Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Supersoep het volgende:
Echt waar mensen, hou nou eens op. Je gaat nooit een 1:1 kogel-mens ratio krijgen, zeker niet met een automatisch geweer; ook al ben je bekwaam.
marktplaatsquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Darklight het volgende:
Hoe komt iemand aan een mitrailleur? Via een schietclub ofzo
Kan ook op zoveel manieren, waaronder de criminele weg niet onwaarschijnlijk is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Darklight het volgende:
Misschien omdat die vaak iets sneller op de bestemming zijn dan een Twingo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom moet dat per se in dure BMWs en Mercedessen?
want al die andere keren wel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of juist andersom.. ja we vonden m altijd al beetje raar![]()
Tenminste dit keer geen buitenlander
Troll...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik hoop dat er nu eens actie zal worden ondernomen tegen al die geweldadige games zoals Grand Theft Auto en Call of Duty MW2. Het is overduidelijk dat de dader hierdoor geinspireerd was. Snel verbieden die handel zodat Nederland weer veilig en mooi wordt.
Inderdaad zeg, volgens mij zitten ze hier in de wereld dat zo'n kerel rondloopt en in zichzelf roept "headshot, knife killllll, headshot, GOD LIKE!"quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Elusive het volgende:
zo makkelijk is het niet hoor om bewegende objecten te raken.
het is geen call of duty
haha jij bent te domquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik hoop dat er nu eens actie zal worden ondernomen tegen al die geweldadige games zoals Grand Theft Auto en Call of Duty MW2. Het is overduidelijk dat de dader hierdoor geinspireerd was. Snel verbieden die handel zodat Nederland weer veilig en mooi wordt.
Troll mag ik hopen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nee, voor volautomaten kun je geen verlof krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Darklight het volgende:
Nee, maar als ie 10 minuten rondloopt en 2 magazijnen leegschoot dan weet je in ieder geval dat ie niet zomaar volautomatisch in het wilde weg aan het schieten was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Elusive het volgende:
zo makkelijk is het niet hoor om bewegende objecten te raken.
het is geen call of duty
Ja joepiequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of juist andersom.. ja we vonden m altijd al beetje raar![]()
Tenminste dit keer geen buitenlander
Als het een ex-millitair is....dan...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Darklight het volgende:
Dat dit de getallen zijn die je vaker ziet. Hij heeft dus niet zo ''slecht'' geschoten. Mensen nemen graag aan van wel.quote:
Nu gaan we dit weer krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom niet vergelijken met Laguna?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Misschien omdat die vaak iets sneller op de bestemming zijn dan een Twingo?
Idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Het is wachten op het moment dat de dader zijn identiteit in de openbaarheid komt en dat de buren dan weer voor de camera komen met : "Nee we hebben nooit wat gemerkt aan die jongen, altijd een dood normale/vrolijk jongen die altijd goedendag zei."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |