De dader is dood. Lezen is ook een vak..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Dayshine het volgende:
De dader krijgt vast een taakstraf. Zo gaat het altijd...
In de hel of hemel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Dayshine het volgende:
Dat lijkt mij heel logisch inderdaad. Denk dat we het pas vanavond te horen krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:35 schreef Elusive het volgende:
volgens mij mogen ze de identiteit niet bekend maken totdat de familie van de dader is doorgelicht/op de hoogte gesteld.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Dayshine het volgende:
Van Petrus?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Dayshine het volgende:
hij krijgt de doodstrafquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Dayshine het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Dayshine het volgende:
gast, levenslang als je zo debiel bent. of we leveren hem uit aan landen die de doodstraf uitvoerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Dayshine het volgende:
Dan snap ik de opmerking 'Niet kogels, die zitten in een patroon' nietquote:
Mwah, zestig kogels, ongeveer 20 mensen geraakt (waarvan sommigen misschien meerdere malen). Is een aardig gemiddelde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
Als je hoort dat hij 2 magazijnen heeft leeggeschoten, dan valt het aantal doden en gewonden nog "mee".
Lijkt me lastig als de dader dood is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Dayshine het volgende:
zekers nice.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef nikk het volgende:
[..]
Mwah, zestig kogels, ongeveer 20 mensen geraakt (waarvan sommigen misschien meerdere malen). Is een aardig gemiddelde.
Uitsluiten dat iemand met een bomberjackje geen neo nazi kan zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Ausputzert het volgende:
Denken dat iedereen met een cheap ass bomberjackje een neo nazi is!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |