien liggen en zit daar totaal relaxed over te vertellen.
Wel dom.. je tikt The netherlands in op google.. en je ziet zo waar Amsterdam ligt.. :Squote:Op zaterdag 9 april 2011 15:07 schreef Infection het volgende:
Zie dan waar Amsterdam ligt volgens Skynews
[ afbeelding ]
Fame momentje van sommige mensenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:08 schreef shmoopy het volgende:
Dat Schoenenreus-meisje heeft 3 lijken zien liggen en zit daar totaal relaxed over te vertellen.
Wat dan? Renaultjes gebruiken en bij interventie door de koppeling trappen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom moet dat per se in dure BMWs en Mercedessen?
Oke het is wel minder erg dan toen heel Libie op een andere plek werd neergezet. Weet niet meer welke zender dat was.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat dan? Renaultjes gebruiken en bij interventie door de koppeling trappen?
Op basis van de uitspraak van de burgemeester denk ik dat zij het wel weten, maar dat er (nog) niks over bekend wordt gemaakt.quote:
Zal ook wel Sky zijn geweest. Die hadden volgens mij ook eens Egypte omgewisseld met Iran ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oke het is wel minder erg dan toen heel Libie op een andere plek werd neergezet. Weet niet meer welke zender dat was.
Ach ja, geen fan van de NOS maar beter dan SBS6, dan kreeg je nu Gerard Joling in beeld met "sorry dat ik even onderbreek..." en daarna een banner onder in beeld : sms nu "DADER" aan naar 3600 en maak kans op een flatscreen tv.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:09 schreef Robin__ het volgende:
Probeert de nos vandaag zo veel mogelijk stomme en overduidelijke vragen te stellen ofzo?
Gebeurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wachten tot iemand een foto het internet op gooit, gebeurd bijna altijd
Ik zeg het ook weleens, kom uit Katwijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
'Inenen', is dat Alphens voor 'ineens'?
Lijkt me ook totaal niet te bevatten, zoiets.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
De klap komt nog wel. Het voelt denk ik nog niet helemaal ''echt'' voor haar.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach ja, geen fan van de NOS maar beter dan SBS6, dan kreeg je nu Gerard Joling in beeld met "sorry dat ik even onderbreek..." en daarna een banner onder in beeld : sms nu "DADER" aan naar 3600 en maak kans op een flatscreen tv.
Zelfs Al Jazeera heeft de buik vol van Libië en Egypte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:08 schreef Michael-H het volgende:
De buitenlandse media waren volgens mij nog sneller dan de NOS
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach ja, geen fan van de NOS maar beter dan SBS6, dan kreeg je nu Gerard Joling in beeld met "sorry dat ik even onderbreek..." en daarna een banner onder in beeld : sms nu "DADER" aan naar 3600 en maak kans op een flatscreen tv.
Let op geenstijl.nl, die hebben vaak al snel een foto en naam te pakken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wachten tot iemand een foto het internet op gooit, gebeurd bijna altijd
Volgens de NOS, 10 tot 20 minuten. Hij kon 2x herladen en heeft 2 rondjes gelopen door het centrum.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Hoe slecht schiet je dan wel niet?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
geruchten gaan dat hij gericht aan het schieten was... dus zou best kunnenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Hoe slecht schiet je dan wel niet?
Wat maakt dat in godsnaam uit?? Er zijn genoeg mensen geraaktquote:
Vast welquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Het is wachten op het moment dat de dader zijn identiteit in de openbaarheid komt en dat de buren dan weer voor de camera komen met : "Nee we hebben nooit wat gemerkt aan die jongen, altijd een dood normale/vrolijk jongen die altijd goedendag zei."
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Het is wachten op het moment dat de dader zijn identiteit in de openbaarheid komt en dat de buren dan weer voor de camera komen met : "Nee we hebben nooit wat gemerkt aan die jongen, altijd een dood normale/vrolijk jongen die altijd goedendag zei."
"Ook de buitenlandse media stonden vol van deze vreselijke gebeurtenis"...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nu is het natuurlijk wachten op de Nederlandse media die buitenlandse nieuwsuitzendingen laten zien waar Nederland in voor komt, kunnen ze zich weer op aftrekken
of juist andersom.. ja we vonden m altijd al beetje raarquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
ik ook, maar dan zonder pilsje en met mijn laptop, er komt nu toch geen nieuw nieuws meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:11 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ga maar eens met een pilsje in de achtertuin zitten, hier word je ook niet vrolijk van.
Dude, auto aim?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Elusive het volgende:
zo makkelijk is het niet hoor om bewegende objecten te raken.
het is geen call of duty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |